ik ga nu beginnen

He Tes,

SSUUPPEERR!! gefeliciteerd. Geweldig voor jullie en zo snel....
Ga er maar ongelooflijk van genieten. En laat ons vooral horen hoe het met je gaat..

Heb aankomende zaterdag mijn  eerste NOD en vindt het heel spannend.  Heb wel wat kleine kwaaltjes als zere borsten en zeurend gevoel in de onderbuik, maar heb mezelf even met twee benen op de grond gezet en ga er vanuit dat het ontpillingsverschijnselen zijn. Maar goed het kan dus wel een van de eerste keren.........

Groetjes Pippie

He Tess!!

GEFELICITEERD!!!!!! Super dat het zo snel is gegaan!
Ik wens je een heel goede en zorgeloze zwangerschap toe.
Hoop dat wij je snel op het zwangerforum zullen vergezellen.
Ik had zondag mijn nod, en ik ga nu heel voorzichtig zeggen dat ik nu op dag 2 van mijn nod zit...
Maar heb wel een beetje buikpijn, dus ik wacht nog even tot zondag denk ik met testen.
Nou, ja als ik zondag nog niet ongi ben, weet ik het al. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte..
Zouden jullie eigenlijk al testen vandaag? Krijg toch een beetje de zenuwen als ik er aan denk, maar we zijn er natuurlijk wel meebezig, dus hoop dat jullie dat ook hebben...

Kan morgen niet, maar kom woensdag of donderdag weer even kijken.Iedereen heel veel succes, en we spreken elkaar snel.

Goeie morgen alemaal!

Zo das weer een paar dagen geleden!
Nog iets spannends bij iemand gebeurt?
Hier niet echt,het is weer afwachten tot 6 september.
Dan NOD.
Denk niet dat het raak is want ik voel echt helemaal niets heb geen zwangerschapsklachten.
Maar mischien heeft niet iedereen dat.
Ga ervan uit dat er niets is.
Verder is er niets spannends gebeurt in mijn leventje.
We gaan voor mijn schoonvader een golden retriever kopen voor zijn verjaardag dat is wel leuk.
Ik ga maar weer eens werken voor de verandering heb ik er weer eens geen zin in,haha.Werk ze allemaal en laterzzzzz!
Kus Sam.

Hallo!!

Nou, ik heb vandaag de 3e nod, maar heb net getest(want was toch wel benieuwd, en mijn man ook.
Maar helaas, een negatieve test...   Ik zei vanmorgen heel opgewekt tegen mijn man: Nou, volgende keer beter!, maar toen hij weg was, moest ik wel heel even iets weg slikken hoor.. Maar  het gaat wel weer.  Nu even afwachten waneer de rode duiveltjes komen. Hou jullie op de hoogte hiervan.

Wonderwensje, een golden retriever is een heel goede keus voor je schoonvader,  voor al omdat jullie nu bezig zijn voor een kindje, ze zijn zoooooooooooooo lief voor kleine kinderen, als jullie dan bij opa zijn, hoef je niet bang tezijn dat ze iets doen. Ze zullen er juist heel lief voor zijn, en er over waken. Weet dat omdat ik er zelf ook 1 heb, en dat is echt een scheet!!!!!!!!  Maar het ligt er natuurlijk wel aan hoe dat hij word opgevoed.Veel mee knuffelen helpt. Die van mij kan alles verdragen van kinderen, zelfs zijn speeltjes weg pakken, en door zijn etensbak roeren en wegpakken. Moet je wel meteen meebeginnen, en hem straffen als hij begint tegrommen ofzo, maar ook belonen als hij het toelaat.

Maar dat was even een heel ander onderwerp, moet een keertje kunnen toch?

Nou, ga weer even wandelen met de hond, en daarna op de koffie bij mijn schoonouders.
Doeiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi ik ben ook nieuw!!! Mijn man en ik zijn in april getrouwd en hebben vorige week besloten niet meer opnieuw met de pil te beginnen. SPANNEND HOOR!

Lfs
Natascha

Hoi Natascha.

Nu wordt het allemaal spannend,hoop dat je snel zwanger bent en hou  ons vooral op de hoogte!
S6,liefs Sam

Gefeliciteerd Tess! Wat super zeg!

Volgens mij komen de RD vandaag bij mij langs. Ik heb PIJN in mijn buik e.d. Echt ongi pijn. Dit hoort allemaal zo te zijn, aangezien ik deze maand aan het ontpillen (lees ontringen) ben. Pas volgende maand gaan we klussen.
Maar als ik vandaag idd ongi wordt dan heb ik een cyclus gehad van 23 dagen... Dat klopt toch niet helemaal??? Of zou dat komen door het ontpillen?

Hoi Maretje.
3 dagen is idd wel kort maar zoveel verstand heb ik er natuurlijk ook niet van.
Ik heb ook pas sinds ik met de pil ben gestopt erge buikpijn voordat ik ongi moet worden.
Had eerder nergens last van.
Vandaag heb ik echt een kut dag!
Mijn droger is stuk maar het valt nog binnen de garantie heb nu mijn vrije dag gewisseld(normaal op vrijdag vrij) omdat die monteurs op vrijdag niet werken!
Pffff nu komen ze tussen 12 en 18.00uur!
Zit ik hier wat te wachten waarschijnlijk tot 18.00uur voordat ze eindellijk komen.
Wordt er nu al niet goed van!
Mijn schonmoeder gaat vandaag de pup ophalen en nu kan ik niet eens mee!!!
Daar baal ik wel van.
Maar nu even over het zwanger worden.
Heb donderdag mijn NOD,ben de afgelopen week wel erg moe maar verder nergens last van.
Zal dus denk ik wel aan het weer liggen.
Kan (net als iedereen hier)niet wachten tot ik zwanger ben.
Liefs Sam

Terug
Bovenaan