ik ga nu beginnen

Ja, hoor. De   komen eraan.
De hoofdpijn en buikpijn zijn al gearriveerd. Nu nog wachten op de duivels.

Shit, was natuurlijk ook te mooi geweest om waar te zijn, zwanger in ronde 1, maar ja, je hoopt het stiekum toch.
We hebben ons alvast maar weer voorbereid op de nieuwe klusronde. Ik ga dit keer denk ik tempen in combinatie met de ovulatietesten. Even een dubbelcheck of die dingen goed werken. Ik had namelijk afgelopen maand mijn ei pas op dag 19 van een 30 dagen cyclus. Dit kan natuurlijk wel, maar is wel aan de late kant.

Nou ja, in ieder geval kan ik even lekker aan de drank dit en volgend weekend want we komen om van de feestjes en dan er maar weer flink aan de klus. We gaan voor een juni-baby.

Groetjes Pippie81.

Fingers crossed voor iedereen met een aankomende NOD.

Morgen meiden!

Zo das weer even geleden!
Heel druk weekend gehad vandaar.
Wordt een spannende week,donderdag mijn NOD.
Heb sinds gisteren last van gevoelige borsten,moet ze vasthouden als ik van de trap afloop en geen bh aan heb.
Wil er niet teveel over nadenken en denk iedere keer maar dat ik het me verbeeld!
Kan ook niet geloven dat het mischien wel iets kan zijn.
We wachten het maar weer rustig af.
Hebben jullie nog iets leuks meegemaakt?
Ik ga maar weer eens werken,,vandaag eerste dag met nieuwe collega.
Ben benieuwd!
Jullie nog iets leuks gedaan?
Liefs Sam.

hallo allemaal,

heb zownbeetje het hele topic doorgelezen, en dacht 'k ga ook maar s reageren. vind wel fijn dat jullie ook tegen zelfde dingen aan lopen.
zelf ben ik sinds maart getrouwd en sindsdien ook druk bezig :D
hoopte ook dat het in ronde 1 raak zou zijn, maar helaas. we gaan nu ronde 6 in. dus we hopen er weer het beste van. 29e is mijn NOD.
groetels hier allemaal

Morgen meiden!
 De rode duivels zijn weer gearriveerd!
Wel weer precies 1 dagen ertussen.
GA deze maand maar eens een ovulatietest proberen.
Jammer want had best last van mijn borsten.
Op naar ronde 3!
Werk ze all.

Hallo allemaal!!

Zo, dat is even geleden, maar ik ben er weer!!
Had gister mijn laatste ongidag, dus we kunnen er weer tegen aan.
Mijn nod ligt nu op 3 oktober. Nog meer iemand die de nod rond die datum heeft?
Is wel weer spannend voor iedereen hier.
Ik wens jullie allen een heeeeeeeeeeeeeel vruchtbare maand toe, en we houden elkaar op de hoogte!
Groetjes!!

Hallo Wonderwensje,

Sjesus, balen zeg.. die rode duivels! Pijn in je borsten, krijg je toch een beetje hoop... Hoop voor je dat de ovulatietesten je deze maand naar een zwangerschap brengen!

Wij kunnen nu ook echt gaan beginnen, bij mij kwamen de RD maandag om de hoek kijken, cyclus was deze keer 27 dagen en de 2 vorige keren 28 dagen.

Ik volg dit topic een beetje van de zijlijn en wat minder intensief want ik wil proberen, tja lastig is het wel, om er ietsje minder mee bezig te zijn.

Sterkte met de RD en op naar de volgende ronde!

Liefs,
Miepzzz

Hallo Allemaal,

Ik denk, laat ik maar weer eens iets posten, want dat is al weer een tijdje geleden.
Het lijkt wel of iedereen het even rustig aan wil doen, want er is door iedereen al een tijdje niks meer gepost.Misschien is het wel goed dat we dat doen, kunnen we een beetje rust terug krijgen in ons toch al hectiche(of zo iets) leven.
Ik merk in ieder geval aan mezelf dat ik er nu rustiger onder ben, en niet meer zo iets heb van: En nu MOET het deze maand lukken.... Alles gaat wat relaxter nu.
Maar goed, het komt als je lichaam er klaar voor is, en bij sommige duurt dat helaas wat langer als   bij een ander... Ik hoop trouwens niet dat ik nu iemand voor haar schenen schop met deze opmerking, want ik bedoel er verder helemaal niks mee, ik hoop dat jullie dat begrijpen en anders alvast sorry... Ik bedoel, bij ons lukt het ook nog niet.
Maar dat komt nog wel.
In ieder geval heb ik op google iets ontdekt, misschien moeten jullie daar eens kijken, daar staat beschreven waneer je je eisprong hebt(ongeveer).
Als je daar intijpt   EISPRONG BEREKEN   krijg je een site,s waarop het staat.
Geloof dat het een belgische site is, maar dat zal toch wel het zelfde zijn als bij ons toch?
Kijk maar eens, hoor het wel, Heb het zelf al gekeken, en we zijn nu bezig, want volgens die gegevens, krijg ik woensdag mijn eisprong... Dus druk aan de klus deze week!!!!

Hou jullie oop de hoogte!!!
Dikke kus.

Hoi allemaal!
Iedereen doet het idd rustiger aan maar dat geeft niet het was ook allemaal zo spannend in het begin!
Volgende week gaan we de 3e ronde in en ik ga de ovulatietesten maar eens uitproberen.
Heb nu 2 regelmatige cyclussen gehad dus ik ben benieuwd.
Heb ook een paar rot weken op mijn werk achter de rug en heb vorige week open sollicitaties de deur uitgedaan,heb het helemaal gehad op mijn werk en moet daarecht weg.
Maar er zijn niet zoveel vacatures in het werk dat ik zoek dus het wordt even w8en op de reacties.
Morgen komt de hond van mijn schoonmoeder een weekendje logeren,dus ga zo nog even een boekkie in   bed lezen en dan lekker slapen.
Anders trek ik het morgen,het is nog een pup en je rent heel de dag achter hem aan!
Het is wel een schatje en ik heb er zin in.
Ik hoop dat iedereen deze maand wat meer geluk heeft.
Tot snel,liefs Sam.

Terug
Bovenaan