ik ga nu beginnen

Hoi wonderwensje en de rest,

Ik schrijf vandaag voor het eerst... Ben hier terecht gekomen via wonderwens, vond het erg leuk om jullie ervaringen te lezen, daarom besloot ik om ook maar in te loggen, zodat ik met jullie mee kan kletsen.
Eerst even iets over mezelf ik ben 28 jaar en al bijna weer 5 jaar getrouwd, en al moeder van een zoontje en over een kleine twee mnd word  hij alweer 2 jaar. (phoe, wat gaat dat snel...) Maar we sinds april hebben we besloten om voor een tweede kindje te gaan!!! Heel spannend, weer... Helaas zijn we inmiddels al weer een tijdje bezig, hebben onze 5e ronde gehad, want helaas werd ik van de week weer ongi... afwachten maar weer. Als je er voor gaat wil je het, het liefst meteen, maar helaas... Met de 1e duurde het een half jaar ga er vanuit dat, dat nu ook zeker weer zo lang duurt. (maar toch?)

Maarre wonderwensje ik duim voor je...dat weet je he?    (zou echt super zijn als we tegelijk zwanger zouden zijn!!!)

Wacht op jullie reacties.

Fijn weekend, iedereen!

Heyyyy Klavertjevier!
Zie dat je me hebt gevonden!
Heb je net emailtje gestuurd maar dat is niet meer nodig!
Rakker heeft vannacht de tent afgebroken!
Hij heeft tot half 3 gejankt en toen ben ik maar met hem in het logeerbed gaan slapen!
Toen was hij stil.
Ik weet dat het niet goed is maar ik dacht ook aan de buren!
Toen ik vanmorgen beneden kwam zag ik dat hij in zijn bench had gepoept en het lekker door de tralies had gegooit!
Vond het ook wel erg gezellig toen hiij bij me lag,hoor!
Vond het erg leuk dat je gisteren nog even langs was gekomen.
Ik hoop ook dat je snel zwanger bent en hopellijk samen met mij.
We houden elkaar op de hoogte,vanaf dinsdag is het weer klustijd!
Tot snel,
Liefs Sam.

Hoi wonderwensje,

He he, ja het heeft even geduurd voordat ik een beetje door had hoe het werkt enz. Maar ach, zoals je ziet is het inderdaad goed gekomen.
Jeetje wat een gedoe met Rakker (alvast oefenen...hihi!) Het is wel een poepie zeg, erg leuk! Maar je hebt er wel je handen vol aan! (net als bij een kind!) Was kort, maar wel gezellig gister, doen we snel weer eens.
He, maar wanneer ga jij nu testen? Ik vind het lastig omdat ik de laatste keer al eerder afsch. had (bah!) begin anders gewoon morgen al, heb genoeg testjes, hihi! Vind het weer erg spannend allemaal! Maar erg leuk dat we in hetzelfde schuitje zitten nu! (enne...verder nog tegen niemand zeggen hoor dat we weer bezig zijn!) Nou, fijn weekend, en succes met Rakker!

Doeiii

Morguh!!!
Vannacht ging het perfect met Rakker!
We hadden de keuken afgesloten met de oude tuintafel,hij ging even piepen toen we naar boven gingen maar toen we in bed lagen was hij al stil.
Toen ik net(erg vroeg voor mij op zondag)beneden kwam was ik er al snel achter waarom!
Hij was uit de keuken uitgebroken!
Maar hij heeft helemaal niets kapot gemaakt en ook niet gepoept!!
Alleen een plasje maar dat vind ik niet zo erg.
Pffff je bent gebroken zo een weekend en dan begint de week morgen pas!!!
Maar het is wel ewrg leuk.
ZO dan nu even wat anders.
Omdat ik de afgelopen 2 dagen 31 dagen ertussen had ga ik vanaf woensdag testen.
Ik ga maar gewoon even van het voorschrift uit.
Heb op predictor.nl uitgerekend wat mijn meest vruchtbare dag is en dat is volgens de berekening 21 sept   en mijn NOD(Niet Ongesteldheids Dag) is dan 5 okt.
Naturlijk ga ik tegen niemand zeggen dat jullie ook bezig zijn!
Vindt het wel leuk om samen een geheimpje te hebben en dan kunnen we hier gezellig kletsen en onze frustraties kwijt.
Weet je man wel dat je het aan mij hebt vertelt?
Geef je weet wel wie een dikke kus en ik check strax nog wel even!
Liefs Sam.

Hoi Wonderwensje en Miep!

Ik ben nu net twee weken gestopt met de pil en slik ook sinds die tijd foliumzuur, gebruiken nu een ander voorbehoedsmiddel, totdat ik een maand foliumzuur geslikt hebt.
Ik vind het heel erg spannend allemaal en ben benieuwd of mijn ongi regelmatig zal zijn. Weet niet meer hoe het was voordat ik met de pil begon... Nu mijn man en ik eenmaal besloten hebben om te stoppen met de pil kan ik eigenlijk niet wachten tot het zover is!

Groetjes,
Jana

Hoi wonderwensje,

Fijn dat het vannacht beter is gegaan met Rakker...Gaat hij vanavond weer naar huis?
Ik vind het nog steeds lastig wanneer ik moet beginnen met testen... omdat ik zo onregelmatig ben, stel het nog even uit tot morgen... ik heb namelijk wel 10 testjes, dus daar ligt het niet aan... Ik bestel ze via internet (matcare) dan zijn ze niet zo duur... een zwangerschapset voor nog geen 15 euro (10 ovulatietesten en 2 zwangerschapstesten) misschein een goeie tip!
En nee, ik hou dit ons geheimpje... mannen snappen daar toch niets van...(althans die van mij, hihi)  maar ik vind het fijn/leuk om er over te kletsen! En nog iets leuks...mijn NOD is 4 okt. oh dus al zouden we allebei deze maand zwanger raken dan lopen we echt tegelijk!!! (zowieso, voorlopig!!!) Spannend!!!
Enne...klusse van de week!

liefs van mij.

Hey!
Wat grappig dat we zo dicht bij elkaar liggen!
Ik snap er niets van,heb vandaag last van afscheiding maar dat zou toch veel te vroeg zijn?
Toch maar voor de zekerheid klussen vanavond,hihi.
Echt erg zijn we,he?
Nog bedankt voor de tip zal eerst deze gebruiken en dan je tip opvolgen een volgende ronde.
Ga nog even met Rakker wandelen,hij wordt strax gehaald.
Ik ben gebroken.
Heb net gedoucht omdat ik bijna in slaap viel.
Zal vanavond geen latertje worden!
Ik zie je wel weer verschijnen hier!
Kus Sam

Hi,

Ik werd het natuurlijk, vorige week maandag, en het is nu nog steeds een beetje...(lekker iri...) Maar joh, ik heb dat ook wel eens tussen door, is dat dan niet een beetje slijm, voor je eisprong...hihi, lijkt net of ik er verstand van heb he? Nou, hoop dat het niet doorzet voor je...want dan ben je meteen je rgelmaat weer kwijt (zoals ik...)

Goodluck!!!

Terug
Bovenaan