ik ga nu beginnen

Hoi,

Ben gister toch maar begonnen met testen... (was natuurlijk nog niets!) Maarja, toch maar een gokje gewaagd, daar lag ik dan benen in de lucht en kussen onder m'n bibs (die kon ik nog niet, hihi!) Ach, je weet maar nooit. Hoop dat de testen nu duidelijk aangeven wanneer mijn eisprong is... en verder zien we wel... blijven we klussen...

Doeiii  

Hoi hoi!
Lachen he als je zo met je benen omhoog ligt!
Het schijnt zo te zijn dat als je zo ligt je je bekken kantelt en dan kan het beter erin gaan en blijven,hihi!
Eigenlijk moet je ook nog je knieen optrekken en dan je armen om je benen heen doen.
Dat heb ik ergens op de een of andere site gelezen er stond ook dat je kansen werden vergroot door het doggy style te doen.
Alle tips zijn toch te proberen,niet?
Ik heb vandaag een telefoontje van stichting H3O gehad en ze willen me graag spreken dus heb ik donderdagavond een sollicitatie gesprek!
Ik denk zelf dat het niets wordt omdat ze niet specifiek een baan bij een peuterspeelzaal hebben en je gaat dan de vervanging in.
Maar we kunnen wel praten over uren en of er in de toekomst dan misschien een mogellijkheid is om om 16 uur te gaan werken bij een psz.
Het is altijd de moeite waard om eens te kijken,niet waar?
Ga morgen ook nog even bellen naar Salza om te kijken wat hun zeggen.
Je hoort het wel van me!
Liefs Sam.

Hallo Iedereen,

Ik had beloofd nog eens wat van me te laten horen ,dus bij deze. Ik had ruim anderhalve week last van bruin/rood gekleurd slijmverlies. Nou daar wordt je toch wel heel onzeker van. Heb vandaag (ben nu ruim 7 weken) een inwendige echo gehad. En heb het minimensje gezien en het hartje zien kloppen. Dus dat stelt een mens gerust. Ik wil jullie allemaal alle succes van de wereld en zal voor jullie duimen. Hoop jullie gauw in een ander forum te zien.

Liefs Tessa

Hoi wonderwensje,

Wat leuk dat je een gesprek heb! Altijd doen, word je nooit dommer van, en bij een PSZ kom je ook niet zomaar even binnen. De meeste werken daar tot aan hun VUT, dus je moet geluk hebben... Nou, succes! Ik ben benieuwd.

En al begonnen met testen? Ik wel, maar nog niets...

Doeiii

Hoi klaverje!

Ook ik ben gisteren begonnen met testen.
Gisteren zag ik helemaal niets maar vandaag werdt het streepje al iets meer zichtbaar.
Wordt het dan iedere dag wat donkerder?
Wat ik heb uitgerekend is de 21e mijn vruchtbare dag dus als de test dan donker wordt dan zit het allemaal goed.
We testen er nog maar even op los en vanaf morgen weer aan de klusronde beginnen.
'Ze zeggen dat om de dag het beste is dus morgen en vrijdag zoe dan perfect zijn.
We zien het wel.
Zullen we afspreken dat we allebei deze maand zwanger worden?
Dan zijn we ook nog gelijk uitgerekend!
Ik vindt het wel een strak plan.
Kus Sam.

Hoi Wonderwensje,

Nou, ook wij testen en klussen erop los, hihi! Inderdaad we proberen ook maar om de dag.. en blijven testen... Bij mijn testen komen er twee streepjes te staan en dan moeten ze gelijk van kleur zijn of donkerder...(is denk ik anders dan bij die  van jouw!) Als het goed is, is het bij mij de 15e of 16e dag, en dat is vrijdag of zaterdag. Ik hoop zaterdag, want Jaco, is vrijdag een nachtje weg! (hopen dat het zaterdag is!!!)  Ach, we wachten het nog maar even af. Maar, oh ja het zou echt SUPER zijn als we allebei tegelijk zwanger zijn!!! (duimen!)

Even wat anders ga je zaterdag naar F.? Ik ben er helaas niet, we al iets anders.  

Doeiii  

Hoi!!!
Weer een dag erop,pfff!
Ik denk toch dat ik dezelfde test als jou heb.
Moet 5 druppels erin doen en ook 2 streepjes en hij moet dan ook donkerder zijn.
Doe jij het iedere dag om dezelfde tijd testen?
Ja ik ga zaterdag naar de verjaardag.
Echt lastig hoor!
 Wil steeds een naam schrijven maar dat kan natuurlijk niet,hihi.
Hoop voor je dat het zaterdag is bij mij als het goed is vrijdag!
Ga maar es een spelletje doen op spelpunt.nl.
Tot laterzzz!
Kus mij.

Hoi,

Nee, bij mij  lukt het niet om iedere dag op dezelfde tijd te testen, gister was ik pas 's-middags thuis (moest heel de dag werken) en ga toch echt niet op mijn werk testen...eerder kan ik er toch niets mee...dus dat maakt niet uit!

Is het echt niet leuk meer op je werk? Balen man!!!  Morgenavond gesprek, toch? Veel succes!

Doeiii

Terug
Bovenaan