Hoi,
Kan heel goed begrijpen dat je in de zevende hemel ben van die baan!!! Maar inderdaad anders hadden we elkaar waarschijnlijk nooit leren kennen...en dat zou ik toch niet willen missen!
En heb je net nog getest? Ik word er soms ook wel eens een beetje onzeker van...jij niet? (het duurd zo lang...) Ik ben nog eens aan het rekenen gegaan en ik zal dan 8 okt. mijn NOD, moeten hebben, chips weer later... Ik had nooit gedacht dat ook een tweede me zo bezig zou houden...Of komt het omdat we er nu samen over kunnen kletsen?!?
Leuk voor je vriendin! Wie weet doe jij ook al de volgende ronde mee?!?
Bij ons op de groep is een moeder zwanger, en wij werken met bepaalde thema's om de zoveel weken, waaronder het thema: zwanger (hoera, een baby) zij vond omdat zij zwanger is wij daar over moesten gaan werken...nou dat dacht ik niet! Ik heb het zo laat mogelijk ingeplant (ik heb de jaarplanning gemaakt...) ik dacht eind mei, volgend jaar, hoop toch wel dat ik dan zwanger ben... is wel leuk als je "juffie" zwanger is toch? (duimen, dan maar)
Ik heb net de kleine man op bed gelegd, ach hij is snot verkouden... helemaal ingesmeerd, telefoonboeken onder zijn bed (dat ligt hij niet zo plat), en met een ui naast zijn bed (dat helpt echt super bij die kleintjes, als ze verkouden zijn), en een zetpil in zijn bibs probeert hij nu te slapen. (Ach...)
Hoe was het met rakker vandaag?
Tot snel!