ik ga nu beginnen

Hoi hoi!
Net weer getest en nog steeds geen donker streepje!
Hoop echt dat het morgen gebeurt!
Ga zo naar mijn gesrek,ben benieuwd!
Laat het morgen wel weten.
Kus Sam,.

O ja ik las op het voorschrift dat je het wel iedere dag om ongeveer dezelfde dag moet testen omdat die stof 'golft'en als je het iedere dag op een andere tijd test ken het ziijn dat je de golft mist ofzo.
Ik doe het om 19.00 altijd dan ben ik altijd thuis.
Doeiiiiiii!!!!!!

Hoi,

Ik vind het echt helemaal super voor je, dat je zo'n leuk gesprek heb gehad, en waarschijnlijk, straks lekker een andere baan heb!!! Nogmaals Proficiat!

Ik heb net weer getest, maar helaas nog steeds geen twee streepjes... Ik probeer wel zoveel mogelijk rond dezelfde tijd, maar het is ook weleens een uurtje later ofzo... (want in de bijsluiter stond bij mij dat het ook beter is om tussen de middag te testen, dus dat probeer ik zoveel mogelijk aan te houden... (ach, maar goed dat het nu niet is want, mij mannetje is er niet, hihi!)
Als ik gewoon weer een cyclus van 28 dagen heb, dan kan het ook nog weleens pas volgende week (maandag ofzo zijn...) we wachten af! Wel spannend!
Maar als het goed is zou jij vandaag je eisprong hebben toch??? Ik hoor het wel!

Een heel fijn weekend!

x van mij.

Hoi!!
Ik ben nog steeds in de 7e hemel van die baan.
Het liefst zou ik vandaag al bellen dat ik het doe maar die vrouw is er niet vandaag.
Kan echt niet geloven dat er nog zulke banen bestaan en dat ik zolang die shit van mijn huidige baas heb gepikt,5 jaar naar de knoppen,hihi!
Dat is natuurlijk niet helemaal waar anders had ik jullie allemaal niet leren kennen!
En daar ben ik wel blij mee natuurlijk!
Heb net weer een plasje gedropt in het bakkie,volg even jou advies op en anders doe ik hem vanavond nog een keer.
Doe jij dan meteen die test of laat jij je plas even op kamertemperatuur komen?
Gisteren avond belde mijn vriendin uit Limburg nog en ze vertelde dat ze zwanger was van de 2e.
Meteen de eerste ronde raak!
Leuk voor haar maar ik wil ook!!!!
Nou ik ga maar even druppelen,en je hoort het over 5 min...
Daar was ik weer!
Nou weer geen 2 streepjes,vanavond nog maar een keer dan.
Je hoort het wel,kus mij.

Hoi,

Kan heel goed begrijpen dat je in de zevende hemel ben van die baan!!! Maar inderdaad anders hadden we elkaar waarschijnlijk nooit leren kennen...en dat zou ik toch niet willen missen!
En heb je net nog getest? Ik word er soms ook wel eens een beetje onzeker van...jij niet? (het duurd zo lang...) Ik ben nog eens aan het rekenen gegaan en ik zal dan 8 okt. mijn NOD, moeten hebben, chips weer later... Ik had nooit gedacht dat ook een tweede me zo bezig zou houden...Of komt het omdat we er nu samen over kunnen kletsen?!?
Leuk voor je vriendin! Wie weet doe jij ook al de volgende ronde mee?!?
Bij ons op de groep is een moeder zwanger, en wij werken met bepaalde thema's om de zoveel weken, waaronder het thema: zwanger (hoera, een baby) zij vond omdat zij zwanger is wij daar over moesten gaan werken...nou dat dacht ik niet! Ik heb het zo laat mogelijk ingeplant (ik heb de jaarplanning gemaakt...) ik dacht eind mei, volgend jaar, hoop toch wel dat ik dan zwanger ben... is wel leuk als je "juffie" zwanger is toch? (duimen, dan maar)
Ik heb net de kleine man op bed gelegd, ach hij is snot verkouden... helemaal ingesmeerd, telefoonboeken onder zijn bed (dat ligt hij niet zo plat),  en met een ui naast zijn bed (dat helpt echt super bij die kleintjes, als ze verkouden zijn), en een zetpil in zijn bibs probeert hij nu te slapen. (Ach...)
Hoe was het met rakker vandaag?

Tot snel!

Haai!
Net weer getes en weer geen streepjes!
Wordt er gek van!
Ik ga ook steeds denken dat ik de test misschien verkeerd doe?
Dat kan toch bijna niet???
Rakker was er vandaag niet dus had ik een lekker daagje voor mezelf.
Ben wezen shoppen en heb wat shirtjes gekocht.
Gaam toch maar klussen vanavond want je weet maar nooit.
Hoop niet dat ik morgen 2 streepjes heb want we zijn morgen allebei weg.
Is je man ook weg nu?

Jep, mijn man is er nu niet... maar dat maakt gelukkig niet uit... ik denk zelf dat het bij mij zondag of maandag word?!? (hoop ik dan zit er weer wat regelmaat in...) Maar laat je niet gek maken, en volgens mij kan je het niet verkeerd doen, als dat ding een streepje aan geef dan doet hij het toch?!?
Maar wat ik wel lastig vind, klussen om de dag is het beste (althans dat is wat ze zeggen) Maar wat als ik nou morgen weer niets heb...wel klussen? Of wachten? (lekkere vraag he?)

Doeiii tot morgen.

Dat is toch helemaal geen gekke vraag?
Ik heb daar zelf ook al aan gedacht!
Ik zou dan het zekere voor het onzekere nemen en toch klussen!
Maar ze zeggen idd dat de zaadcellen toch 24 houdbaar zijn?
Heb jij al getest vandaag??
Ik ga het zo weer even doen en vanavond en dan ga ik die testen bij matcar bestellen dat scheelt idd een hoop!
Mag ik jou vragen hoe het zit met jou loon?
Krijg jij minder uitbetaald voor het aantal uren dat je werkt zodat je in vakanties wordt doorbetaald?
Dat moet ik nog even goed navragen.
ik zie je!
Kus mij.

Terug
Bovenaan