ik ga nu beginnen

Zooooo,ik heb net zo een set besteld!
Wat gaat dat makkellijk met ideal,nu ga ik de test even doen!
Tot over 5 min!!
Weeeer niets!!!
Zal toch echt moeten gaan gebeuren vandaag of morgen anders snap ik er niets meer van!
Wordt er nu wel een beetje onzeker van!

Hoi,

Daar ben ik weer...Na een zware nacht! N. is echt ziek geworden en heeft een soort van astma (brongitisch...)  aanval gehad... phoe, dat was geen pretje in mijn eentje! Zo af en toe even slapen en dan was hij weer in paniek (echt zielig...) Vanmorgen naar de dokterspost, daarna naar het ziekenhuis, en terug naar huis met een puf (even kort  samengevat!) Echt niet leuk! Gelukkig heeft hij nu wel al een beetje praatjes, maar is zeker nog niet de oude...  

Maar ik heb net ook getest en zag heeeel licht een 2e streepje...komt eraan?!? Ik hoop het! Zie wel wat ik vanavond doe?!? (lastig vind ik dat, misschien  test vanavond gewoon nog een keer...)

Van dat loon enz. laat ik je nog wel weten, ik ga eerst maar es even wat was wegwerken, BAH! (maarja,  moet gebeuren want N. had ook nog eens tot 3x toe alles onder gespuugd!)  

Doeiii

Aaah wat zielig!
Geef hem maar een dikke kus van mij!
Ik had 2 dagen geleden een heel licht streepje en daarna weer niets!
Hoop voor je dat het bij jou doorzet maar bij zei het niets.
Ga lekker even in bad lezen en daarna koken.
Vanavond naar F,zal toch wel niet zo laat worden want ik ben duf,maar we zien het wel!
Fijne avond voor zover dat lukt en klus ze vanavond!
Kus Sam.

Hi,

Ik ging gisterenavond nog een keer testen, maar inderdaad, niets!!! Nou, ja het zal wel... toch maar wel geklust (hihi) je weet maar nooit?!? We gaan zo eerst een bakkie doen bij J. zijn mams en dan maar weer testen ben benieuwd...
Gelukkig gaat het met N. wel beter, hij is nog wel benauwd, maar daar heeft hij nu die puf voor, dus komt wel goed! over twee weken weer even terug naar het ziekenhuis, hopelijk hebben ze er dan een verklaring voor!  X  

Daar was ik weer...
Heb net getest...maar heb weer een heel licht 2e streepje, ik blijf moet houden... (want morgen is mijn 15e dag) Duimen dan maar.
Maar nog even over mijn loon (dat wil je natuurlijk voor morgen weten...
Ik krijg inderdaad minder uren uitbetaald, i.v.m. de schoolvakanties, maar als ik kijk wat ik maar werk en dan toch nog heb, is mooi meegenomen!!! (ik mail je wel hoeveel...oke?) En vergeet niet alle schoolvakanties vrij!!! Dat is me echt wel wat waard, zeker met kids...toch? Scheeld je heel veel oppas regelen enz. Wanneer ga je bellen? Wat als je volgende maand zwanger ben? (spannend allemaal...)
Was het gister leuk bij F.?

Fijne dag nog!
Ps. lekker even de tuin in!!!  

Hoi!
Sorry voor de late reactie we zijn bij mijn schoonouders geweest!
Ik had vandaag weer geen streepje dus het wordt niets deze maand,snap er helemaal niets van!
Misschien komt het omdat ik het op een verkeerd tijdstip heb gedaan?
Er stond tussen dat het kon tot sávonds 8uur.
Het zal allemaal wel,volgende maand beter.
Als ik zwanger zou zijn neem ik niet aan dat dat en probleem is want ik heb het aangegeven tijdens het gesprek.
En dan ik zie ik dat dan wel weer!
Ga er gewoon vanuit dat k nog niet zwanger raak dan kan het alleen maar meevallen als het wel zo zou zijn.
Ik ga morgen bellen om nog wat dingen te bespreken en om en 2e gesprek aan te vragen,dus dan hoor je het wel!
Slaap lekker voor strakkies en ik hoop dat jij morgen meer geluk hebt!

Kus mij

Hoi,

Ik heb nog eens op mijn bijsluiter zitten kijken, en jij had een cyclus van 35? Dan staat er bij mij dat je kan gaan testen met de 17e dag... dus misschien komt het nog wel?!? En inderdaad, hang je niet te veel aan die testen! Komt best goed!
Succes, als je gaat bellen vandaag! Hoor het wel weer...

Doeiii

Jippie, ik heb net getest, en heb twee streepjes!!! Dus dat word klussen vanavond!!!  en daarna is het maar weer afwachten... (dan duurt het nog lang voor het 8 okt. is) Hen echt een gevoel dat ik ongi. moet worden, dus dan het blijkbaar ook wel voelen...maar een bevesitging is altijd wel prettig, vind ik!
Ga je nog verder met testen of wacht je het gewoon allemaal even rustig af?!? Ik duim dat je ook twee streepjes krijg!!!  

X

Terug
Bovenaan