ik ga nu beginnen

Hoi!!!
Wat goed dat je 2 streepjes hebt,hoop dat het mag likken.
Heb net nog even naar mijn   toekomstige werk gebeld  gebeld en nu is het toch dat de bso tijdens de vakanties gewoon open is.
Ik dacht het wel al maar toch nog even nagevraagd.
Het maakt nog niet zoveel uit  dat zou dan misschien 2 dagen in de week zijn en dat vind ik niet zo heel erg.
Ik ga een keer op vrijdagmiddag meedraaien om te kijken of ik leuk vind.
Ik ben in tweestrijd of ik vandaag nog moet testen,weet niet of het nog zin heeft!
Misschien zo toch nog een test kopen??
Hoe is het met je zoontje?
al wat beter?
Kus mij

Hoi Allemaal.

Hoe is het met jullie?
Kan van wonderwensje en klavertjevier lezen hoe het gaat, maar van de rest niet.(Zijn jullie afgehaakt, of doen jullie het ook even rustig aan?)
Nou, ikke wel even, maar wou jullie even laten weten hoe het gaat.
Ik moet 28 september ongi worden, maar heb tot nu toe eigenlijk nog nergens last van.
(duurt ook nog wel 4 dagen, maar anders heb ik al buikpijn en rugpijn gehad, en nu (nog)niet)   Wel had ik vorige week op het werk een stekende pijn van links naar rechts in mijn buik en ik kwam alleen maar omhoog, want ik zat op mijn hurken. Ook heb ik wel wat last van mijn borsten, ze voelen wat zwaar aan. Maar kan zijn dat mijn lichaam me  voor de gek houd, was paar maanden geleden ook al. Hoop natuurlijk van niet, maarja , je moet er wel rekening meehouden.
Hoop dat het met jullie beter gaat, en dat we elkaar weer eens spreken hier.
Als er van de week iets is, laat ik het weten, en anders kunnen jullie volgende week woensdag weer hier tegen komen.
Groeten en succes allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo

Als jullie het goed vinden dan klets ik ook hier mee...
ben 25 jaar en heb samen met mijn partner 1 zoontje die donderdag 1 jaar word

we zijn sinds vorige maand begonnen met proberen voor een broertje of zusje
Zou 6 oktober weer ongesteld moeten worden hoop het natuurlijk van niet maar goed..

Hallo allemaal,

Ik lees nog wel mee hoor, maar probeer iets meer afstand te nemen omdat ik 'bang' was om er te veel mee bezig te zijn. (sowieso moeilijk om er niet teveel mee bezig te zijn maar goed).

Ik heb volgende week maandag 1 oktober mijn NOD, mocht ik nog geen RD hebben gezien dan testen mijn mannetje en ik op 2 oktober, zijn we allebei vrij. Ben benieuwd, ben sinds en paar dagen wel misselijk en er lopen blauwe aders over mijn borsten heen, maar goed, misschien komt het ook omdat je er zo ontzettend mee bezig bent en op een andere manier naar je lichaam kijkt en mee om gaat. Heb sinds vandaag meer afscheiding... weet niet of dat goed/slecht is?

Ben benieuwd naar alle dingen die jullie wel/niet voelen. En vind het zeker leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat.

Liefs,
Miepzzz

Hoi!
Ben vanmorgen ziek naar huis gegaan,ben erg duizelig en ben blij dat ik op de bank zit.
Heb ook die testen van de matcare binnen en daarop staat dat ik op 13 moest beginnen met testen tewijl bij de test van predictor staat dat ik op dag 15 moest beginnen!!!!!
Lekker is dat dan,wat moet ik nu dan geloven??
Ga maar van van de matcare uit omdat jij wel 2 streepjes had en ik nog helemaal niets met de predictor.
Volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ben dan ook op vakantie en kan de test dan om 12.00uur uitvoeren.
Hoop dat het bij jou gelukt is!
En Miepzz,leuk om van je te horen hoop dat je symptonen de goeie zijn,laat het even weten!
Kus Sam

Hoi hoi,

Allereerst gelukkig gaat het weer beter met N.,  hij is nog wel verkouden, maar kan hopelijk vanaf morgen weer helemaal zonder puf...
Maar jeetje, dat je ziek bent...dat is niet leuk!!!

Vanmiddag kwam ik uit mijn werk en dacht laat ik dan nog maar 1x testen (om te kijken of dat mijn eisprong voorbij zou zijn) En ja hoor,  in no time weer twee streepjes...nou ja  om dan maar op save te gaan, maken we er vanavond maar weer een romantisch avondje van, hihi!!! Oh, nu vind ik het allemaal wel extra spannend...  

Sam, beterschap, ik hoop dat je snel weer opknapt!

Liefs, van mij.  

Hé Wonderwensje,

Maar is het bij jou deze maand zeker niet gelukt? Heb je rondom die periode wel geknuffeld? Hmmm, vervelend dat je ziek bent, hopelijk voel je je snel wat beter!

En wat lees ik, heb je een nieuwe baan?

Liefs,
Miepzzz

hoi Miepzzz en Klaver.
Wat een mazzel heb jij dat je weer 2 streepjes hebt!
Ben jaloers op je,hihi.
Nee joh go for it!!!!
Miepzzzz, over die baan is nog niet 100 procent zeker moet nog wat worden besproken. Wordt vervolgd.
Fijn avond allemaal.

Terug
Bovenaan