ik ga nu beginnen

Hallo poppetje,

Het schijnt dat er een aantal manieren zijn waardoor je er zelf achter kan komen: ik durf hier niet neer te typen hoe dat precies zit maar dat kun je op internet wel vinden. Je cervixslijm is dan doorzichtig/slijmerig  en heb je meer last van. Je kan temperaturen... Sommige vrouwen voelen de eisprong ook echt.. en er zijn ovulatietesten.

Ik heb me er nog niet echt in verdiept, mijn cyclus is redelijk stabiel (tenminste, voor ik mijn koperspiraaltje liet verwijderen) en proberen daarom de eerste paar rondes 'gewoon' raak te mikken.

Gefeliciteerd in ieder geval met het voornemen om er echt voor te gaan, heel veel succes en klets lekker mee!

Groetjes!

Hoi poppetje.
Wat leuk dat jijn ook in april met de pil bent gestopt.
Ook mijn cyclus is een beetje van slag.
De eerste maand heb ik niet geteld maar vorige maand 33 dgn ertussen.
D8t dat ik vandaag mijn NOD had maar als ik van 33 dgn uitga is het as woensdag.
Maar ga het   vanaf nu goed bijhouden om te kijken of het een beetje regelmatig gaat lopen,je lichaam heeft toch even de tijd nodig om te ontpillen.
Ik heb zelf 12 jaar de pil geslikt dus toch een hoop rotzooi in mijn lichaam.
We wachten maar rustig af meer kunnen niet doen.
Hoop dat je snel weer reageert kun je gezellig met ons meekletsen en kunnen we elkaar op hoogte houden en tips geven.
Liefs mij.

goedemorgen!

Ik ben ongi geworden er zaten nu 31 dgn tussen.
Nou ja,de 2de ronde dan maar.
Ben in ieder geval blij dat ik het ben geworden en dat er niet nog een week tussenzit zodat je in onzekerheid zit.
Dat wordt weer klussen over 14dgn!!!!!

Een hele goedemorgen allemaal!

Zo... dus de rode duivels zijn gearriveerd (om maar even in de termen van deze site te spreken). Bij mij nog niet, moet morgen officieel.. zal ook wel gewoon gebeuren. Maar toen mijn vriend gister zei: Volgens mij zijn je borsten gegroeid... en ik vanmorgen misselijk was dacht ik toch eventjes.....? Maar goed, dat heb ik eigenlijk altijd wel een beetje als ongi moet worden.

Ook weer aan het werk? Ikke wel, heb om 11.00 uur functioneringsgesprek. Weet je wat mijn baas vorige week vroeg: Bij jou zal het nog wel een aantal jaren duren voordat je kinderen wil, of niet? Pffffffffffffffffffff...... tsss, waar bemoeit ie zich mee?

Heel veel liefs!

Hoi Wonderwensje,

Hoe gaat het met je? Had je verwacht dat de RD zouden komen of kwamen ze als een verrassing?

Veel liefs!!

Hoe ging je functionerings gesprek?
Ik heb nu pauze moet half 2 weer op mijn werk zijn,moet tot half 5 werken en heb vanavond vergadering(echt geen zin in).
Had wel gedacht dat de rd zou komen had gisteren heel erge buikpijn maat ook niet uit.
Nu weet ik dat mijn cyclus ongeveer gelijk loopt.
We gaan nu gewon de 2de ronde vol vertrouwen in!
Liefs mij

Hallo!

Oh, wat lekker, jij kan tussen de middag gewoon lekker naar huis! Dat zit er bij mij niet in... moet 45 minuten rijden (enkele reis). Wij hebben een half uurtje pauze en dan eten we met het hele kantoor aan tafel.

Ik moet nog tot 17.15 uur... Mijn functioneringsgesprek is heel goed gegaan, zijn heel erg tevreden en dat is natuurlijk altijd fijn om te horen.

Vanavond nog vergaderen? Hmmm, gaat het laat worden? Ow, ik hoop zo dat ik snel ongesteld wordt... ik wil weten wanneer ik mijn huiswerk moet doen... haha! Kan niet wachten!

Nou ja, heb je 1 ronde kunnen oefenen en vol vertrouwen de 2e ronde in.. En klussen is leuk, toch?

Werkze nog! XX

Ik woon 3 min. van mijn werk dus dat is wel lekker.
Moet om half 8 vergaderen en hoop niet dat het laat wordt.
Zit in de ondernemingsraad en dat is best wel saaie en taaie koek.
Hoop dat ik snel zwanger word dan heb iik een rede om er mee te stoppen,hihi.
Ik ga even naar mijn eten kijken en dan ben ik morgen en ik kijk vanavond nog wel even als ik thuis kom.
En ik hoop dat je morgen ongesteld word(of liever niet natuurlijk,maar dan weet je waar je aan toe bent).
Doei doei.

Terug
Bovenaan