ik mag me weer toevoegen

Hoi meiden,

Daar ben ik weer. Eindelijk een dagje vrij na 4 intensieve werkdagen; veel gestaan, gesjouwd en onregelmatig gegeten. Dat is niet bevordelijk voor de zwangerschap hoor: misselijk en hartstikke moe. Dus vandaag doe ik helemaal niets.
Heb een hele maag maar weet niet wat ik moet eten. Soep geprobeerd, tosti en nu een warm groente hapje. Bah die smaakt ook niet!
Nou ja mij hoor niet klagen. Het is een teken dat het nog goed zit. Nog een weekje en dan hebben we weer een echo. Spannend!
Groetjes van Tetsia

vreselijk he.. als je wel wilt eten, maar niets erin wil...
ik heb dat ook regelmatig! heb nu kleine blikjes soep staan, vooral de erwtensoep gaat goed. stom eigenlijk he!
maar als ik vanaaf trek krijg, gaat er gewoon zo'n klein blikje open!

zullen we een lijstje maken met de afspraken die we hebben staan?
misschien wel handig bijhouden wanneer iemand voor een echo moet enzo.

ik zal er zo 1 starten.. dan kunnen jullie als jullie willen hem aanvullen!
groetjes

10-07
11-07
12-07
13-07
14-07
15-07
16-07
17-07 Carina 2de echo 10:45 bij de gyn
18-07
19-07
20-07

quote: carina1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-07-2008 19:09:49'));

10-07
11-07
12-07
13-07
14-07
15-07 mirjam 2de echo 11.20 bij vk
16-07
18-07
19-07
20-07

hoi hoi

nou wat een k....e dag zeg!
ben gister gelijk uit me werk, snel gegeten, bloemkool bah!,  naar de film   geweest. wel heel leuk maar wel heel vermoeiend.maar de gevolgen komen vandaag dus...
vanmorgen na me boterhammetje ff de vuile was uitzoeken FOUT hing gelijk boven de pot om boterhammetje er weer uit te gooien.sinds die tijd gaat niet echt lekkerder, heb geen trek en ben een partij belabberd, moe en jankerig.BAH
is wel een goed teken maar vind er niks aan!
nou moest ff klagen sorry hoor
xxx

Hoi meiden,

Moet wel lachen om hoe misselijk jullie zijn. Goed teken, toch?  Nou één troost: zelfs water krijg ik niet weg! Goeie tip die erwtensoep. Lijkt me heerlijk. Ga ik morgen kopen, ben gek op soep! Heb al van alles en nog wat in huis gehaald. Koelkast is tjokvol. Het ene moment denk ik in iets trek te hebben, ga het kopen en dan griezel ik er weer van.
Ik probeer wel zoveel mogelijk normaal food te eten. Vannacht was ik zo beroerd en ben de hele nacht wakker geweest. Eerst een beetje nasi (3u 's nachts!), toen poffertjes, daarna appelmoes en eigenlijk had ik toch meer trek in een beschuitje met kaas. Mijn arme vriendje die was vandaag helemaal brak.
Inderdaad de was... die heb ik een paar dagen uitgesteld. Moet er niet aan denken en dan de kattenbak, wat een lucht! Woon alleen dus ben verplicht om zelf elke dag de drolletjes eruit te halen...
Nu sprak ik vandaag iemand die - nu in haar 13e week - eindelijk weer normaal kan functioneren. Niet meer beroerd of misselijk; af en toe met vlagen. Dus meiden nog een paar weekies!!!  (volgens mij ga ik me dan weer zorgen maken omdat ik me dan weer beter voel...)

Ik zal me op het lijstje toevoegen.
10-07
11-07
12-07
13-07
14-07
15-07 mirjam 2de echo 11.20 bij vk
16-07 Tetsia 2de echo 11.30 bij vk
18-07
19-07
20-07

Groetjes Tetsia!

haha met zijn 3tjes achter elkaar een 2de echo.
en ik moet weer het langste wachten.... maar volgens mij ben ik ook het minst ver van ons 3tjes toch? ik ben morgen 8 weken.

dat bodempje erwtensoep heeft geholpen, want vandaag had ik een goede dag! alleen na het avondeten blijft een moeilijk punt. ik heb nog wel een klein blikje tomatensoep staan.. misschien dat ik dat over een uurtje toch nog even naar binnen werk met een boterham erbij.

heb vandaag een 2de sportbh erbij gehaald. deze geeft nu het meeste steun en zit het fijnst. tja en met eentje red ik het niet hoor!

groetjes!

Ja leuk he, zo achter elkaar onze echo, spannend! Maar volgens mij zijn we bijna even ver. Ik ben vandaag 8 weken en  5 dagen. Niet te geloven bijna 9 weken... En na 2 beroerde dagen ben ik er nu helemaal bewust van dat ik zwanger ben.
Heb de hele voorraadkast afgezocht, helaas geen erwtensoep. En na het lezen van jouw bericht heb ik daar zo'n zin in! Wel heb ik een klein blikje tomatensoep, bah! Poffertjes, dat is mijn favoriet. Nou ja, eerst uitgeperste sinaasappels en grapefruit met banaan. Bah! Waarschijnlijk vannacht het blikje soep  Eetse straks!
Groetjes van Tetsia!

Terug
Bovenaan