ik mag me weer toevoegen

carina gefeliciteerd!!!

wat een opluchting of niet? en nu hopen dat het zo blijft!!

tja, hier mispoes maar probeer wel met de neus vooruit te kijken..hoop zeker dat er uit de onderzoeken niets komt dan zijn die zaken uitgesloten. chromosomen test wil ik als 1e.

eerst even zien hoe alles loopt a.s week.

ik blijf volhouden en geef niet op!

blijf elkaar stimuleren en feliciteren hoor!ik ben nu de pechvogel maar hoop echt voor jullie dat het nu eens goed gaat. blijf jullie ook volgen heur...

xxx

wat lief dat je dat zegt ester...
en jou tijd komt echt wel hoor...

wij hebben het chromosomen onderzoek ook als eerste gehad.
dan moet je dus beide bloed laten prikken.

ook heb ik een bloestollingsonderzoek laten doen. dat was weer bloed prikken en na 2 weken heb je daar al resultaat van.

als laatste wilde ze bij mij een echo maken van ,mijn baarmoeder tussen menstuatie en eisprong in. om te kijken of daar afwijkingen in waren. maar zover is het dus niet gekomen. want ik bleek gelijk zwanger.

ik hoop voor je dat de onderzoeken je dezelfde rust en duidelijkheid geven als dat ze bij mij hebben gedaan. het heeft mij weer meer vertrouwen in mijn lichaam gegeven.
sterkte meid!
ik denk aan je.. en kom je af en toe even vertellen hoe het met je gaat???

dikke knuffel Carina

Wauw Ester jij bent positief en sterk. Knap van je, hoor. Maar ik begrijp ook wel dat achter die positiviteit heel wat anders schuilt.  En zoals Carina al zei hoop ik ook  wat van je te horen hoe het met je verder gaat. En lief dat je ons op het forum wilt blijven volgen. Sterkte meid! lieve groetjes van Tetsia

het is niet eerder over dan het echt over is en zo werkt het met veel dingen bij en voor mij.. ja ben wel sterk maar dat betekend idd niet dat er geen verdriet is of boosheid.

zal ook heus nog lastige momenten gaan krijgen. Hoop dan ook dat er eigenlijk niets uit die onderzoeken komt en het gewoon pech is.

zeker laat ik weten hoe het met me gaat..

jullie allemaal toy toy!!

xxx

hoi meiden...

hebben jullie ook een druk weekend gehad?
wij hebben gisteren de nieuwe pup opgehaald, en hebben daar dus onze handne vol aan gehad.

omdat ik nu vrij ben en dus lekker uit kan slapen, voel ik me minder moe dan vorige week. merk wel dat ik nu regelmatig even aan mijn borsten voel of ze nog wel gevoelig zijn.
volgend mij kan ik het maar beter druk hebben dan vakantie., want maak me  nu toch wat meer zorgen.

groetjes

Hoi Carina,

Wilde je nog even feliciteren met je mooie echo!
Doe dat even hier i.p.v bij de wonderwomans, is wel zo netjes na het slechte nieuws van pat...

Voel je je nog goed?

leuk zeg een nieuwe pup!!
Wat voor hond is het?

Veel liefs Wanda

hoi meiden
jeetje wat mis je veel als je er een weekend tussen uti gaat.

ten eerste tetje:
van harte joh fijn he als alles goed zit!! gelijk een pak van je hart.en lekker feestje gevierd , deden wij ook hoor, mag ook wel!

carina; jij ook gefeliciteerd, fijn, heb voor je geduimd meid.en leuk dat je nu een pup heb t heb je lekker wat te doen (heb ook gehad is nu 2 dus weet er alles van).

ester, jeetje wat vervelend voor jullie zeg, ik heb nog zo aan je zitten denken van het weekend en hoopte dat we er allemaal lekker doorheen zouden lopen,hou moed er wel in he en wil dat je gauw nieuwe topic opent dat je er weer bij hoort!!! sterkte he

heb trouwens ook andere verschijnselen gekregen sinds het weekend hoor: ben nu echt heel de dag door misselijk en ben al met van alles aan het proberen om het minder te laten worden maar lukt nog niet echt.krijg me lievelings spijkerbroek en me werk broek met geen mogelijkheid meer dicht pfffff en heb een soort spierpijn gevoel in me buik, alsof ik onwijs buikspieren heb getraint, das welk beetje raar.verder gaat   goed en heb me werk ingelicht dus kan rustiger aan doen als ik moe word.  
groetjes

goeiemorgen meiden!

dank je wanda! ik nsap wel dat je het hier doet en niet op het andere forum...
we hebben er een jack russel bij. onze andere is ook een jack russel.

bedankt mirrie...
nu maar hopen dat het hartje ook blijft kloppen!

ik zie dat mijn moeder eraan komt.. dus ben er vandoor!
groetjes

Terug
Bovenaan