ik mag me weer toevoegen

hoi hoi

ik ben vandaag 8 weken, dus iets minder ver.
maar dat maakt me niet minder bij hoor!!!

haha tja die erwtensoep. je snapt wel wat er vandaag weer in mijn winkelmandje lag.
gisteren had ik ook tomatensoep, maar dat is toch niet zo geweldig hoor.. ik werd er in ieder geval alleen maar meer misselijk van.
ik twijfel of ik niet een pan erwtensoep ga koken. maar dan zul je net zien dat ik die pan klaar heb en niet meer moet denken aan erwtensoep.
misschien na het weekend...

wij eten straks pizza. ik maak er wel een extra komkommerprutje bij, want anders is het wel weer erg ongezond he...

fijn weekend allemaal! nog plannen?
groetjes

hoi
heb vandaag onzekerheids dagje bah bah, gister zo misselijk en vandaag sinds een uur of drie opeens  onwijze steken links onderin  me buik.had ik de vorige keer ook rond deze periode (8 wkn 2 dgn) en toen schijnt het mis gegaan te zijn bleek op de echo van toen 11 wkn.
getver hoop dat nu gewoon me darmen zijn ofzo want heb ook wel last van erg veel winderigheid..... let's hope so  

ff over die vreet aanvallen van jullie nou daar heb ik geen last van, heb nergens trek in eet alleen omdat het moet maar kan niks verzinnen waar ik nou trek in heb.als ik eet gaat wel goed maar geen gekke trek dus.
nou morgen weer dagje werken en 's avond kinder verjaardag van me vrienden dus hopenlijk steekjes over en gewoon genieten van het weekend, ben wel angstiger voor dinsdag nu maar ja  .....
spreek jullie weer

he gestie...
ik vind het nu we dichter in de buurt van de magische 10 weken komen ook wel weer extra spannend hoor...
vooral omdat ik er werkelijk niks van gemerkt heb dat de kleine gestopt was met groeien. geen pijntje, geen bloed, niks!

het zal vast een groeipijntje geweest zijn... en voor je het weet is het dinsdag en kom je met goed nieuws hier op het forum!

Hoi meiden,

Nou heb ik een berichtje getypt, word ik eruit gekieperd!
He Mir wat naar voor je. Deze tweede echo is ook wel erg spannend he? En bij jou en Carina was het de vorige keer ook wel erg onverwachts. Ik voelde mij toen in de 12e wk niet meer zo zwanger en had een heel naar voorgevoel. Net als de vorige keren ging het toen twee dagen gepaard met vreselijke weëen. Dus als ik steken voel, denk ik, gelukkig ik groei! Maar ja als ik dan jullie verhalen hoor, word ik wel een beetje bang...
Nou ja, laten we de  moed erin houden. Enne Mir, jij komt dinsdag als eerste met  een positief  bericht op het  forum!
Vannacht had ik weer een hele beroerde nacht.  Misselijk en heel erg koud. Drie weken geleden heeft de dokter mijn bloeddruk gemeten en die is erg laag. Dat zal er wel mee te maken hebben. Zal het woensdag wel  vragen.  
Enne, de erwtensoep smaakte vannacht heerlijk! Ha, ha, de slager ziet je aankomen als je om vlees voor snert vraagt! Vanavond eten we  volkoren macaroni met veel tomaten en groente. Ook mijn favoriet:  pasta's. En morgen gaan we - als het weer toe laat - lekker naar buiten. Gezond!
Nou fijn weekend enne  positief blijven!
Lieve groetjes van Tetsia  

hoi tetsia..
ik wil heeeeel graag positief blijven! maar soms heb je van die dagen!
vanmorgen voor het eerst boven de wcpot gehangen. maar de rest van de dag haast geen last van klachtjes.
kan komen omdat ik vandaag een goed ondersteunende sprotbh draag...
kan komen omdat ik de hele dag lekker op pad ben geweest en er niet bij nagedacht heb. kan...

en toch hoop ik dat ik morgen niet zo onzeker meer ben, want anders ga ik echt de gyn bellen. dan wacht ik niet tot donderdag.

laten we hopen dat ik straks mijn bh uit doe en mijn 2 vrienden zich gelijk melden. en ik morgen weer boven die pot hang. dan hoef ik niet naar het ziekenhuis te bellen!

groetjes een toch wel ongeruste Carina

oja.. ennuh pasta's kan ik ook veel beter verdragen dan aardappelen!!!

Hoi Carina,

En hoe voelde je je vandaag? Heb je gyn nog gebeld? Of wil je morgen bellen? Maar ja, je hebt toch boven de pot gehangen? Dus misselijk? Je zou zeggen dat dat een goed teken is? Ben je de afgelopen dagen uitgerustiger misschien, dan voel je je ook beter?
Ik was de hele dag hartstikke beroerd. We hebben gefietst en de hele dag buiten geweest. Maar eigenlijk kon ik het niet opbrengen. En heb het voortdurend harstikke koud. Ga zo een warme douche nemen en dan naar bed. Ondanks die beroerdheid ben ik ook behoorlijk gespannen en zo onzeker. Zou willen dat het woensdag was. Worden twee lange dagen...
Geen slecht idee zo'n sportbh. Als ik in een hempje rond loop, voel ik me net Dolly Parton :)). Wauw, zo voel  je je dus  als je een borstvergroting hebt ondergaan! Gisteren was ik bij mijn broer en had de wijdste shirt aangetrokken. Volgens mij is hem niets opgevallen...
Groetjes van Tetsia enne kop op!

hoi tetsia..

ik mag vanmorgen nog bij de echoscopiste komen.
de gyn is er zelf niet, maar mij maakt het niet uit wie er kijkt.. als er maar gekeken wordt!

half 12 gaat het gebeuren...
spannend!
tot straks

Terug
Bovenaan