ik mag me weer toevoegen

Hoi allemaal,

Zit nog op mijn erk, maar vanavond kom ik er niet aan toe jullie te schrijven, vandaag ff snel een berichtje.
Eerst ff Mirrie feliciteren. Geweldig en gefeliciteerd!!!!
Nou, enne bij ons was het ook goed: 7 weken en 5 dagen. We hebben een heeeeel klein hartje zien tikken, ongelooflijk! Het zit er goed uit en  maar moeten nog  afwachten. Over twee weken gaan we weer naar de gyn. Ten eerste vanwege de meerdere miskramen en vanwege mijn leeftijd (risicogeval). We waren zo blij.
En nu gaan we duimen voor Ester en Carina. Heel veel sterkte morgen. Ik zal aan jullie denken!
Groetjes van Tetsia

wow!
wat een geweldig nieuws vandaag!!!!

gefeliciteerd meiden!

nou ester.. nu moeten wij dit goede voorbeeld gaan volgen he!
ik duim ook voor jou hoor!!!! ik ben zo benieuwd!
als ik dan deze berichtjes zo lees, wordt het alsmaar spannender.. heb er helemaal de kriebels van!

oja.. tetsia.. ik voel me de laatste dagen ook behoorlijk misselijk. een wagenziek gevoel wat 's avonds zijn hoogtepunt bereikt! blegh
lig nu weer lekker met laptop op bed! mmmm

totm morgen allemaal!!!!

mirrie:
GEFELICITEERD!!!
ow man wat fijn zeg!

tet :
gefeliciteerd!!
dat zijn nog eens berichten!!

ben gelijk achter de flapflop gaan zitten zojuist bij thuiskomst van het werk..was nog nerveus ook nog om de uitslag van jullie te lezen!

zo carina: nu wij!!

toy toy misselijke dame!

mickey:
herken de buikpijn niet.sorry..
erg vervelend want maakt je wel onzeker. wel heb ik vaker gelezen dat het best mogelijk is en toch een goede zw schap.
maar ja... wij geloven dat allen niet zo snel he.....

vertrouw je het niet laat er dan naar kijken..voor je eigen rust

ik ga zo mijn bedje in maar of ik slapen zal??
wat een zenuwen voor morgen zeg...en ben normaal zo'n nuchtere henkie..

xxx es

Hoi allemaal,

Wat een  enerverende dag gisteren! Mijn vriend en ik hebben het positieve nieuws gevierd met een etentje buiten de deur. Voor mij was de kaart heel beperkt: bouillon bah geen koriander erdoor. Vis blehhh geen zin in! Kom net uit bed: ben heel erg moe en misselijk. En morgen moet ik voor mijn werk naar het buitenland; onze jaarlijkse beurs. Het worden de 4 meest vermoeiende dagen van het jaar. En dat net nu... Destemeer ik uitkijk naar het volgende weekend: heerlijk niets samen met mijn vriendje! Joepie!
En ondertussen zitten jullie - Carina en Ester - vol in spanning. Ben erg benieuwd hoe het met jullie is! Zal vandaag een paar x op het forum  kijken.
Mickey, die buikpijnen herken ik (de komende dagen zal ik er wel meer last van krijgen). Het is bij mij een teken dat ik te veel doe en dus moe ben. Toen ik maandag om 17.00 :) naar bed ben gegaan en pas de volgende dag wakker werd, heb ik er twee dagen geen last van gehad. Maar ja, zoveel slapen lukt natuurlijk niet elke dag. Ook 's nachts heb ik  last van steken. Volgens mij is dat een teken van groeien van  de buik. Ik heb gehoord dat dat normaal is. Dus  volgens mij hoef je je geen zorgen te maken!
Woensdag 16 juli hebben we weer een afspraak bij de gyn. Voorlopig zal ik daar onder controle blijven. Nadat ik vorige jaar mijn  een na  laatste mk heb gehad, ben ik er niet meer geweest (wilde er niets meer mee te maken hebben). Dus hij was erg verbaasd wat er allemaal gebeurd is.
Groetjes van Tetsia

geen goed nieuws

geen verdere ontwikkeling en ook geen hartslag..
a.s di word ik opnieuw gecuretteerd..pfff

enorme teleurstelling natuurlijk we hadden zo op iets anders gehoopt!
nu afwachten en herstellen en dan de molen in om allerlei zaken uit te gaan sluiten..pas daarna weer proberen eventueel..

moeilijk is het nu wel even..vandaag een offday om maar zo te zeggen..

tja...blijkbaar moeten wij een vervelende lange weg begaan..snap alleen niet zo goed waarom en waardoor..

xxx

he getver ester!
gaan ze nu ook een chromosomenonderzoek doen? dat traject hebben wij ook ondergaan. hetis alleen maar een kwestie van bloeprikken en afwachten...
sterkte meid!
een dikke knuff van mij!

tja nu durf ik bijna niet meer met mijn nieuws te komen...
zelfs 's morgens vroeg loopt het uit ben de gyn. hij begint blijkbaar gewoon standaard 10 minuten later..
na een kort gesprekje, kregen we de echo

een klein wit dotje, met een knipperend stipje.. het hartje!

ik ben helemaal blij! over 2 weken (17 juli) mag ik weer voor een 2de echo. als ik zolang kan wachten. als ik me onzeker voel oid. dan mag ik altijd bellen voor een echo eerder.

groetjes!!!

Jeetje Ester, wat erg voor jullie! Wat een ellende en tegenvaller, zeg! Ik wens je heel veel sterkte toe. Wat is de wereld toch vol met tegenstrijdigheden. Gisteren toen wij naar de gyn gingen. Wist ik echt niet wat ons  te wachten stond. En zo zie je maar dat dat angstige gevoel niet onterecht is.
Na je bericht lees ik over Carina en durf haar na dit bericht niet te feliciteren... Zo tegenstrijdig een blij en een triest bericht... Het is zo cru... en weet ff niet wat ik moet zeggen...
Lieve groetjes van Tetsia

Terug
Bovenaan