ik mag me weer toevoegen

alles was gelukkig goed.
we zagen een klein hoopje mens.
de grootte is nog moeilijk te bepalen zo vroeg, daarom is er altijd later nog een echo, maar volgens de echoscopiste was het groot genoeg.

we hebben het hartje ook gehoord. en ik zag het weer knipperen.

de afspraak van donderdag blijft gewoon staan. en dan krijg ik ook een fotootje mee.
maar ben blij dat nu alles goed was. mijn hart klopte in mijn keel.

groetjes Carina

Hoi Carina,
Joepie joepie! Dus je hebt je zorgen gemaakt om niets, gelukkig! Wat fijn voor jullie! Fijn dat er vandaag gekeken kon worden. Wat een wonder toch zo'n hartje. Vind je het gek dat je je zo moe en beroerd voelt. En leuk dat je afspraak van donderdag blijft staan. En hoe voel je je verder? Nog misselijk?
Ik ben zo beroerd. Dus eigenlijk zou ik me niet druk moeten maken. Bovendien heb ik een buik van hier tot Tokio! Toch heb ik zweethandjes als ik aan woensdag denk...
Het liefst zou ik voorlopig niet willen werken en gewoon lekker leuke dingen gaan doen. Want het is de laatste tijd alleen maar slapen, hangen en werken. Op het ogenblik is op mijn werk de drukste tijd van het jaar en daar heb ik helemaal geen zin in. En iedereen is of gaat op vakantie grrrr.... Nou ja, mij hoor je niet klagen, ik ben veel te blij en hoop van harte dat het woensdag een mooie dag wordt!
Ik ga nu snel eten en dan het huis opruimen, moet ook gebeuren. En weer vroeg naar bed!
Ik heb niets meer van Mir gehoord. Jij? Zal ns kijken bij andere berichten op dit forum.
Groetjes Tetsia!

hoi hoi

ik voel me helemaal niet zo beroerd. ik eet nog altijd kleine beetjes en vaker op de dag.
en verder heb ik natuurlijk vakantie, dus kan ik rusten wanneer ik wil.

wanneer heb jij vakantie? ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen, maar niet zo plots als ik dat had, want das toch even schrikken.

ik heb ook niks meer van mir gehoord.
morgen heeft ze de echo.. dus dan zullen we vast te lezen krijgen hoe het is geweest!
als je hier vandaag nog komt mir... veel plezier en succes morgen!!!

groetjes Carina

hoi hoi,
nou wees maar gerust hoor meiden ,ben er nog bij!!
voel me wel nog steeds heel de dag beroerd maar heb geen echt steken meer gelukkig, ben wel zenuwachtig weer voor morgen maar zie dat jij carina ook gerust gesteld bent dus ga er ook maar vanuit , dat zolang ik me beroerd voel het goed zit.
dat ik af en toe wat langer tussen me berichten heb komt omdat ik eigenlijk alleen op me vrije dagen achetr de pc zit dus dinsdag en donderdags.
heb druk weekend achter de rug, zaterdag avond kinder verjaardag met bbq, dat lust ik nog beste   hihihi, zondag middag weer een kinder verjaardag maar de taart hield ik maar net binnen en had ook een wijd vallend shirtje aan gedaan in de hoop dat niemend me dikke pensje ziet.gelukt want geen vragen gehoord. daarna weer naar volgend feestje en ja hoor weer bbq en hahaha, dat gaat er wel in.
zit nu net alleen aan de macaroni maar valt voor geen meter en hoop dat binnen blijft dus voor mij juist geen pasta bah
ik ga trouwens zaterdag voor 3 weken  op vakantie naar de camping dus zal dan weinig tot niet kunnen internetten maar zal af en toe ff kijken  in het internet cafe hoe jullie er voor staan en ik zelf ook natuurlijk hahaha.
nou tot morgen met goed nieuws!!!  

Hoi hoi,

Fijn om wat van je te horen, Mir. Het gaat dus goed met je! Nou, ik zal morgen voor je duimen en ben erg benieuwd hoe de echo is! En dan lekker aftellen en snel op vakantie.
Carina, ik geloof er echt in hoe meer rust je kunt nemen en niet hard hoeft te werken, des te beter je voelt! Daarom voel je je nu anders dan een week terug.
's Maandags voel ik me prima, maar de laatste dag van de week en de dag daarna... Heb je lang vakantie?
Voor mij zit vakantie er voorlopig niet in. Niet getreurd. Ben dit jaar al vier keer weggeweest. Waarvan twee lange verre reizen (verslaving!). We krijgen in september ons nieuwe huis: samenwonen!    Dus daarvoor  moet ik de vakantiedagen sparen.  

Groetjes Tetsia!

ik heb vakantie zolang ik wil..
mijn benoeming loopt namelijk per 1 augustus af.
ik moet deze week een uitkering aan gaan vragen en ga waarschijnlijk een jaartje het onderwijs uit en alleen vervangen als ik die dag er zin in heb.
er is het laatste half jaar veel gebeurt en dat moet je toch een keer verwerken.

er moet nog wel behoorlijk wat in huis gebeuren en mijn streven is om het schilderwerk binnen af te hebben voordat we ons gupje gaan ontmoeten.
ik wil nog even na de 10 weken afwachten en als dan alles goed is, ga ik verf op waterbasis halen en weer aan het schilderen. Jammer van de verf die we al gekocht hadden, maar daar kunnen we ook de buitenboel mee doen van het voorjaar.

yes yes yes

we hebben het weer gezien en het gaat goed!!!
het bewoog zelfs wat super!!
hebben weer een nieuwe foto aan ons mini album toe te voegen en mogen over 4 weken weer terug komen en kijken ze weer ,als mee zit kunnen we dan ook het hartje horen
dus nieuwe afspraak op 13 augustus
nou ga me dagelijkse dingen ff doen en de oma's gerust stellen.
kijk vanavond weer ff hiero
fijne dag allemaal
xxxxx

joepie!!!!
en hoever ben je nu precies? ben wel benieuwd wanneer wij ons gupje gaan zien bewegen.

nou testia.. jij morgen aan de beurt!
maar als je terugleest hoe jij je voelt, dan kan het toch niet anders dan goed zijn he!

groetjes Carina

Terug
Bovenaan