ik mag me weer toevoegen

Hoi hoi,

Wat goed, joepieeee!!! Wauw en dus over vier weekjes weer een afspraak. Nou zo zie je maar, je was een paar dagen geleden zo ongerust. Hoever ben je nu? En wat zag je op de echo?
Meiden, het gaat ons deze keer lukken!
Oef, nu ben ik de laatste van ons  3-en he?  Ben erg gespannen.  Eigenlijk niet nodig, want ik had vandaag zo last van mijn ingewanden. Niet normaal. Nou, ik hou jullie morgen op de hoogte!

Groetjes van Tetsia!  

hoi
nou ik ben vandaag 8 wkn en 6 dgn om precies te zijn en wat ik heb gezien is een wat groter propje dan 1,5 week geleden.kon er nog  geen baby uit halen hoor! ze liet wel met zo'n pijltje zien wat de dooierzak was en dat er een klein wit puntje aan ons propje zit en dat dat waarschijnlijk een armpje was hihi.zo klein kan me er nog niks bij voorstellen.ze zei wel dat met 12 weken  je echt de vingertjes zelfs kan zien dus met de volgende echo ben ik precies 13 weken,spannend hoor.ze zei ook nog dat de kans dat nu nog fout gaat eeeerrrrrgggg klein is, wat een gerust stelling.vorige keer ging dus al met 7,5 week  fout en zagen ze dat pas met 11 wkn (eerste  echo) je lichaam doet er dus ongeveer 5 weken over om af te stoten vadaar dat ze 12 weken zeggen met grotere kans op miskraam.goeie uitleg en goed gevoel dus nu.
dus weet  bijna zeker dat jullie er goed doorheen gaan lopen!!
weten jullie hoe je zo'n banner maakt onderaan je tekst, of eigenlijk hoe je die plaatst want  maken lukt me wel maar weet niet hoe je hem hier  neer moet zetten, wel  makkelijker te zien hoever  we zijn toch.
nou tets morgen toi toi toi en carina jij  donderdag ook.
hou jullie nog ff in de gaten voor de  vakantie  

oh ja vergat ik nog te melden, heb gister toch macaroni gegeten nou die was er om 23:00 ook weer uit, wat een vieze troep in de verkeerde volgorde bah voelde me zwaar beroerd dus voor mij geen pasta meer!!
xxxx

hahaha wat wij weer wel kunnen verdragen is dus geen slim plan voor jou...
ach als je het maar weet, dan kun je er rekening mee houden.

ik heb trouwens het gevoel dat ik wat afgevallen ben. ik heb geen weegschaal, dus kan het niet checken, maar mijn armen en benen lijken we wat dunner. terwijl mijn buikje gewoon opgezet aanwezig is.

@ tetsia!
ik ben zo benieuw naar jou ervaring vandaag! dit moet wel goed zijn...

oja mirrie.. ik ben morgen ook 8 weken en 6 dagen...
heb ik in ieder geval een idee wat ik te zien ga krijgen.
ennuh. ik kan vergelijken. want vorig jaar had ik de eerste echo ook met 8 weken en 6 dagen. alleen toen stopte het kindje er na een paar dagen mee.
(ik wil jullie hier trouwens niet bang mee maken hoor)

ik kom straks nog even kijken hoe het bij tetsia was...

groetjes

Ha  meiden,

Sorry dat ik zomaar binnen val, ben nog niet eens zwanger, maar was op zoek naar Carina...was ff benieuwd hoe het met haar ging, want ik lees altijd mee met Mickey en Carina, maar dat topic is al een tijdje niet meer gebruikt...maar gelukkig lees ik hier meis, dat alles goed met je gaat! Super, houden zo!
En hoe is het met Mickey? Zij was 14 juli uitgerekend toch? Is ze al bevallen?
Als ze het liever niet bekent wil maken op dit forum snap ik dat wel hoor, maar ik was een beetje nieuwsgierig!

Fijne zwangerschap allemaal dames en sorry voor het storen!

Liefs Joepie

Hoi meiden!

Nou daar ben ik  dan eindelijk. Kom net terug van mijn werk, vandaar. Nou, het is goed! Was spannend hoor. We hadden een afspraak om 12u maar waren pas om 13u aan de beurt. Door dat wachten werd ik steeds nerveuzer.
We hebben een mooie foto meegekregen! Een heel klein humpiedumpie met een kloppend hartje. Als ik het vandaag niet gezien had, had ik gedacht dat het mis was. Eigenlijk ben ik nu nog steeds een beetje onzeker... voelde me vandaag niet zo beroerd, moe en misselijk meer. Waarschijnlijk hetzelfde gevoel wat jij, Carina, dit weekend kreeg? Moet er eigenlijk alleen maar blij mee zijn, maar toch... zo'n beroerd gevoel is toch een bevestiging. Mir, jouw info over  wat je gyn vertelde over mk en zo is dan ook fijn om te horen!    
Over 3 weken hebben we weer een afspraak. Ook moet ik nu een afspraak maken met de verloskundige. Bovendien gaan we een afspraak maken voor een combinatie test en nekplooi meting. Dit moet binnen twee weken gebeuren. Dit kan nl t/m de 12e week. De gyn was een beetje geirriteerd dat we hier nog niet over hadden nagedacht. En we hebben ter plekke besloten om deze test toch maar te gaan doen. Vanwege mijn leeftijd is het wel verstandig. Maar ja, wat moet je als de test negatief uitvalt. Moeilijk hoor! Komen jullie hiervoor in aanmerking?
Mir, jammer van je pasta! Lachen! Enne Carina, er staan hier in de kast 4 blikjes erwtensoep (heb er de afgelopen dagen al een aantal gegeten). Maarre bleh moet er nu niet meer aan denken! Op naar de volgende verslaving!

Groetjes van Tetsia!

hahaha tetsia.. ik moet eerlijk zeggen dat de erwtensoep mij gisteren ook niet meer smaakte.. en hier staan ook nog 2 blikjes in de kast.
maaruh.. kom maar op met dat volgende eetdingetje.. ik doe gewoon emt je mee!
de 3chocoladeijs was gisteren overigens erg interessant.

geweldig he.. ene kloppend hartje.. gelukkig krijgen wij morgen ook een plaatje mee! mijn vried kan niet mee, hij moet werken, dus mijn moeder mag weer mee. vond ze helemaaaaal niet erg!

vandaag zijn we (mijn moeder en ik) druk bezig geweest met de gordijnen in de keuken. en wat wordt het mooi! ben er nu al blij mee en het is nog niet eens af! hahaha

en wat betreft dat je kwaatljes ff weg zijn.. ik heb ze nu weer wel, maar in mindere mate dan vorige week. wel gevoelige borsten, maar niet meer continue. het zal er wel bij horen!

nou meiden.. tot morgen weer!
liefs Carina

Hoi hoi,

Carina, heel veel succes vandaag! Leuk voor je moeder, ha. Ben je net verhuisd? Of gewoon ff je huis weer opknappen? Lekker dat je daar nu de tijd voor hebt. Als je nu gewerkt had lijkt me dat behoorlijk zwaar.
Ik ga dit jaar nog verhuizen. Oef, als alles goed blijft ben ik dan ca 6 maanden. Nou ja nog maar niet aandenken. Moet nodig op pad voor meubels, gordijnen en kleur in huis uitzoeken. Hopelijk krijg ik daar binnenkort wat meer energie voor. Want nu is het alleen maar werken, eten en slapen! Ben ook weer hartstikke beroerd.
Heb nog geen alternatief voor de erwtensoep gevonden. Wel voor water - wat ik niet weg krijg. Sinaasappelsap, light van Coolbest.

Groetjes van Tetsia!

Terug
Bovenaan