ik mag me weer toevoegen

sinaasappelsap? blegh.. dat is alleen maar meer zuur.. dat moet ik echt niet hoor.
ik drink wat meer ranja. gewoon simpele karvan cevitam. wel heel dun aangelengd.
daar drink ik makkelijker een liter van weg dan gewoon water.

ik begon de dag met overgeven, diarree en een niesbui. en dan ook nog het berocht dat mijn forumvriendinnetje begonnen is aan de bevalling.
ik klets met haar al vanaf dat ik op het forum kom. (januari 2007 ongeveer)
dus de dag begint al heel bijzonder....

net voor de kerst hebben wij de sleutelk gekregen van ons nieuwe huis. het is een heeeel oud pand midden in het dorp. dat zijn we helemaal aan het opknappen. gelukkig hebben we de grote sloop en bouw werkzaamheden gehad. voor mij ligt er nog veel schilderwerk, maar ik wacht even tot na de 10de week met verf halen op waterbasis. we hebben nog verf staan, maar die is op terpetinebasis.. en dat gebruiken we nu maar even niet.

vandaar dat ik nu met mijn moeder beizg ben om de gordijnen van de keuken te maken. lees: mijn moeder achter het naaimachine en ik maak ze aan het systeem vast.

het is een flinke klus.. een heel huis strippen en opnieuw opbouwen, maar na een half ja rkan ik wel zeggen dat we veel gedaan hebben. we kunnen normaal wonen, en de slaapkamer is ook klaar.
alleen is er nog veel af te werken (plintjes) en te schilderen. ook moet de badkamer nog, maar we hebben een douche beneden in de bijkeuken, dus dat heeft niet echt veel haast. (voor de winter willen we die af hebben)

ik ga even wat probefren te eten.. tot straks na de echo!

hoi meiden,
wat ben jij er vroeg bij zeg carina half 9 al zag ik.poeh ben blij als ik beetje uit kan slapen, moest alleen naar de tandarts vanmorgen dus ook vroeg eruit.ook geen succes moest alleen voor controle maar vanwege de misselijkhied dacht ik meld het ff, is er gelijk niks gedaan alleen ff snel gekeken. tandsteen doen ze ander keertje wel en foto's maken mag niet dus was zo weer buiten.ben ik vroeg me nest voor uitgekomen..

ben je al beetje zenuwachtig carina? ik duim me gek voor je hoor maar weet zeker dat goed zit!!
ik voel me nog steeds beroerd en ben gister zelfs eerder weg gegaan op me werk omdat ik al paar x gekotst had en moe was niet normaal.als avond eten heb ik brood gegeten met goed doorbakken biefstukkie want kon ff niks anders verdragen.smaakte wel goed gelukkig.
ik moet ook niet aan jus d'orange denken hoor tet, heb al zo zuur van mezelf.
heb nog niks gevonden wat me echt smaakt vind niks echt lekker nu, bah roze wolk??? waar dan??

hei meiden
ben net terug uit het ziekenhuis en van het boodschappn doen.

we hebben de eerste foto van ons kleintje in handen.
bijna identiek aan de echo die we vorig jaar hadden.

het hartje klopt, dat hebben we duidelijk kunnen zien.
de grootte vond ik wat minder fijn.. 8 weken en 3 dagen. ipv de 8 weken en 6 dagen die ik had moeten zijn na de eerste echo.
de gyn vond het neiut verontrustend omdat de eerste echo nog zo klein was, dat het moeilijk meten is dan.

vorig jaar hadden we ook een goede echo, maar was het kindje ook wat kleiner dan de datum die ik zou moeten zijn toen.
dus je snapt het.. ik ben nog niet gerust.

over 2 weken mag ik weer terug. maar dan niet bij de gyn maar bij de verloskundige. dan krijgen we weer een echo. ik denk dat ik het pas vertrouw als dan alles goed is.

groetjes

Hoi Carina,

Lijkt me niets om je zorgen over te hoeven maken, bij ons was de kleine groter en was ik dus eigenlijk volgens de echo een week verder, maar ze hielden het op de eerste uitgerekende datum omdat het een afwijking van de computer kon zijn (was toen 9 wk en 5 dg), ik was juist teleurgesteld dat ze de datum niet veranderden haha

liefs Daantje

Maar ik snap je ongerustheid wel hoor na 3 miskramen,
wilde ik nog even zeggen!!!!!!

liefs Danielle

Hoi hoi!

Zo ben ff 10 minuten thuis. Moet eigenlijk heel snel inpakken want ik slaap vannacht bij mijn vriend. We wonen 100km van elkaar! Wilde toch ff snel op het forum kijken hoe het met jou, Carina, vandaag gegaan is.
Gelukkig goed! Wat een opluchting! Dus de volgende echo vij de vk. Spannend dan weer. Kan me voorstellen dat je na die echo pas gerustgestelder bent. Dat gevoel heb ik ook. Eerst deze drie weken doorkomen. Ik heb een afspraak op 12 augustus bij het prenetaal centrum voor de nekplooimeting en volgende wk bij de vk. We zien wel!
En Mir ook lekker misselijk. Tjonge tjonge, ik had vandaag allemaal verse gezonde dingen gekocht. Voor niets: kreeg echt niets weg en drinken helemaal niet. Mijn lichaam zegt dat ie uitgehongerd is, mijn hormonen zeggen getver eten en drinken blehh!
Aan de tandarts zou ik helemaal niet moeten denken. Wat zielig voor je! Volgens mij zou ik al overgeven als ze naar mijn mond wijzen!
Carina, wat gaaf zo'n oud huis. Ook helemaal mijn stijl. Wat een werk zeg. Ons nieuwe huis is uit de jaren dertig. Gelukkig hebben de huidige bewoners het huis al gestript en gerenoveerd. Anders hadden we het ook niet gekocht, hoor. Mijn vriend is niet zo handig :) Zondag hebben we bij ze afgesproken, leuk om er weer naar toe te gaan!
Nou ga snel inpakken. We gaan ff een chineesje pakken. Hopelijk krijg ik die wel naar binnen, niet die chinees maar  zijn eten ha ha!!!
Groetjes van Tetsia!

gelukkig dat alles er goed uitzeg joh carina.gewoon beetje gerust zijn nou hoor, het hartje klopt dus houd de moed erin hoor.anders word ik straks ook weer zo onzeker.kan bijna niet  na die misselijkheid zou je denken maar toch.
heb vandaag bami geprobeerd en moet zeggen dat het goed is bevallen, zit er nog in en smaakte goed hehe eindelijk.
vanmiddag vast leuke positie broek gekocht  om in de vakantie aan te trekken want met die knoop steeds los is niet echt prettig en buikie word toch echt steeds dikker de komende 3 weken denk.
heb lekker tassen ingepakt en alles staat klaar voor vertrek, helaas nog 2 dagen werken maar dan kunnen we lekker weg.
ben nog nooit zo aan vakantie geweest als nu ,raar he hihihi:)
nou meiden hou de moed erin en ik kijk zo gauw mogelijk weer als ik op de camping ben en er tijd voor heb,jullie horen van me
groetjes mir

Hoi hoi!

Heerlijk Mir, je hebt bijna vakantie! Nou geniet er lekker van! Waar gaan jullie heen? Zal niet meevallen, werken en daarna inpakken. Ik zelf zie er al tegenop om het huis te moeten schoonmaken! Maar ja, daarna hoef je de komende tijd niets meer te doen. Leuk als je daar nog wat van je kan laten horen!
Ik kom zelf net binnen. Ga ff liggen en ga daarna de moed bij elkaar rapen om het huis te doen.
Groetjes van Tetsia!

Terug
Bovenaan