ik mag me weer toevoegen

hoi meiden...

ik denk dat ik die pieken en dalen blijf hebben tot de 11 weken..
en dan maar hopen dat ik daarna lekker mag genieten.

ik durf nog geen zwangerschapskleding te kopen. over 2 weken mag ik vanmezelf pas.
ik heb geloof ik nog wel wat van vorig jaar liggen, maar dan moet ik bij mijn moeder op zolder duiken. dus dat komt na het weekend wel een keer.

ik ben wel bezig mijn kledingkast op te ruimen. heb  al mijn broeken gepast en alleen de broeken uit mijn paar kilo zwaardere periode pas ik nog. een aantal zijn leuk, maar de zomerrokjes ervan zijn echt niet leuk meer. ik ga voor de komende 2 weken wat leuke setjes bij elkaar zoeken en dan maar hopen dat ik daarna ook zwangerschapskleding kan gaan kopen.

ik voel me vandaag weer wat beter. wel weer misselijk op gestan, maar niet hoeven overgeven.
en troost je Tetsia.. ik moet ook nodig stofzuigen en dweilen hier, maar heb er totaal geeeeeen zin in.

mirrie een fijne vakantie! waar gaat de reis naartoe?

wij gan misschien toch nog weg.. als het weer hier niet veel beter wordt, gaan we waarschijnlijk van 4 augustus tot 11 augustus nog een weekje naar frankrijk. er lekker even tussenuit.

groetjes!

Hoi hoi!

Ah Carina, fijn nog een slachtoffer die het huis moet doen! Ben jij ook niet vooruit te branden? Nou ondertussen hebben ik nog niets gedaan. Af en toe  mailtjes  gestuurd en heb een uurtje geslapen. En dan moet je weten dat ik normaal gesproken nooit stil kan zitten! Erg lekker dat ik er vandaag aan toe kan geven!
Positiekleding ga ik ook nog niet kopen. Ik heb nog wel een paar broeken en shirtjes die ik vorige jaar speciaal voor mijn zwangerschap gekocht had. Maar door de nare  herinneringen van toen staan die me zo tegen. Ik denk dat ik ze maar weggooi. En voorlopig nog ffies mijn wijdste kleren aan!
Nou werkse in huis blehhh!!!! Ik ga met de keuken beginnen  - joepieeee -  om half zeven wil ik klaar zijn.
Groetjes Tetsia!

en? ben je klaar???

hier is niks uit handen gekomen vandaag.. gelukkig begrijpt mijn lief het wel.. dus hoef me niet schuldig te voelen.

heb alleen de strijk gedaan., was opgevouwen en nog een was gedraaid. normaal een uurtje werk, nu een hele middag!

ik heb ook nog wat dingen van vorig jaar.. sommigen niet eens gedragen. die zal ik nu nog wel aan willen.. wat die andere dingen betreft, dat zie ik wel als ik ze in mijn handen heb, ik had ook best al wat babyspulletjes. 1 pakje weet ik nu al dat ons gupje nooit zal dragen. dat was voor ons eerste kindje en dat blijft het ook. de rest zoek ik wel uit na de 12 weken.
(het is een flinke verhuisdoos vol....)

ik ben het weekend in Brabant, dus ik wens jullie alvast een prettig weekend en tot zondagavond! (of straks als ik me verveel!)

Ha ha een hele middag over de was! Oh gelukkig!!! Nou ik dacht om zeven klaar te zijn. Heb dus helemaal niets gedaan behalve eten gekookt en gegeten, mailtje en telefoontje hier en daar. Zo na het eten heb ik toch wat energie gekregen en ga nu ECHT aan de slag.
Je hebt gelijk om het pakje niet te gebruiken en gewoon te bewaren. Pffff moeilijk om de doos weer uit te pakken. Zou ik voorlopig nog maar niet doen. Komt vanzelf als je daar aan toe bent.
Opeens herinner ik me het volgende. Het is heel heftig hoor! Zo heb ik nog een half hartje met een half bloemetje erop geplakt. Dat is de bloem van een seringenboom die jaren geleden in mei bloeide. De maand waarin  mijn allereerste kleine geboren zou worden. Heb ik na de miskraam bij ons familiegraf begraven. En daarop een seringenboom geplant. De andere helft van het hartje heb ik aan mijn ex gegeven. Mooi he? Dat heeft de verwerking veel goed gedaan.
Ok, we waren nog steeds bezig met de keuken...
Fijn weekend en groetjes Tetsia!

hoi hoi

ben ik weer eventjes..
na een druk weekend zijn we gisterenavond thuis gekomen.
was doodop en ben al vroeg naar bed gegaan.

vandaag krijg ik visite van een oud-collegaatje/ vriendin. gezellig!

heb me het hele weekend behoorlijk misselijk geovled, en ook vandaag gaat het niet van harte. het viel eigeniljk iedereen op dat ik anders was dan vorig jaar rond deze tijd. nou gelukkig! laat het dan ook maar anders aflopen....

groetjes

Hoi hoi!

Gezellig he zo'n druk weekend, maar ja daarna...  Ik had ook een gezellig en druk weekend, te laat naar bed gegaan  en daardoor voelde me vandaag  hartstikke beroerd. Morgenavond ga ik  naar een galapremiere van mijn werk. Ben als VIP uitgenodigd! Erg leuk! Dus moet vannacht/vanavond echt bijslapen anders ga ik dat niet redden.    
Vandaag had ik steken in  mijn rechter zij en maak me direct zorgen. Hopelijk zijn het mijn darmen. Ik ga vanavond maar veel groente met volkoren pasta eten. Wie weet helpt het... Gelukkig heb ik deze week een afspraak bij de verloskundige.
Fijn dat iedereen je anders vindt dan vorig jaar! Nou ja, als we deze drie weken doorkomen, komt het heus goed!
Groetjes van Tetsia!

Hoi hoi

hmmz.. steken? geen krampen toch?
als de baarmoder oprekt voor het kindje gaat dat ook wel met steekjes gepaard.. misschien heeft dat er wel mee te maken.
en ik moet zeggen dat als ik last heb van mijn darmen, dat ook behoorlijk pijn kan doen hoor!

heb jij ook het gevoel alsof je een baksteen mee sleept? ik heb de hele tijd het gevoel van een baksteen in mijn buik...

leuk als VIP! maar dan moet je zeker even goed uitrusten!
ik moet er niet aan denken.. ik maak ook zo min mogelijk afspraken en zeker niet meer dan 1 op een dag. ben al bekaf van een bezoekje van een vriendin.

oja... heb sinds dit weekend een grote voorkeur voor broodjes gezond! lekker!!!
normaal neem ik altijd salade op een broodje of filet americain. dat laatste is natuurlijk uit den boze, maar ook salade trekt me niet.
dat lijkt me veel te veel op wat er af en toe uit komt... blegh!

dus standaard in huis sinds vandaag... tomaten, komkommer, kaas, ham, eieren  en afbakstokbroodjes
groetjes!

Hoi Carina!

Dus jij denkt dat de boel daarvan binnen wordt opgerekt en dat dat die steken zouden kunnen zijn? Klinkt logisch!
Een baksteen! Nou ik weet niet wat jij aan het produceren bent. Ha ha!!! Inderdaad zo'n gevoel herken  ik wel. Eerst was het een ballonnetje. Maar volgens mij zit er in dat ballonnetje heeeeel veeeel water. Ook logisch: de baarmoeder die opzet en gevuld is met vruchtwater. Vooral als ik buk voel ik het. Heel bijzonder! Wauw!
He ja lekker een vers broodje met van alles en nog wat. Het zou lekker kunnen zijn. Maar met de meeste dingen denk ik dat en als ik er dan aan begin: blehhhh!
Op tomaten ben ik wel helemaal verzot. Eet nu past met veel groente en tomaten. Dat blijft als enige lekker.
Eet je nog steeds erwtensoep? Ik mag niet meer: mijn darmen spelen nog op en mijn vriend wilde me bijna buiten de deur zetten...
Nou ga ff eten. Daarna optutten voor morgenavond. Ga direct door naar mijn werk: zie er tegenop als een heeeeele hoge berg!
Groetjes Tetsia!

Terug
Bovenaan