ik mag me weer toevoegen

goeiemorgen..
ben namelijk nog maar een half uur wakker!

ik denk niet alleen dat je steken daarvan komen, toen ik vorig jaar steken voelde, vertelde de vk me dat.
dus die zal het wel weten....

nee erwtensoep eet ik niet meer... het staat me nu juist helemaal tegen.

op het moment lijken de ochtenden wel te doen wat missleijkheid, maar 's avonds gaat het helemaal mis. dan werk ik met moeite nog een cracker naar binnen (meestal maar voor de helft.)

ondank alle kwaaltjes, ben ik toch best bang.. volgens de laatste echo ben ik nu 9 weken en 1 dag, ipv de 10 weken die ik de eerste keer zelf had berekend.
over 3 dagen ben ik dan zover dat de eerste keer ons kleintje gestopt was met groeien. steeds meer krijg ik nu de angst dat al die kwaaltjes en al die uren bedrust voor niks zijn... dat ik toch weer emt lege handen kom te staan. bah.

echt genieten lukt me nog niet hoor... nog 9 dagen tot de echo. laten we hopen dat de tijd vliegt en ik daarna wel kan gaan genieten.

Hoi Carina!

Oh dus jij bent ook nog onzeker. Vervelend hoor! Wanneer kunnen we nu eindelijk genieten!?
 Ik kan echt niet wachten tot de volgende afspraak (dinsdag over een week). Morgenochtend ga ik naar de vk en hopelijk mag ik ook daar een afspraak maken voor een echo. Misschien morgenavond, dan doen ze echo's.
Die steken he, die hebben me zo onzeker gemaakt. Vooral omdat de dokter een paar weken geleden zei: zolang je gaan steken op één plek voelt... Tja wat heeft dat te betekenen! Wel is mijn buik heel erg opgezet en dat is dan mijn hoop dat het goed zit. Hopelijk word ik na het gesprek met de verloskundige wat optimistischer!
Nou, we moeten geduldig afwachten. Eigenlijk doe ik niets anders: slapen, eten en werken. En voor de rest heb ik nergens puf voor! Dus gisterenavond was wel weer een feestje. Ik zat tussen geheel bekend NL. Echt lachen, voelde me ook een beetje beroemd! Noem maar op, ik heb ze gezien.
Nou sterkte! Groetjes van Tetsia

hoi hoi

wat leuk.. allemaal bekende nederlanders om je heen!
maar vanaaf zeker wel vroeg naar bed??

ik was vanmorgen al vroeg wakker.. onze hond had overgegeven op ons bed! blegh!
dus daar stond ik al brakend het bed te verschonen om 7 uur!
ik had er nog bijna een hoopje naast gelegd.

de rest van de dag best goed bezig geweest. voornamelijk in het huishouden.
ook wat extra met de hondjes gewandelt. het was niet voor niks lekker weer.

ik voel me echt nog neit zeker over mijn zwangerschap hoor... dat duurt nog wel ff.
het is net of ik wacht op het punt dat het weer mis gaat. verder dan de 10de week kijken lukt me gewoon niet. ik kan mezelf niet voorstellen met een dikke buik. ik kan het me neit voorstellen dat ik ooit ga bevallen. net of dat niet voor me weggelegd is. snap je mijn gevoel?

maar mijn lief trekt me er wel doorheen.. die wrijft dagelijks over mijn buikje, zegt dat alles goed komt. ik wil hem zo graag geloven!

gisteren belde een tante van mijn vriend. om ons te feliciteren. ik kon niet anders dan wat lauwtjes reageren. zo van: ja klopt, ik ben zwanger... maar ja we moeten nog maar zien he...

ik zal blij zijn als we 8 dagen verder zijn.. dan weet ik of het nog goed zit...
ik zal zo ons kalendertje er eens bijzoeken..

groetjes

10-07
11-07
12-07
13-07
14-07
15-07 mirjam 2de echo 11.20 bij vk
16-07 Tetsia 2de echo 11.30 bij vk
17-07 Carina 2de echo 10:45 bij de gyn
18-07
19-07
20-07
21-07
22-07
23-07
24-07
25-07
26-07
27-07
28-07
29-07
30-07
31-07 Carina afspraak verloskundige en echo (16:15)
01-08

Hoi Carina,

Ik begrijp zeker wat je bedoelt! Maar kop op, hoor! 't Zal toch 'ns keer... Ik kan me  het ook niet voorstellen dat ik over een paar maanden nee sterker nog over een paar weken nog zwanger ben. Ten eerste bang omdat dit de periode is dat het bij vorige keren mis ging en ten tweede wat zal het resultaat zijn van de nekplooimeting?
Ik hoop zo dat we volgend jaar in ons nieuw huis met zijn drietjes wonen. Maar durf er niet aan te denken.
De reactie die je had toen je tante belde,  is begrijpelijk. Tuurlijk wil je deze periode afwachten.  Toen ik het in het weekend aan kennissen vertelde, bloosde ik; het klinkt zo gek als ik vertel dat ik zwanger ben. Eigenlijk heb ik het nog tegen weinig mensen verteld. Gelukkig weten mijn vriendinnen dat ik het in deze periode van het jaar druk heb  met mijn werk en kan ik mooi "onderduiken".
Nou ja, als je je volgende echo maar hebt gehad. Hopelijk neemt dat je zorgen een beetje weg!
Ik voel me beroerd! Gisteren twaalf uur naar bed en vanmorgen om zeven weer op. Ga mijn vriendje nog ff bellen en dan lekker naar bed. Het is hier een zooitje, maar ik laat mooi de boel de boel!
Moed houden, hoor! Groetjes van Tetsia!

Heb onze kalender bijgewerkt.

10-07
11-07
12-07
13-07
14-07
15-07 mirjam 2de echo 11.20 bij vk
16-07 Tetsia 2de echo 11.30 bij vk
17-07 Carina 2de echo 10:45 bij de gyn
18-07
19-07
20-07
21-07
22-07
23-07
24-07 Tetsia afspraak verloskundige (11.00)
25-07
26-07
27-07
28-07
29-07
30-07
31-07 Carina afspraak verloskundige en echo (16:15)
01-08
02-08
03-08
04-08 Tetsia onderzoek nekplooimeting (14:00)
05-08
06-08 Tetsia afspraak gyn (10:00)

hoi hoi

bij mij zijn er juist een aantal mensen die het ongeveer vanaf dag 1 weten.. eigenlijk alleen maar omdat ik verwachtte dat het toch weer snel voorbij zou zijn. en ze me dan op konden vangen.
met dank aan mijn schoonmoeder weten een aantal mensen in brabant het al, terwijl we die mensen dat anders echt nog niet zouden vertellen.
Jammer.

vandaag heb ik heerlijk uitgeslapen tot 10 uur. ik ben zo blij dat ik geen verplichtingen heb. de afspraken die ik maak, zijn ook zo gepland dat ik niet meer dan 1 ding op een dag heb. Heerlijk.
Vandaag met het mooie weer wilde ik een leuk rokje aantrekken, mar kon het vergeten!
hij past niet meer! nog een rokje... ook niet, nog een rokje.. ook niet. zucht
alle leuke kleren lijk ik nu al niet meer te passen.

ik wil toch echt nog een week wachten met gericht kleding kopen voor de zwangerschap. al moet ik bekennen dat ik dit weekend toch al een zwangerschapsspijkerbroek heb gekocht. bij een miss etam outlet hadden ze een donkerblauwe spijkerbroek voor maar 10 euro.. al is het maar voor zomaar thuis te dragen!
En als het toch nog mis is met de zwangerschap, dan hebben mijn vriend en ik besloten hem te gebruiken om de bbq mee aan te steken oid. hahaha

ik ga nog eens wat doen hier in huis.. ik dnek de nachtkastjes schilderen.. lekker buiten in de schaduw.
groetjes

Hoi hoi!

Wat heerlijk dat je het lekker rustig aan kunt doen! En hoe zijn de kastjes geworden? Tja, kleren... ik had voor afgelopen dinsdag voor dat gala maandagavond alvast een jurkje klaar gelegd. Deed m aan: ging echt niet meer! Heel veel kleren zitten niet meer goed: te strak! Ik denk dat ik binnenkort - na het onderzoek begin augustus - al mijn kleren die ik niet meer pas opberg. Uiteindelijk ga ik in oktober verhuizen en is dat alvast gedaan. En dan over twee weken wat nieuwe kleren kopen.
Vanmorgen bij de verloskundige geweest. Ze was zo verbaasd en blij dat ze me zag. Zij heeft mij vorige jaar zo goed opgevangen. Was weer een lang gesprek. In ieder geval moet ik het rustig aan gaan doen. Dus part-time ziek melden zolang ik me nog zo beroerd voel. Dat ga ik dus vanaf volgende week doen.  En ze zei, als het in deze weken (9e tot 11e week)  goed gaat, blijft het goed gaan. Nu laten we hopen! Zeker ben ik nog niet. En mag dan ook aankomende maandag om 17u weer voor een echo. Ze begreep dat de afspraak voor echo over twee weken veel te lang duurt. Dan kan ik toch weer de komende tijd doorkomen. Dus dat wordt weer spannend; vind het weer hartstikke eng! Maar ja, wel fijn dat het mogelijk is. Mijn collegaatje, die in maart is bevallen, heeft in totaal maar 2 echo's gehad!
Groetjes van Tetsia!

wat fijn dat je weer snel een echo mag!!!!
ben benieuwd maandag!!!

goed van je om voor jezelf te kiezen en parttime te gaan werken nu. ik ben ook bli dat ik het rustig aan kan doen. dan heb ik in ieder geval er alles aan gedaan.

de kastjes worden mooi. alleen nu voel ik me toch een beetje schuldig.
ik heb buiten geschildert, dus de verfdamp vervliegt wel, maar het was wel verf op terpetinebasis. ik zag er geen kwaad in omdat ik vond dat het toch buiten was, dus goed geventileerd, maar toen mijn lief thuis kwam vroeg hij gelijk.. kan dat geen kwaad?
hmmz... wat vind jij?

ennuh wat doe kleren betreft.. ik heb nu al vanalles in een verhuisdoos gestopt. en iedere keer als ik wat tegenkom dan leg ik het er gelijk bij. misschien een tip. dan pak je ook niet naar iets wat toch niet meer past.

groetjes

Terug
Bovenaan