ik mag me weer toevoegen

Hoi hoi!

Nee denk niet dat het verven kwaad kon. Je heb het immers buiten gedaan. En er zijn zg zoveel regeltjes waar je je aan moet houden. Je moet ook een beetje kunnen leven! Zo moet ik zelf de kattenbak verschonen. Dat doe ik met handschoenen aan en mondkapje voor. Daarna raam openen en handen wassen. Dan moet het volgens mij geen kwaad kunnen.
Goeie tip, ik van de bakken bij de Blokker kopen en stop dar alles in wat ik niet meer pas. Het is zo frusterend om telkens wat aan te doen en wat echt niet meer zit. Wordt steeds moeilijker om wat leuks in de kast te vinden! Maar ik klaag niet! Vroeger was ik altijd hartstikke bang om een grammetje aan te komen. En nu... :))) Is jouw buik ook zo gegroeid?
Nou ik ga vanmiddag met een paar vriendinnen naar het strand. Heerlijk, ff wat anders! Niet pal in de zon, want daar word ik beroerd van. Enne gewoon in korte broek met hempje, want nu lijkt het nog alsof ik te veel gebakjes heb gegeten!
Fijne dag en groetjes van Tetsia!

hoi hoi!

lekker uitgeslapen? ikke wel!
half 10 werd ik wakker.

heb net de hondjes uitgebreid uitgelaten en weer de wc bezocht. vorig jaar had ik erge last van obstipatie. ik weet niet wat ik nu anders doe, want heb al de hele week hele dunne ontlasting. blegh! maar alles beter dan helemaal niet kunnen!
alleen voorafgaand heb je dan wat buikpijn ewn daar schrik ik iedere keer zo van.

mijn buikje is niet echt veel groter dan normaal, maar anders. kon  hem normaal wel inhouden. nu niet. het is wat ronder allemaal. ik heb het idee dat mijn armen en benen juist wat dunner zijn. merk tijdens het wandelen dat mijn benen minder lang elkaar schuren. niet dat ik normaal dik ben hoor. heb een maatje 40, maar heb een klein buikje van mezelf.

de kleren in mijn kast zitten niet meer fijn. alleen de kleding waar stretch inzit gaat nog goed. dus bij mij zit er al behoorlijk wat in de doos.
een box bij de blokker halen is ook handig. daar kun je dan later weer de babykleertjes indoen die de kleine niet meer past. heeft mijn zus ook gedaan.

Veel plezier op het strand vandaag.. ik zou ook niet in bikini gaan liggen nu hoor! ik denk niet dat mijn 2 vrienden (borsten) er nog inpassen hahaha!
als we nog besluiten naar het buitenland te gaan, dan moet ik ook nog een ander bikini halen... had vorig jaar een topje gemaakt met de tekst... (b)engeltje inside.
en die tekst precies op de buik gedaan. veel leuke reacties gehad van nederlandse toeristen. en zo kon ik toch nog mijn oude bikini aan maar dan met dat topje eroverheen. ging er ook gewoon zo mee zwemmen.

ik ga niet zo veel doen vandaag. lekker dagje niksen, want morgen gaan we nog wat klussen in huis. en zondag komt er visite uit brabant. dus het weekend is weer druk genoeg,
ook merk ik dat het schilderwerk van gisteren me ook wel moe heeft gemaakt. als ik een voor mijn doen drukkere dag heb gehad, dan heb ik de dag erna een mindere dag.
ach ja.. straks lekker in de zon met een tijdschriftje erbij!

groetjes!

Wat vind je trouwens van mijn buikje... vanavond na het eten gemaakt..
erg he!
en dat met 9 weken en 4 dagen...

Hoi hoi!

Ach wat jammer je foto is niet te zien! Raar, dat'ie eerst wel te zien was...
Ik ben gister heerlijk weggeweest. Fijn hoor, was weer wat anders dan de tegenwoordig  in bed liggende vrijdagen! Het heeft me wel veel energie gekost. Was helemaal op toen ik  thuis kwam. En lag al om 8.30u op bed. Net als wat jij zegt: één dag wat te doen hebben en de volgende dag is het weer pet! Zou dit tot de negende maand blijven? Hoe blij ik ook ben, toch was ik gisteravond er wel een beetje moedeloos door.
Mijn benen zijn ook een stuk dunner. Dat komt voornamelijk omdat ik me tegenwoordig veel minder beweeg; er zit geen spier meer in mijn lijf! Dat komt wel weer. Ik heb nu gewoon geen puf om extra te sporten of fietsen.
Dus jouw buik is nog niet zo gegroeid? Mijn vriendin zei toen ze me zag direct: oh Tet je kunt er niet meer om heen! En je borsten! Wilde op het strand in mijn korte broek gaan liggen, maar heb gewoon mijn bikini aangetrokken, ha!
Lachen zo'n topje! Ik zat te denken aan een t-shirt met : baby on board!
Ik merk wel dat ik nu  in een andere fase zit. Eerst was ik alleen maar beroerd waardoor ik niets deed. Nu ben ik  heel erg moe en heb  regelmatig zo'n ongesteldheidsgevoel. Waarschijnlijk is dat de groei. Maar de  misselijkheid blijft. Vind alles vies!
Nou sterkte met  klussen vandaag. Ik ga mijn huis schoonmaken pffff en daarna naar het zuiden naar mijn vriend. Mag hij me  morgen lekker verwennen  hi hi!
Fijn  weekend! Groetjes van Tetsia!    

hoi hoi!

ff een kort berichtje van mij
ik krijg zo visite en moet het huis tpch een beetje netjes hebben.
ze komen kijken hoever de verbouwing is.. tja dan moeten ze wel het huis kunnen zijn door alle roimmeltjes heen.

gisteren heb ik eigeniljk te veel overdag gedaan... dus het kwam er op neer dat ik gisterenavond.. al om 9 uur op bed lag. en ook al bijna sliep.
zucht! voelde me echt een oude vrouw!

Waaaauuuuuuuuwwww!!! Carina, wat gaaf!!! Je hebt echt al een buikje!! Wat super!!
Sorry hoor, dat ik hier even binnen kom waaien, maar ik heb een hele tijd meegelezen met jou en Mickey (zij heeft een dochter had ik ergens gelezen??) en ik was zelfs nog even geschrokken toen je vertelde dat je je zorgen maakte (2 weken terug was dat ofzo??) en vervolgens zag ik geen berichtjes meer in jullie topic....
Dus ik dacht; oohh nee he!!!!
Maar toen kwam ik je naam ergens anders tegen, o.a.in het topic voor Joepie (klets ik ook prive wel eens mee), en las dat alles gelukkig goed zat!

Ik hoop dat je nu wat zekerder aan het worden bent en er meer van kan genieten!!
(hoor wie het zegt, dat doe ik zelf ook nog niet, hahaha! Nouja, niet dat ik niet zou genieten ofzo, maar ik heb helemaal niet het idee dat ik zwanger ben... heb ook helemaal geen kwaaltjes ofzo... ben vandaag 5 weken en 2 dagen).
Wanneer ben je uitgeteld? Ik 28 maart.

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan