ik mag me weer toevoegen

hoi mickje..
tuurlijk mag je hiet binnen komen vallen..
is alleen maa\r leuk om te merken dat mensen met je meeleven.

ik ben vandaag precies 10 weken. donderdag krijgen we echo nummer 4 en nu maar hopen dat dan alles goed zit. voor ons een beetje het moment van de waarheid.
ik vind ook dat ik een flinke buik heb voor 9 weken en 4 dagen (toen was de foto genomen). maar dat komt vooral door mijn darmen hoor.. die spelen nogal op.

bij mij kwamen de kwaaltjes ook niet gelijk. volgens mij ook pas rond de 6de week.
dus wie weet waar je allemaal nog last van gaat krijgen.

wanneer krijg jij een echo? of heb je er al 2 gehad?
ik ben waarschijnlijk ronde de 22ste februari uitgerekend, maar precies weet ik dat donderdag te vertellen. ik ben bij de eerste echo 3 dagen terug gezet en bij de 3 de echo weer 3 dagen. nu maar hopen dat ik echt 10 weken en 3 dagen ben donderdag.. liefst nog een paar dagen verder.

groetjes

Hoi hoi!

Nou Micky wees maar niet bang: de kwaaltjes komen vanzelf wel! Ook bij mij begon dat in de 6e week en die zijn nog steeds niet over.

Carina, ha je heb al een aardig buikje! Klopt wel hoor, want die van mij ziet er ook zo uit. Heb helemaal geen passende kleren meer en moet echt van de week inkopen gaan doen.
En... ik kom net terug van de verloskundige. Heb 2 handjes met ieder 5 vingertjes gezien. Joepieeeee alles is goed. En het bewoog zo leuk! Ik was er helemaal stil van. Ik ga proberen van de echo's foto's te maken en als het lukt zal ik ze hierop zetten. Mijn vriend kon niet mee. En ik was zo onzeker dat ik zelfs alleen wilde gaan (mijn moeder natuurlijk beledigd).
Ik blijk niet 11 weken en 2dg te zijn maar 10 wk en 3 dagen. Snap het niet. Het kan natuurlijk dat het kindje niet helemaal recht lag en dan kan de exacte lengte niet goed gemeten worden. Volgende week dinsdag zullen we het precies weten. Want de echo's bij het prenetaal centrum zullen veel geavanceerder zijn.

Wat fijn al die positieve berichten. En als ik dan jouw buikje zie, weet ik zeker dat het ook bij jou goed zit!

Nou ga mezelf tracteren op een heerlijk maaltijdje. Was de hele dag hartstikke misselijk dus nu moet ik wel eten.

Groetjes van Tetsia!

hoi hoi

wat goed joh!!! een bewegend kindje op de echo.. ik kan haast niet wachten tot donderdag, want dan ben ik ook 10 weken en 3 dagen.,
maar vreemd he.. hoe die meting iedere keer weer anders uitpakt.

heb ja dan dinsdag de uitgebreide echo? wij gaan niet voor die onderzoeken. we hebben het er vorig jaar over gehad en toen vonden we downsyndroom toch geen reden om een zwangerschap af te breken. dus waarom dat dan uit laten zoeken?
en nu we dit alles meegemaakt hebeen, maakt het me al helemaal niet meer uit. tuurlijk hoop je er niet op, maar het is voor ons geen reden om de zwangerschap af te breken.

ik heb vandaag ook een minderen dag. gisteren druk gehad met visite en middagje strand. dat moet ik vandaag bekopen met hoofdpijn en misselijkheid. blegh!
maar toch blijft dit voor mij een stukje zekerheid in deze onzekere tijden.

ik ben benieuwd of het lukt.. een foto maken van de echo...
ik hoop het wel! want wil jullie kleintje ook wel even bewonderen!

groetjes

Hoi hoi!

Tja vervelend he, doe je één daje ook gezellig mee en dan ben je meteen de volgende dag hartstikke ziek! Zal ik morgen ook wel hebben. Heb de hele avond gesmst, gebeld en gemaild. Had beloofd op familie en vrienden op de hoogte te houden. Een beetje te druk geweest en het is al veel te laat.
Ik kan me voorstellen dat je die testen niet gaat doen. Uiteindelijk zit je niet in de risicogroep toch? Maar gezien onze leeftijden... Natuurlijk zou ik niet weten wat ik zou moeten doen wanneer we een negatief uitslag krijgen. Alhoewel we die al zo wie zo krijgen vanwege mijn leeftijd. En nu dat ik dat kindje gezien heb... niemand mag dat wurmpje wat aan doen!
Ok, ik probeer de foto te plaatsen. Natuurlijk is het een foto van een foto, want ik heb geen scanner. Nou 10 minuten later: gaat niet lukken hoe doe je dat??? Ik ga dus naar: extern plaatje invoegen. Maar daarna lukt het niet.

Groetjes van Tetsia!

ik heb een uitleg via iemand anders van het februariforum...
,misschien dat het dan ook lukt...

Voor degene die ook foto's willen plaatsen?
- Ga naar http://imageshack.us/
- Ga via 'bladeren' naar de foto die je wilt toevoegen
- Kijk of 'resize image 320x240' aangevinkt staat (anders wordt hij misschien megagroot)
- Klik op 'host it!'
(even wachten, hij is dan bezig met uploaden)
- Kopieer de onderste link 'direct link to image'
- Klik  bij het typen van een nieuw bericht op het plaatje met die bergen 'extern plaatje invoegen'
- Plak de gekopieerde link in de regel 'image URL' en klik op 'insert'
Nu hoort het plaatje in je bericht te verschijnen.

succes met proberen!

Ha! Het is gelukt! Thanks voor je hulp! Het duurde even, tja die weken hersenen van tegenwoordig he?! Zie je m liggen? Het is niet zo duidelijk want ik heb geen scanner het is  een foto van een foto. En links boven het handje en links onder dat lichte zijn de beentjes met voetjes. 8cm "groot" en  2 weken geleden nog maar 3 cm! Kun je nagaan hoe hard dat gaat.
Nou en nu jij van de week!
Ik heb me vandaag ziek gemeld. Was vanmorgen zo beroerd. In het weekend moet ik werken in het buitenland, dus doe het deze week lekker rustig aan!
Groetjes van Tetsia!

wow!
je kunt het echt wel goed zien hoor!
wat leuk die armpjes en beentjes! en is he dan nu al 8 cm? dat is toch best groot?

ik ben benieuwd wat wij donderdag te zien gaan krijgen!

goed vna je dat je je ziek hebt gemeld. je moet nu echt aan jezelf denken he!
als jij je niet goed voelt, dan moet je je daar gewoon aan toegeven. ik kan makkelijk praten, want hoef niet te werken, maar het is heel goed dat je naar je lichaam luiters!

zo mama carina heeft haar zegje weer gedaan hahaha
groetjes

Hoi Carina

Ik heb nog helemaal geen echo's gehad.... Ik heb pas 11 september mijn eerste echo.... duurt lang he??? (ik ben dan 11 weken en 5 dagen)
Jij dus donderdag weer een echo, spannend! Ik duim voor jullie dat alles goed is!
Enneh... de kwaaltjes kunnen dus nog komen? Nouja, dan geniet ik nog maar even dat ik relatief weinig tot niks voel.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de afgelopen dagen wel heeeel moe ben... maar komt denk ik ook door het weer!

Testia, wat een mooie echo zeg! Super gaaf!!
Wat lijkt me dat toch bijzonder zeg.
Heb je ook een mk gehad? Omdat je zei dat je zo onzeker was voor de echo.

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan