ik mag me weer toevoegen

Hoi Mickje,

Dat waren bij mij de eerste tekenen: heel erg moe. En ik maar denken dat het kwam doordat ik zo'n drukke week had :)
Dat je pas in september voor een echo kan, pffff! Krijg je die bij de gyn of bij de verloskundige? Spannend hoor.  Is dit je eerste kindje?
Dan  krijg je dus te zien wat ik gisteren gezien heb. Want ik ben nu zo rond de 11e week. Volgens  mij 12 weken, maar gezien  de lengte van het kindje dus niet.  
Dit is mijn  5e zwangerschap. En ik weet het zeker: dit keer gaat het wel lukken! Heb vandaag zelfs een zak vol positiekleding gekocht ha!  
Groetjes Tetsia!

Hoi Tetsia

Jeetje zeg, bedoel je nou dat je al 4 mk's hebt gehad???? Of heb je al een kindje?
Voor ons is het de eerste.
Ik krijg mijn echo in het ziekenhuis bij de gyn, dat is gewoon zo in België (waar ik sind svorig jaar woon).
Heb wel 20 aug. controle bij de HA en ik heb gehoord dat die ook vaak apparatuur hebben om het hartje enzo te horen, dus misschien....?!?!? Zou leuk zijn.

Mijn schoonzus (die is nu 9 weken zwanger van de 2e) is er van overtuigd dat de kwaaltjes nog wel komen, terwijl een vriendin van me zegt dat het niet perse hoeft. Zij is haar zwangerschap fluitend door gegaan.
Dus we zullen het van zelf wel zien!

groetjes, Mickje

goeiemorgen!
(tot nu toe voor mij ook, ben niet misselijk)

@ mickje, wat doet de huisarts dan bij de controle? want hier komt er geen huisarts aan te pas. jij hebt toch ook in de buurt van eidnhoven gewoond? of had ik dat nou mis?
ik in ieder geval wel, dacht het daarom onthouden te hebben.

@ tetsia.. leuk! een zak vol positiekleding! ik wil ook zo graag! vooral omdat het overal uitverkoop is, dan kriebelt het altijd al bij me en nu dus extra omdat ik bveel kleren niet meer goed aan kan. wat heb je allemaal geshopt? nog tips van leuke winkels waar ik zeker moet gaan kijken?

Nog 1 nachtjes slapen.. nog 2 dagen doorkomen en dan eindelijk is het donderdagmiddag 16:15. pffff
gisteren zat ik emotioneel er even helemaal doorheen. had een K#Tdag gehad en net nu mijn vriend vakantie heeft, wil ik niets anders dan liggen en slapen en voel ik me beroerd. ik voelde me zo schuldig!
gelukkig kon hij me goed troosten en vindt hij het helemaal niet erg.

ik ga zo maar eens de douche in.. ff lekker opfrissen want wat was het warm vannacht!

Hoi Hoi!

Nou goeiemorgen was het niet voor mij! Zelfs beschuit vind ik vies. Alles is vies en ben net als jij - Carina - moe, beroerd en zo misselijk! Sorry, voor mij een opstekertje. Ik dacht dat het aan mij lag en dat het tussen mijn oren zat. Het hoort er gewoon bij! Spannend he dat het nu bijna donderdag is. Ben je al nerveus?
Ik heb zeker een tip voor leuke en trendy positie kleding: H & M! Alleen heeft niet elke H & M een maturnity afdeling. Moet je wel ff opletten. Ik heb een nette zwarte, stoere kaky en een spijker broek gekocht (tegenwoordig 2 maten groter!). Voor € 30 p.st. Het is net alsof je een strakke broek aan hebt, maar er zit een hoge band van jogging stof aan. En dat zit heerlijk! Ook leuke shirtjes en hempjes gekocht; vanaf € 5! Natuurlijk al met al een hoop geld uitgegeven. Maar nu hoef ik gelukkig niet meer een uur voor de kast te  staan en nog niet weten wat ik aan moet.
Mick,  Hopelijk ga jij je helemaal niet beroerd voelen. Dat kan natuurlijk ook! Krijgt iedereen in België de 1e  echo in het ziekenhuis? Ik heb altijd het idee dat daar de medische zorg voor zwangere vrouwen veel beter is. Alhoewel ik nu ook wel heel goed in de gaten word gehouden. Ik heb in totaal 4 miskramen gehad. En nu heb ik tot nu toe om de week wel een echo gehad.

Wat een mooi weer he? Ga snel het huis opruimen en dan naar buiten!

Groetjes van Tetsia!

Hoi!

Carina, ik heb idd in Eindhoven gewoond, jij toch in Veldhoven he??
Ik ben vorig jaar augustus verhuids, naar een dorpje onder Eindhoven... alleen dan aan de andere kant van de grens :)

Wat de HA bij controle doet, dat weet ik niet helemaal precies. Ik ben nu 2x bij de HA geweest; de eerste keer om te vertellen dat ik zwanger ben, toen kreeg ik allerlei info, lente en gewicht meten en deed ze bloeddruk meten en bloed afnemen.
De 2e keer was om de bloedonderzoek te bespreken (was allemaal goed) en om urine in te leveren. Daar moet ik vrijdag voor bellen.
Op 20 aug, moet ik dus terug en dan moet ik weer urine inleveren, gaat ze weer gewicht enzo meten en verder weet ik het ook niet precies....
Of de zorg in Belgié beter is als in nederland, dat weet ik niet... kan het niet vergelijk he :)
Ik weet wel dat er dingen in België anders zijn. Thuisbevallingen komen minder voor (volgens de Ha zijn dat meestal de Nederlanders die dat willen) en je kan er voor kiezen om na de bevalling ik geloof maximaal 5 dagen in het ziekenhuis te blijven (soort kraamhotel).
Echo's maken gaat idd meteen via de gyn in het ziekenhuis.
Testia, vreselijk zeg, 4 mk's!! Ik hoop dat alles nu wel goed gaat!! En dat geldt natuurlijk ook voor jou, Carina, want jij had er 3 gehad he??
Pffff........ afschuwelijk zeg....
Het blijft toch wel raar eigenlijk he.... waarom wordt de een al zwanger als ie er alleen maar aan dénkt (bij wijze van) en de ander moet zoveel doorstaan....?!
Het is en blijft een groot wonder!!

Carina, héél veel succes morgen met de echo!!!!! Ik hoop dat je hier ook een leuke foto neer kunt zetten. Ik kom van het weekend zéker eventjes kijken.
Ik ga nu de laatste spulletjes in de auto leggen want we gaan een paar dagen naar Duitsland!! Even uit de bouwput hier (we zijn aan het verbouwen).

Groetjes, Mickje

troost je tetsie.. vandaag heb ik een goede dag! dus wie weet jij morgen ook?
blijkbaar heeft ons gupje een beetje naar me geluisterd, want was er gisteren zo moedeloos van geworden.

helemaal tegen mijn principes in, heb ik toch zwangerschapskleding gekocht. ik had namelijk geen leuk rokje meer wat ik nog pastte, en er hing een leuk spijkerrokje voor maar 15 euro. tja die kon ik echt niet laten hangen..
de verkoopster vertelde gelijk erbij dat ik deze in de winter ook met een legging oid eronder kon dragen. en als het echt nog verkeerd uitpakt morgen, ik het nog terug mag brengen. (maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit!)

hebben jullie dat ook dat je bikini niet meer past. vreselijk! mijn borsten vallen eruit en mijn broekje zit al helemaal stom! ik wilde niet aan de zwangerschapbadkleding, en heb uiteindelijk bij de hunkemoller toch nog iets leuks en passends gevonden. dat viel trouwens niet mee!

het klopt mickje.. ik heb   in veldhoven gewoond. dit weekend gaan we daar weer naar toe. het in kermis in Zeelst. en ik heb met mijn lief afgesproken dat we ook even naar eindhoven gaan.. daar zit een hennis met mamacollectie en daar wil ik graag even neuzen.. vooral nu het uitverkoop is!

bnou meiden mischien tot vanaaf en anders tot morgen!

Hoi meiden,

Sorry dat ik even bij jullie inbreek..

maar ik ken Carina nog van het feb forum 2008 waar we allebei opzaten.

Ik wil alleen maar even zeggen dat ik je ontzettend veel succes wens vandaag !!

Ik duim voor je !

Sophie

En ook voor de andere meiden natuurlijk..

Terug
Bovenaan