ik mag me weer toevoegen

Hoi Carina,

Wil je vanmiddag even heel veel succes toewensen! Niet druk maken, komt wel goed (moet ik zeggen :) ). Ben erg benieuwd!

Groetjes Tetsia!

joepie!!!
alles was goed!

we hebben een armpje naar ons zien zwaaien, we hebben een lichaampje zien kronkelen/ dobberen in mijn buik. heel leuk!

over 2 weken mag ik weer. maar daar ga ik met plezier naar toe en niet in onzekerheid!
dit wordt dan wel de laaste keer in het ziekenhuis. vanaf dan mag ik nar een gewone verloskundige en krijg ik pas weer met 20 weken een echo.
maar met de foto's (3stuks) van vandaag ben ik helemaa happy!

ze heeft heel uitgebreid gekeken, van alle kanten wel een keer met ons gekeken wat er allemaal te zien was. de beginnende kaaklijn, alle armpjes en beentjes gezien enzovoort.

joepie! we vieren weer een klein feestje vandaag!

Gefeliciteerd, wat fijn voor jullie! Jepieeeee! Mooi he die armpjes die zo heen en weer bewegen. Je kunt je niet voorstellen dat zich dat allemaal in je buik afspeelt.
Heel goed dat je nu niet meer onzeker bent. Mijn verloskundige vertelde van de week dat als je eenmaal beweging en een mensje in wording hebt gezien, het goed blijft gaan. Nou geniet er vanavond en de komende dagen van.
Ik zou blij zijn als het dinsdagavond is.  Morgenmiddag  vlieg ik naar Polen voor een show en kom maandagavond terug. Zie er erg tegenop. Na  een dag normaal werken ben ik al af. En dan dinsdagmiddag de combinatietest. Als die goed is, voel ik me net zo opgelucht als jij je nu voelt.
Veel plezier! Tetsia!

GEFELICITEERD !!

Wat fijn zeg !!

Enne... feb baby 's zijn mooie kindjes hoor

Liefs, Sophie

hoi hoi!

ben net wakker geschrokken van het onweer.. en de regen komt hier nu met bakken naar beneden.

mijn lief en ik hebben vanaaf besloten dat we toch nog op vakantie willen. vrienden van ons kamperen   bij het gardameer (italie) en daar gaan we waarschijnlijk ook een week heen. het voordeel is dat zij al een plaats voor ons kunnen regelen.
het enige wat er nog voor kan zorgen dat we niet gaan., is als ik het hele weekend misselijk ben en me beroerd voel. dan wil ik echt geen 1000 km afleggen.

we vertrekken morgen naar brabant, en als het goed is van daar uit maanda gnaar italie!
dus ik ben er ff niet..
misschien heb ik dit weekend nog wel ff tijd om te kijken, maar vanaf de camping denk ik niet dat ik er aan toe kom om te posten!

Tetsia succes met de nekplooimeting dinsdag!
liefs Carina

Hoi Carina,

Wat heerlijk een weekje weg! Mocht je dit berichtje nog lezen: heel veel plezier en geniet er lekker van. Sterkte met de lange reis. Enne lekker groeien he?!
Lieve groetjes van Tetsia!

ik ga er zeker van genieten! ennuh na de vakantie weer een buikfoto..
ben benieuwd!

jij veel succes met je werk.. pfff   je hebt dinsdag toch wel vrij he?
want je mag daarna wel even bijkomen!

tot snel!

hoi hoi

gisteren voor het eerst een positiebroek aangehad!
wat zat dat fijn zeg!
geen band van een broek die in je buik port... ik ben verkocht!

vanmiddag gaan we nog lekker met de schoonfamilie terrasje pakken en dan vroeg naar bed. want morgen heeeeeel vroeg vertrekken we.
de auto is gewassen, de laatste boodschapjes gedaan dus wij zijn klaar voor vertrek.

groetjes

Terug
Bovenaan