ik mag me weer toevoegen

Hoi Carina

Wat GAAF zeg dat alles goed was op de echo!!
Ik hoop dat je er nu steeds meer van kunt genieten!!
En een positiebroek, wat leuk, nu si het écht echt denk ik he??? Kan me voorstellen dat dat lekker zit zo'n broek.

Bij mij beginnen er nu ook steeds meer kwaaltjes de kop op te steken.... moe moe moe en nog eens moe en ook al een paar dagen misselijk...
Gisteren was het wel heel erg, toen dacht ik echt van: oooh, voelde ik me maar weer zoals in het begin, toen ik niks voelde en graag wat wilde voelen....
Gelukkig gaat het vandaag alweer stukken beter. Elke keer een beetje eten helpt goed.

Een hele fijne vakantie en geniet van je zwangerschap!

Groetjes, Mickje

Hoi hoi!

Wil eventjes zeggen, dat ik voorlopig niet op deze site te vinden ben. Moet afstand doen. Heb vandaag een vlokkentest gehad. Het kindje ziet er prima uit: alles er op en er aan en het beweegt lekker! Maar... het heeft een verdikte nekplooi; dus te veel vocht; 3x meer dan normaal. Wat dat betekent is 2 weken afwachten. Dan weten we meer.
Ik ben helemaal ontdaan en zo ontzettend nerveus! Het worden lange lange dagen van wachten. De kans op een miskraam is eindelijk achter de rug en dan krijgen we deze teleurstelling...

Groetjes van Tetsia

Ach meid toch!!!! Jeetje wat een schrik.....
Ik hoop dat de komende 2 weken een beetje door kunt komen en ik duim voor je dat het misschien nog meevalt...
Heel veel sterkte!

Groetjes, Mickje

Hoi Mickje,

Dank je! Tja het kan zogezegd vriezen of dooien. Speculeren heeft geen zin alleen maar afwachten wat de uitslag is. Zodra we meer weten, laat ik je het weten!
Groetjes van Tetsia!

tet!
(ik breek ff in want volg jullie natuurlijk op de voet..)
dat gaan lange dagen/weken worden MAAR er hoeft niets te zijn he!!
gebeurd vaker zo'n bevinding en dan zit je voor..in de rats
ik hoop dan ook dat het voor jullie ook met een sisser afloopt..enorm veel toy toy!

carine:  ik wist het wel!! genieten nu he!

alle andere dames: succes!

liefs ester

en euh..dames?check ff mijn topic @ zwanger worden...

want wie weet...

hoi hoi

weer terug uit het mooie italie! wat was het daar lekker warm zeg! soms een beetje te heet voor me, maar in de schaduw was het goed te doen.

jeetje tetsia.. ik schrik me rot!
ik hoop dat je dit toch nog even leest, want wil je heel veeeeel sterkte wensen de komende tijd!
je laat toch wel weten hoe het verder gaat he!

hahaha mickje.. eerst zeuren dat je niets voelt en nu mopperen.. ghegheghe!
het is een goed teken die klachten! en ik moet zeggen dat ik nu merk dat het langzaamaan wat minder begint te worden. ben niet meer echt misselijk. ben nog wel redelijk snel moe, maar ik kan weer op normale tijd naar bed.

hmmz estertje.. nu moet ik toch eens gaa kijken op het andere forum...
heb je goed nieuws???

groetjes

hey carina
lekker terug van vakantie?
ik ben gister terug gekomen maar zag dat jij op vakantie ging toen ik ff snel probeerde alles te lezen maar je bent dus al terug.
hoe voel je je ?zag dat je al aardig buiikje had.ik nu ook, ben nu 12 wkn en 5 dgn maar kan niet meer doen alsof er niks zit, wel fijn, voel me nog wel beetje misselijk maar gaat wel beter en voel me niet meer zo onzeker gelukkig.komt denk ook door groeiende buikje.woensdag weer voor echo spannend en leuk deze keer, moet goed zitten kan niet anders.

he tetsia,
wat lees ik ook allemaal voor enge berichtjes van jou ,kom op hoor!! ik duim voor jullie dat goed komt!

nou ik laat donderdag weer wat horen hoor
groetjes

Terug
Bovenaan