ik mag me weer toevoegen

Dames!!

we hebben het weekend overleefd..

de week van de waarheid is begonnen!!

allemaal nog aan het zwangeren en onzekeren?hier wel..al moet ik zeggen dat mijn taille drastisch aan het afnemen is....een en al geblubber..lijkt erop dat er dus nog steeds wat gaande is..

pfff wat duurt het nog lang eer het vrijdag is man!

ja estertje.. het duurt nog veel telang!
haha

mijn taille was al moeilijk te vinden, maar nu lijkt hij wel onzichtbaar!
en een partij missleijk was ik vanmorgen!
allemaal goed!
ook het feit dat ik bijna in slaap viel in de middagpauze... ik geniet ervan!

groetjes

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer. Heb het weekend overleefd! Ik was een weekend weg en daar ging het redelijk goed. Maar gisteren toen ik thuis kwam, was ik toch een potje beroerd! Lag al om vijf uur op bed. En nu ben ik net thuis van werken: weekendtas uitpakken, koken en eten, stofzuigen en naar bed! Wat een slaap.
Carina, wat spannend vrijdag voor je. Ik zal voor je duimen. Ik heb zelf donderdag een afspraak bij de gyn. Brrrr!!! Als we een hartje zien, ga ik het hele ziekenhuis bij elkaar juichen.
Ik moest het vertellen op mijn werk: moet het weekend naar een beurs dus eigenlijk 10 werkdagen zonder vrij te zijn. Wil vrijdag vrij, maar kreeg geen toestemming. Nou ze kunnen me wat. Vrijdag ga ik slapen om toch nog een beetje die komende lange dagen te kunnen overleven. Wat een meewerking zeg! Kreeg echt zo'n reactie van: oh al weer zwanger? Belachelijk!  Trek me er niets van aan, ben veel te blij met mijn zwangerschap! En die vind ik vele malen belangrijker.
Groetjes van Tetsia

nou ja zeg.. wat een rare reactie! gewoon lekker bijslapen vrijdag!
je rust is nu erg belangrijk!!!

wij hebben het afgelopen weekend aan mijn schoonouders verteld.
we kregen een teleurstellende reactie.
ik was naar de wc toen mijn lief het vertelde, en toen ik terugkwam zeiden ze niet eens gefeliciteerd.
ben zo blij dat we nu niet meer daar wonen maar in zeeland... pffffff

Hoi Carina,

Belachelijk, wat een reactie! Vervelend voor je!
Bij de eerste x dat ik zwanger was, kreeg ik  zoveel positieve reacties  en zoveel steun bij de eerste mk. De reacties bij de laatste mk was heel anders. Waarschijnlijk denkt  men   dat je eraan "went" en om nou weer al die aandacht te geven... De laatste mk zei zelfs iemand tegen me: zou je er niet ns een x mee stoppen, dit is toch een aanslag op je lichaam?
Misschien dat je schoonouders ook  zo reageerden? Ze denken heel nuchter en willen eerst afwachten? Niet leuk natuurlijk... en erg teleurstellend. Laat je daardoor niet weerhouden om zelf te genieten van en blij te zijn met je zwangerschap!!!
Groetjes van Tetsia

wees maar niet bang.. ik geniet met volle teugen!

maar het blijft erg jammer...
mijn moeder wist het vrijwel gelijk en die stond ook niet te springen, maar ze reageerde er tenminste op. ik snap ook wel dat sommige mensen   wat terughoudend zijn, maar helemaal niks erover zeggen????

maar goed.. het is bedtijd voor deze zwangere! juf...
morgen een dagje spelletjes, een soortafscheidsfeestje met de kids.
wordt een vermoeiende dag!

groetjes

jeetje mina wat een reacties zeg...

tet..doe wat jij vind dat je moet doen en weltrusten alvast voor vrijdag!

carina: het is een stuk leuker wanneer mensen warm en liefdevol reageren.komt wel als alles goed blijkt te gaan denk ik.wel jammer dat mensen zo bot kunnen zijn he?

aan deze kant is het door  onze ouders  weldegelijk warm en liefdevol opgevangen en wachten zij net als wij in spanning af. Wij hebben beiden een warme en goede band met ouders en zij gunnen het ons zo en zichzelf ook haha ik voel me hier prettig bij en ben blij dat het voor ons zo is gegaan. Echter merk ik vanuit andere hoeken weldegelijk reacties zoals die bij jullie. mensen zijn vreemde wezens en stelletje egotrippers.
ze zeggen wel mee te leven, het te begrijpen en er voor je te zijn maar wanneer je een aantal missers heb gehad val je schijnbaar onder categorie ( niet in staat een kind op de wereld te zetten clubje) en neemt men steeds meer afstand.Erger nog men maakte gebruik van dit soort situaties om eigen tekortkomingen op  mij af te reageren en dat zei mij enorm veel over deze mensen zelf.  Moet eerlijk zeggen dat die personen nu ook niet op de hoogte zijn whahaha

maar goed even orde van de dag..

dames is zit in een dip..
..zucht...
Was gisteravond ineens zo gevloerd..bijna tot huilens toe eerlijk gezegd.
ik lag maar als een zombie en was ineens helemaal niet in staat om ook maar iets te doen. heb geslapen als een idioot en merk nu nog de naweeen..
over 2 dagen is het zover en ik merk dat ik mijn positiviteit kwijtraak..
als je nog nooit een goede echo hebt gehad is het je niet voor te stellen dat ie er miss komen gaat vrijdag. ik kan me er gewoonweg geen beeld bij vormen en dat steekt me een beetje.
voel me nog steeds zeker maar heeft lang niet meer de overhand.
Dat ik weinig 'kwaaltjes" heb is aan ene kant ideaal aan andere maakt dat het nog meer onwerkelijk.
nog steeds last van darmen,vermoeidheid dus en gevoelige borsten ze zijn ook wat toegenomen(grrr)
vorige week was er ineens een klein buikje(darmenverhaal) en deze is nog steeds hetzelfde..voel af en toe wat steekjes in liezen en dat was het.
genoeg zou je zeggen maar wat snak ik naar een bevestiging..niet normaal.
zo makkelijk als ik het van me af kon zetten zo lastig is het de laatste 2 dagen..
heb het er moeilijk mee merk ik..
ben gewoon bang voor herhaling van het scenario denk ik..

zo dat moest ik ff kwijt heur.....

ga los zou ik zeggen en laat me weer lachen!

dikke kus es

hoi ester..

vreselijk he.. zulke mensen...
ik weet best dat ik de afgelopen maanden niet de leuke schoondochter uit heb gehangen.. gek he.. als je 2 miskramen achter elkaar krijgt en je schoonzus wel zwanger blijkt. en dan ook nog eens die onderzoeken. pfff
dan denk je dat mensen blij voor je zijn als je weer zwanger bent, maar het voelde naar mijn idee zo koel! brrrr
maar goed. .gelukkig zijn er ook zat mensen die wel meeleven!

ik snap je ongerustheid wel hoor... aan je klachtjes te horen ben je hartstikke zwanger, dus dat zit wel goed. probeer dat negatieve om te zetten in het positieve. probeer te denken aan vrijdagmiddag.. wanneer je trots naar een plaatje van jullie kleintje kan staren. en probeer ook vast te houden aan het feit dat als het een goede echo is, de kans dat het goed blijft gaan natuurlijk ook groter is...

ik heb al 1 gode echo gehad bij mijn eerste zwangerschap. jammergenoeg was de 2de echo niet wat hij moest zijn. voor mij is de 10 weken een week waarin ik waarschijnlijk net zo onrustig ben als jij.
maat op de een of andere manier blijf ik er nu nog positief onder. ik hoop dat ik dat vast kan houden.

groetjes! (ennuh.. nog 2 nachtjes slapen maar!!!

Terug
Bovenaan