ik mag me weer toevoegen

Hoi Ester en Carina,

Wordt er helemaal ontroerd van; dat jullie toch precies hetzelfde als ik meemaken. Voor mij is het morgen DE dag. En wel om 10.20. Vanavond zou mijn vriend komen, maar dat gaat niet lukken. Dus moet ik deze avond alleen doorbrengen. Mijn vriend en ik gaan over enkele maanden samenwonen en nu wonen we allebei in een ander deel van NL. Dat maakt het wel moeilijk hoor!
En Ester, hoe jij de reacties omschrijft  van de mensen om je heen. Ik begrijp het helemaal. Ik denk er precies zo over! En Carina, dat je het afgelopen jaar niet de gezelligste bent geweest. Ook dat herken ik en begrijp ik zo. Maar ja, wat wil je als je een heel jaar  of zwanger bent of je geest en lichaam moet weer herstellen na een miskraam. Mijn vriend heeft mij alleen nog maar zwanger,  ziek en zwak meegemaakt (we kenden elkaar 3 maanden toen ik de eerste keer zwanger was)!
Maar als ik dat van jullie beiden zo lees, zijn jullie net zo zwanger als ik: hartstikke zwanger!
En laten we van het beste uitgaan!!! Waarom zou het nu niet  goed gaan?  
Ik probeer zoveel mogelijk niet aan vorige jaar te denken, ook niet aan de toekomst. Maar geniet nu met volle teugen! Telkens als ik  me  beroerd en misselijk  voel, denk ik: joepie!  
Sterkte en voordat je het weet is het vrijdag! Groetjes Tetsia

apart he tetsia...
denk je helemaal alleen op de wereld te zijn in je gevoel, lopen er gewoon nog meer rond met diezelfde gevoelens.

wat vervelend trouwens dat je je vriend net nu moet missen... de mijne knuffelt me iedere dag bijna dood. hahaha
ik heb dat nu extra nodig hoor!
 is hij er morgen wel bij???

succes morgen he!
liefs Carina

He Carina,

Ja mijn vriend is er gelukkig morgen  bij. Moet er niet aandenken, hoor, om alleen te moeten gaan. We hebben een afspraak met de meest onaardige gyn. Vind ik helemaal niet erg. De echo is het belangrijkste!
Heerlijk dat je suf geknuffeld wordt! Wil ik ook! Deze week zie ik mijn vriend alleen morgen, want ik ga voor mijn werk naar het buitenland. Dan zie ik hem pas woensdag weer, oef...
Ik las dat jij binnenkort werkeloos bent he?  Is het moeilijk voor je een nieuwe baan te vinden of  heb je nu geen haast?  Wel fijn dat je nu de tijd voor jezelf kunt nemen!
Hoe voel jij je trouwens? Gaat het goed? Ik ben nog nooit zo misselijk geweest.
Groetjes van Tetsia

hey meiden.
zie dat er een hoop geschreven is en moest ff bijlezen hoor.
ik vind de reactie's wel lullig bij jullie hoor, wij hebben nog niet zoveel mensen verteld maar de gene die het weten waren wel gemeend blij.
morgen is voor ons de grote dag, ben nu al beetje zenuwachtig.9:30 hebben we een afspraak dus hoop daarna goed nieuws te kunnen melden.
als alles goed zit gaan we pas aan de ouders vertellen, willen eerst ff wat zekerheid.
nou carina jij vrijdag he succes en tetje jij mag morgen na mij zie ik dus ook succes en mogen we allemaal goed nieuws hebben voor het weekend!!!
tot morgen!

tet en mirrie:

Ik duim me de pleurus!!!

laat even wat van jullie horen, ongeacht wat...

carina: Heeeeeerlijk is dit he dat je je zo begrepen voelt..doet me goed.
ik wil heel graag positief blijven maar de spanning overheerst.

vandaag fijn dagje werken met leuke collega's dus dag gaat zo om!
op tijd naar bed(is geen probleem momenteel) en dan D-DAY!!

WENS JOU TOY TOY MORGEN!!

xxx es

nou hoera hoera!!!we hebben het achter de rug en het was helemaal goed!!!
ben zo opgelucht, heb hartje zien kloppen en we zijn precies 7 weken en 1 dag zoals we dachten.ben nog nooit zo blij geweest, wist in eerste instantie niet waar ik naar moest kijken maar toen ze zei:"ik zie het hartje kloppen" was alles goed pffffff
gelijk gebak gehaald en met de foto naar de opa's en oma's.iedereen blij.
ben ook langs de verloskundige geweest en heb voor de 15e een afspraak en dan kijken ze nog een keer met een echo .just in case!!
daarna hopenlijk met een gerust "hart(je)" op vakantie!
ben benieuwd hoe met tetje afgelopen is dus kijk vanavond nog ff hiero, ik ga ff me prive feestje vieren
tot gauw xxx

Hoi Meiden,

Echt stom idd die reacties van mensen soms! Niks van aantrekken hoor, maar als je, je niet optimaal voelt is dat makkelijker gezegd dan gedaan he....

Wij merken dat ook wel, we lopen nu 3,5 jaar in het ziekenhuis en hebben nu 4 miskramen gehad, mensen snappen niet dat nr 4 net zoveel pijn doet (zo niet meer) dan nr 1. Ik voel me ook zo super onzeker, het lukt me gewoon nog niet echt om te genieten....

Ik heb best veel buikpijn, of t mijn darmen zijn?? Ik weet het niet het is een zeurderig gevoel. Wel erg gevoelige borsten en vlagen van misselijkheid, maar niet overgegeven ofzo. We zijn nu 5+1 weken, we hebben woensdag al een echo, dan zou het 6 weken zijn....

Als   ik het heel rustig aan doe, dus beetje op bed lig of lees op de bank dan heb ik de buikpijn niet, en jullie??

Sorry voor mijn gemiep hoor......

ben heel benieuwd hoe de echo's vandaag gegaan zijn!!

Wat heerlijk dat je vandaag het hartje hebt gezien esther, gefeliciteerd!!

liefs Mickey

Terug
Bovenaan