Ik vind het raar!

Hebben jullie wel eens gekeken op vaderschaps.org?

Nou daar wemelt het van de vrouwen. Zijn ze er ook gewoon welkom.
Ik heb bericht van Dromer nog niet gelezen, maar van mij mogen mannen gewoon meelezen en schrijven (Jeetje wij zijn op het april forum hartstikke blij met onze Jaap).

En wat heb je nou liever dat iemand gewoon uitkomt voor wie hij is of dat iemand zich voordoet als zwangere vrouw?

Miep

HALLO MENSEN!!

Tijd voor cup-a-soup ofzo?? Jemig... we leven in 2006 hoor, niet meer in de middeleeuwen.
Iedereen weet dat man-vrouw, vrouw-vrouw, of man-man tegenwoordig kinderen kunnen krijgen, Paul de Leeuw is daar een mooi voorbeeld van!!

Dromer komt   hier zijn verhaal vertellen. Wat getuigt van vertrouwen, want het is niet zomaar iets wat je vertelt, vooral omdat er mensen zijn die er heel hard over oordelen. Natuurlijk mag je je eigen mening hebben, maar bedenk wel dat je er mensen mee kan kwetsen!! Respect is waar het om gaat.

Voor ons is het misschien heel normaal om met je man een kindje te krijgen, maar voor dromer ook, dus ik zie niet in waarom hij hier niet welkom zou zijn of niet zo horen hoor!

En wat betreft het uitleggen aan kinderen: Je vertelt toch ook dat sinterklaas bestaat of niet?? Kinderen nemen de situatie zoals het is, denken daar   verder niet bij na, zullen dat pas gaan doen als er mensen zijn die er vragen over gaan stellen.
Ik werk op een kinderdagverblijf, dus zie dit soort dingen echt dagelijks! Zo heb ik bijv meer donkere dan blanke kindjes op de groep.. Denk je dat de groep hierdoor in tweeen valt? Nee hoor, ze spelen gewoon en zien niet eens dat de ander een andere kleur heeft. En zo zouden wij volwassenen dat ook moeten doen, gewoon kijken naar het mens en niet naar de buitenkant!

En ik ken zat kinderen die met hun ouders er een stuk slechter aan toe zijn dan de kids uit man-man of vrouw-vrouw situatie. Het gaat erom dat er goed voor het kind word gezorgd en goed word opgevoed, het maakt niet uit of dat nou door man-vrouw of anders word gedaan!

Dromer, trek je er maar niks van aan, je bent hier hartstikke welkom en geniet van je zwangerschap!!

Tenslotte, als je niet had gezegd dat je een man was, had niemand het raar gevonden?!! Toch?

Groetjes, Grover

ik wil hier toch even op reageren..
geweldig dromer gefelicteerd met je zwangerschap want zo is het en genieten en lekker hier blijven komen.
gerdientje jij bent raar jij wilde een tweeling en nu je er eentje krijg ben je zwaar teleurgesteld dat is pas erg.....
"liefs mij trotse mama van jurre 20 juli 2005

Whow hier schrik ik van, waarom zijn er altijd mensen die andere mensen bevooroordelen????? Ik vind het juist heel erg prettig dat er ook een man lekker meekletst ervaar je ook eens hoe een man een zwangerschap ervaart waarom zou dit nou alleen voor vrouwen zijn???? We zijn toch lekker anoniem met zijn alle..
Dus dromer blijf maar lekker komen hoor.... En als je die vrouwelijke kwaaltjes niet meer aankan dan lees je het toch gewoon niet ;-)

Knuffel,

Tridje

Vera,

Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.   Ik weet niet waar je dat hebt gelezen maar ik ben nooit en dan ook nooit "zwaar teleurgesteld geweest". Zoals jij dat formuleerde.  

De hele discussie slaat al nergens meer op, maar als je mij persoonlijk dus gaat aanvallen kun je beter dus niet reageren.  

Gerdientje

maakt het nu uit dat het een man is toch gezellig droomer gefeliciteerd met de zwangerschap en tof dat het toch voor jullie mogelijk is om en kindje te krijgen doormiddel van zo`n goede vriendin veel plezier met de zwangerschap en geniet er van.
quinny 24w 2d

gerdientje!!!
wie beoordeelt nu wie jij toch jij beoordeelt gelijk iemand doe ik dat ook en ik durf mijn handen in het vuur te steken dat er meerdere mensen idem dito zo over jou denken.

Gerdientje, je vraagt of je de enige bent. Daarmee lok je een discussie uit.

Je zegt dat het hier een vrouwenforum is. Waar staat dat. Ok een man is dan wel niet zelf zwanger, maar het gaat over zwanger zijn, en dan kan je ook vragen of gevoelens hebben bij het zwanger zijn van iemand anders.

Wat mij betreft zijn mannen gewoon welkom.

Miep

Terug
Bovenaan