Ik wil een meisje

Mensen....

Willen jullie eerst eens goed lezen voor jullie heftig reageren op een bericht!!!! Is nou de zoveelste x dat er heftig negatief wordt gerageerd. Anoniem zegt enkel maar dat ze een hele sterke voorkeur heeft. Das gedeeltelijk lastig, maar niet onoverkomelijk... daarnaast is ze verantwoordelijk voor dr zelf.. Zij zal heus wel nadenken over kinderen wel of niet, met de risicos van dien!

Jullie veroordelen omdat jullie aannemen zonder dat ze het zegt dat ze een jongen niet zou accepteren.
Daarnaast is het te erg voor woorden dat ze daarom gezegd wordt dat ze naar een psychiater oid moet! Ik werk er in.,.. maar daar hoeven we zulke meisjes niet. Er is nl niets ziekelijks aan...

Gr Aaltje
 
Beste anoniem,

Ik vind het een heel naar verhaal om te lezen, maar je verduidelijkt wel een beetje de boel.

Het echte probleem lijkt me dus niet dat je geen jongetje wilt maar dat je bang bent om een jongetje op te moeten voeden? is that right?

Als dat zo is dan denk ik dat je zelf al heel veel kunt doen om jezelf weer open te stellen voor jongens/mannen. Er lopen ploerten op deze aardbol rond, dat zal ik niet ontkennen, maar er zijn ook een heleboel lieve gevoelige aardige sociale mannen. Misschien zijn ze zelfs wel opgevoed door moeders met soortgelijke ervaringen als jij.

Ik denk namelijk dat je met dit soort ervaringen juist heel goed een jongetje groot kunt brengen. Het blijft natuurlijk altijd een mannetjesmens, maar misschien kun je er heel veel van gaan houden.
 
Beste Colinde,

ja dat klopt. Ik vind het een moeilijk idee om dat te doen. Niet dat ik er niet van zou kunnen houden hoor maar ik heb (van tevoren) het idee dat het me wel moeite zou kosten.

Ik weet ondertussen (gelukkig ben ik alweer wat ouder) dat niet alle mannen slecht zijn. Maar iemand die zo dichtbij is (mijn eigen kind) is wel weerf van een hele andere orde. Moeilijk! Vind ik dan!
 
Beste andere anoniem,

dan blijft het nog steeds een meisje. Ik ben zelf ook altijd een beetje een tomboy geweest en heb ook nooit met poppen gespeeld ofzo :) Maar ik ben nog steeds een meissie (tenminste, laatste keer dat ik checkte) :)
 
Terug
Bovenaan