Ik wil een meisje

punt 1: als je je haat naar mannen nog niet eens verwerkt hebt begin dan NIET aan kinderen. dit slaat helemaal nergens op omdat je slechte ervaringen ermee hebt zou je een zoontje niet kunnen opvoeden??!!! belachelijk!

punt 2: als je het in andere landen zoveel beter vind bevallen dan in nederland rot dan lekker op naar een ander land!
daaaaaaaaaaaaaag
 
ik vind het eigenlijk hypokriet,je mag blij wezen als je uberhaubt zwanger kan raken.en wat als je zwanger bent en het word een jongen?heb je daar al aan gedacht?dan ga je zeker niet voor je kindje zorgen.ik dacht tot 21 weken van me zwangerschap dat het een meisje was maar bij de pretecho bleek het een jongen te zijn.en ik ben er heel blij mee vooral omdat het een kindje zonder afwijkingen is.het is veel belangrijker om een gezond kindje te krijgen dan het geslacht.en als je echt alleen maar een meisje wilt zou ik geen kindje nemen want dat kan hele drastiche gevolgen hebben als het een jongen is.
 
verder4 wil ik er nog aan toe voegen dat de meeste meisjes papa's kindjes zijn,en dat jongetjes meer naar hun moeder trekken.maar ik blijf het walgelijk vinden.je bent trouwens niet eens zwanger dus zou ik maar een forum zoeken voor jou type mens.
 
hallo,

Jeetje wat wordt er hier toch heftig op elkaar gereageerd. Is het zo erg dat iemand voorkeur voor een geslacht heeft en hier open en eerlijk over durft te zijn???????? Laat iedereen toch in zijn normen en waarden.
Ik zelf had geen voorkeur, maar ik vind dat je je hier niet voor hoeft te schamen. Ik wou je als tip geven om de kinderen te kopen van afgelopen maand dit staat namelijk helemaal in het teken van jongen of meisje en je zult zien dat je echt niet de enige bent met voorkeur.
 
Beste anoniem,
Ik wilde alleen even kwijt dat je voorkeur die je hebt niet zo erg is.
Laten we eerlijk wezen iedereen zit op een gegeven moment in zo'n fase.
En dat iedereen een lichte voorkeur zou hebben komop nou dames ga dat nou eens bij jullie zelf na. En laat die hormonen jullie niet zo de baas spelen.
Als er elke keer zo afgegeven wordt op elkaar waar zijn we dan mee bezig. Laten we het gezellig houden. Ieder zijn dingen.
Groetjes Marianne.
 
ik had zelf ook een sterke voorkeur voor een meisje..
maar heb een jongetje in mijn buik zitten
was eerlijk gezegd een grote teleurstelling toen we het hoorden

maar ik zal heel veel van hem gaan houden , dat weet ik zeker!
 
ik had het leuk gevonden als mijn tweede een jongen had geweest maar dat was niet zo, en wat dan nog ,nog een meid harstikke ;leuk, en nog goedkoop ook( kleren van de vorige) nee hoor je moet tegenwoordig al blij zijn als het in blakene gezondheid is,, en haat voor mannen hoe wil je dan een kindje maken? heb je toch echt een man voor nodig
 
Beste Marianne,
Er is onderzoek gedaan dat je meer kans hebt op een meisje als je een paar dagen voor je eisprong gemeenschap hebt, omdat meisjescellen langer leven en langzamer zwemmen dan jongenscellen, die harder zwemmen, maar korter leven. Doe je het dus vlak voor of tijdens je eisprong, heb je grote kans op een jongen. Wil je weten wanneer je eisprong is, kijk eens op www.vruchtbaarheid.org en hier wordt precies uitgelegd hoe je dat bij jezelf aan de hand van je slijmproductie en vochtigheidsgraad kunt nagaan. Ikzelf heb al een jongen en wil heel graag eem meisje en ken veel vrouwen die dezelfde wens koesteren. Schaam je er dus niet voor je gevoelens te uiten. Ook heb je meer kans op een meisje als je volledig zoutloos eet (geen bruin brood etc.).

Veel succes.
 
Terug
Bovenaan