Ik wil een meisje

Moeilijk hoor,

Toch denk ik dat je er wel uit zult komen. Als je alweer een liefdevolle relatie met een man aan kan gaan zegt dat toch wel iets. En je kind staat inderdaad heel dicht bij je dat is waar.

Maar een klein jongetje dat uit je eigen lichaam komt kan je ook heel veel liefde geven. Ik wens je veel succes met je keuze of je een kind wilt of niet,

groetjes Eva
 
Beste anoniem,
Je bent niet ziek, je hoeft niet naar een psychiater en je mag een voorkeur hebben. Maar je zit vol vooroordelen over mannen en dat is niet zo gek gezien wat je hebt meegemaakt. Maar ik ben er eigenlijk wel voor 99% zeker van dat mocht je in de toekomst toch een jongetje krijgen dat je er van zou houden. Het is zo'n puur gevoel, het is zoiets van je zelf, zo'n klein baby'tje. Dat merk je vanzelf wel. En zou het dan niet te gek zijn om zo'n jongetje tot een sociaal mannetje te zien opgroeien, mede door jouw toedoen? Die vrouwen respecteert en goed met ze omgaat. Daar zou juist jij als moeder heel veel aan kunnen doen. Dat zou een uitdaging voor je moeten zijn.
 
Beste Anoniem,
je krijgt wat op je dak hé met je opmerking. De meeste zullen allicht een lichte voorkeur hebben voor een jongetje of meisje, maar om zo stellig als jij bent te zeggen als het geen meisje zou worden dan "neem "ik geen kinder is wel een heel erg hard oordeel hoor.En trouwens voor hetzelfde geld heb je niks te nemen en lukt het je gewoon niet. Heb je daar als eens aan gedacht? Ik zou als ik jou was je voorkeur maar mooi voor jezelf houden om deze reacties te voorkomen.EN dan zijn het nu maar reacties van mensen die jou niet eens kennen.Ik wens je succes in je overweging of je wel aan kinderen moet beginnen. Misschien over een paar jaar denk je er anders over en maakt het geslacht niets meer voor je uit.
 
beste andere anoniem,

ik hou mijn mening niet voor me omdat het niet populair is hoor :) Maar toch bedankt voor de tip. Ik voel me door de overtrokken reacties niet aangesproken, de redelijke reacties vind ik wel interessant en wil ik wel op in gaan uiteraard.
 
ik begrijp best dat je graag een meisje wilt, ik wilde dat diep in mijn hart ook, en ik krijg ook een meisje thank god, maar dat wil niet zeggen dat ik een jongetje niet zou accepteren, ik zal er ook zielsveel van houden. Maar ik weet gewoon dat moeders en dochters toch een speciale band hebben met elkaar. Dus enerzijds begrijp ik het wel en anderzijds zeg ik, als het een jongen is is het vast ook heel leuk. Sterkte!
 
Terug
Bovenaan