Ik word er gek van!

snap ik fleur spannend en zo niet leuk dat er zoveel nog mis kan gaan he!  ik wou eigenlijk al iets leuks voor me vriend halen maar ook dat durf ik nog niet. als de eerste echo goed is dan ga ik wel wat leuks kopen. heb je ondertussen al een mail gehad van de vk fleur?

ja best snel al wel he!zit dan net in week 8 dus hoop zo dat ze gewoon via de buik wat kan zien maar word denk ik ook nog best spannend! ik voel me verder wel goed ben wel wat moeier heb ik het idee ( of t komt door t warme weer) tepels zijn sinds gister wat gevoeliger en heb nog steeds last van me onderrug en liezen als ik iets teveel doe maja om nou al te gaan stil zitten haha hopelijk blijft de misselijkheid wel weg, ik werk in de thuiszorg dus word heel vervelend als ik bij elke cliënt moet kotsen haha hoe is het met joun misselijkheid fleur?

wij gaan het ook pas na 12 weken vertellen gogotine we hebben al iets teveel meegemaakt en gezien in onze omgeving dus alles eerst afwachten.maar ik snap mensen heel goed die t al wel verteld hebben! tis ook zoiets spannend en groots wat je met je moet meedragen! ik denk dat je werkgever het ook wel waarderen kan! vaak hebben ze dan ook meer begrip voor de situatie he!

ik moet eind juni een nieuw tijdelijk contract krijgen dus ik wacht denk ik nog even met vertellen. wil sowieso 1 deze dagen vragen wat ze willen (al ben ik er niet zo bang voor nog ) dus dan vertel ik het ongeveer met 12 weken of zou dat niet zo gewaardeerd worden denken jullie? het is sowieso mijn laatste tijdelijk contract en waarschijnlijk ook maar voor een half jaar aangezien de thuiszorg instanties allemaal weer onder de loep moeten en de ouderen waarschijnlijk allemaal weer meer moeten gaan betalen en dus er mee stoppen wat geen werk voor ons betekend.

 
Nee nog geen mail gehad, ik bel morgen wel even want wil ook graag een datum gepland hebben staan :) ik voel me echt heel erg goed, niet misselijk wel een beetje duizelig toen ik thuis kwam maar dat kwam door de honger denk ik. Verder wel wat nieuwe dingen, mijn haar is nadat ik het gewassen heb enorm snel vet, en mijn libido is lager dan 0,0 :|

En qua werk Desiree.. ik zou lekker zo lang mogelijk wachten met het bekendmaken op je werk, is misschien niet de meest nette manier maar een medewerker na 3 contracten eruit gooien vind ik ook niet netjes.

 
weetje eigenlijk ook hoelang je zwanger bent? mijn praktijk maakt pas een afspraak als je 6 weken bent ( dat ben ik vrijdag)

sommigen misschien wel eerder hoor maar was hoe dan ook wel benieuwd of je weet hoelang je zwanger bent :)

je hebt al aardig wat symptomen fleur!

ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in inderdaad..

 
Leuk Fleur dat je nu echt dikke strepen had op je test. Eindelijk genieten.

Mijn ouders weten dat ik ben gestopt met de pil. Dus ik houd hun vaak op de hoogte. Ik zou ook meteen zeggen na een positieve test dat ik zwanger ben. Als het fout gaat kunnen ze ons ook steunen. Ik heb een goede band met mijn ouders. De rest zou ik het pas vertellen na de eerste echo of zelfs pas na 11 weken. Leuk om te lezen dat iedereen het anders doet.

Helaas heb ik nu buikgriep. Dat was waarschijnlijk de 3 dagen buikpijn die ik had.
 
<p style="text-align: left;">De eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 9 april, ovulatie op 23 april, die heb ik duidelijk gevoeld. Dus ben vandaag 4 weken en 2 dagen zwanger. Als het goed is :)</p>
<p style="text-align: left;">Heb veel kwaaltjes ja, moet wel zeggen dat ik mijn lichaam nauwlettend in de gaten hou en alles analyseer en Google ;)</p>
<p style="text-align: left;">Iedereen doet het indd op z'n eigen manier. Hoelang ben je al bezig Michelle? En ook voor de 1e?</p>
 
Daar heb je wel weer gelijk in Michellenicky wel jammer dat de buikpijn daar van bleek te komen zeg :(

Dan verschillen we weinig fleur! Ja ik Google en analyseer ook en dat maakt me steeds onzekerder en banger :( ik wou dat het 30 mei was wat duurt het nog lang zeg..
 
Desiree gaat je niet aan

ja heel erg balen. Maar als mijn menstruatie uit blijft tot juni. Ga ik testen. Misschien ziek door de verandering van hormonen. Maar wacht nog even af.

Fleur Xx ja Voor de eerste hihi. Ik ben sinds januari gestopt. Maar pas 2 menstruaties gehad. 15 april was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Dus even afwachten. Nog geen regelmatige cyclus tot nu toe.
 
Ja ik word soms ook angstig van Google. Van dat vruchtzakje had ik ook gelezen, waarschijnlijk zitten wij op dezelfde forums te gluren ;) ik maak me ook om de kleinste dingen zorgen, meer dan afwachten kunnen we helaas niet.

De tijd gaat echt extreem langzaam hè, was het maar 17 januari dan ben ik zogenaamd uitgerekend. Ik ben op zoek naar een tijdrovende hobby zodat de tijd lekker snel gaat. Heb je nog tips?

 
Terug
Bovenaan