Ik word er gek van!

nee dat is misschien wel weer waar fleurtje, dat zei mijn vriend ook achteraf denk je dan waar heb ik me druk om gemaakt! hahahaha ik zie het al voor me! en je zus morgen maar afvragen waarom er zoveel mieren en wespen er opeens om die heg krioelen :p

gogotine, begrijpelijk!

ik ga morgen ook inderdaad maar gewoon bellen want heb wel het 1 en ander al te vragen en via google word je soms nog meer onzekerder en dat is niet de bedoeling. ik denk ook dat ik deze keer niet van mijn langste cyclus moet uitgaan aangezien ik volgens de cb test 4/5 weken zwanger ben en dus een kortere cyclus heb gehad deze maand. en inderdaad je moet toch vaak nog even een paar weken wachten. wat spannend zijn die weken he! was alles goed bij je eerste echo? heb je ook het hartje al gehoord of heeft ze dat nog niet gedaan? dat verschilt namelijk geloof ik ook he per verloskundige.. spannend ik hoop dat alles goed is! en dat je misselijkheid ook een beetje wegblijft vanaf nu, ik kan me voorstellen dat je er niet bepaalt vrolijker van word en dat het je afmat. hoe heb je dat met je werk gedaan? gewoon gegaan of ziek thuis geweest?

geniet van het mooie weer!



 
Mijn cyclus is langer dan 44 dagen. Hoe weten jullie dan wanneer jullie eisprong is met een onregelmatige cyclus? Of hebben jullie om de dag gemeenschap? Ik gebruik nu de Ovulatietesten van clear bleu. Ben een hoop geld kwijt. Ik slik als sinds dat we gestopt zijn met de pil mama vitamine tabletten
 
Hoi Jill dat is inderdaad wel lang! Wat ik al zei mischien kun je beter gaan temperaturen? Het fijne weet ik er niet van maar op Google kun je er een hoop over vinden, en het scheelt je waarschijnlijk een hoop geld of anders mischien wat goedkopere testen halen als je tempraturen niet ziet zitten?
 
zo familie bbq overleefd! wel zijn er vraagtekens bij mijn gekke drink gedrag gezet helaas.. mijn vriend heeft familie horen smoezen. een paar uur later heeft ie er een opmerking tegen aan gegooid dat ik afgelopen weekend erg dronken ben geweest . volgens mij geloofden ze dit deels (of niet) maar goed ik heb het gehad, volgende feestje is over een paar weken met zelfde familie kijken hoe ik me dan weer ga verantwoorden..

hoe is het bij jou gegaan fleurtje?
 
Ai.. toch minder vlekkeloos dan gepland. Zonde.. misschien geloven ze je vriend wel. Hoe heb je het uiteindelijk aangepakt met drinken?

Bij mij wederom vlekkeloos. Heel de dag hetzelfde glas sangria in mijn hand gehad, welke uiteindelijk ongeveer tegen de 45 graden was haha, maar niemand heeft iets in de gaten gehad. Niemand let op mij blijkbaar ;)

Wel ben ik zo ongelofelijk stom geweest om een dikbelegd broodje met filet american te eten. ik heb er echt totaaaaal niet bij stil gestaan, te druk met alcohol vermijden denk ik. Ik realiseerde het me pas 1 uur later en schoot vreselijk in de stress toen :(
 
Ja helaas wel maar goed ik hoop dat ze mijn vriend geloven haha

Ik ben aan de rivella maar gegaan er was niks anders behalve cola

Wauw wat knap zeg dat niemand het door Had! Niks in de heg hoeven gooien? Hihi

oeps dat is niet slim maar ik heb gelezen dat het volgens mij voornamelijk schadelijk tijdens het tweede trimester is,risico is er altijd maar heb meer gelezen dat het gebeurd is en uiteindelijk gezond kind gekregen.

Ik heb ook iets doms gedaan een stuk aangebrand vlees gegeten ik weet dat het normaal al slecht Is maar aangebrande speklapjes vind ik lekker ( ja ik ben raar) later dacht ik er bij na maar toen was ie al op super dom natuurlijk! Weet iemand of dit heel erg is?
 
Ja zo stom hè! ik denk evenzijds heeeel de dag aan de zwangerschap en anderzijds realiseer ik het me nog niet dat ik mijn levensstijl moet aanpassen, als ik überhaupt zwanger ben tenminste. Maar na een diepgaand interview met mijn zus bleek de filet afkomstig te zijn van een biologische slager en is hij 7 dagen ingevroren geweest, dit is gunstig voor het doden van die bacteriën las ik op internet. Dus enigzins gerustgesteld.

<span style="line-height: 1.5;">Maar aangebrakken speklapje.. Het is inderdaad nooit gezond en kankerverwekkend (schijnt), maar dat is met zoveel dingen, teveel suiker of vet is ook zeer ongezond en dat doen zoveel mensen tijdens zwangerschap. Ik denk niet dat het extra schadelijk is voor de ongeboren baby, heb er iig nog nooit iets over gelezen of gehoord. </span>

Komt goed Desiree! Ik denk dat iedere vrouw dit aan het begin meemaakt. Wij moeten wat minder stressen ;)
 
Hahaha en dan nog heeft niemand iets door! Ja als iets ingevoren of verhit is geweest kan het minder kwaad tenzij je er een gewoonte van gaat maken maar dat doet niemand die graag kindjes wil. Wij moeten inderdaad gewoon minder stressen hihi stom hé maar dat doe je gewoon je wil het beste voor je kindje.

Ik kon er ook niks over vinden behalve dat overal staat dat het sowieso slecht is en dat weet ik, ik eet om die reden ook bijna nooit een speklap omdat ik hem zo niet lekker vind haha maar vanaf nu gewoon sowieso niet meer doen!



 
Terug
Bovenaan