Ik word er gek van!

Daarom, het komt wel goed. Ik denk dat niemand iets vermoed bij mij omdat ze het totaal niet zien aankomen. Sta bekend als een feestbeest met een enorm druk sociaal leven met een drukke baan. Daarom let niemand op mij denk ik en kan ik ongegeneerd vragen stellen over filet american ;)

Vanmorgen samen met vriend de CB test gedaan en dik positief.  Ik was totaal niet zenuwachtig, stiekem voel ik al 2 weken dat ik zwanger ben. Vriend wel helemaal in de wolken.
 
Fleur, wat fijn! gefeliciteerd! Ik zou er maar niet over in zitten dat je nu één keer filet heb gegeten (hetzelfde geldt voor die speklap Desiree). Volgens mij kan dat echt geen kwaad, gewoon niet meer doen. Ik kan me wel voorstellen hoor dat je je druk maakt. Ik deed in de eerste week dat ik wist dat ik zwanger was echt een beetje overdreven, echt steeds mijn handen wassen en durfde niets te eten. haha. En ik had ook een keer tiramisu gegeten. Gelukkig heb ik mij na week 1 goed toegesproken en gedacht als het hierdoor al fout zou gaan, dan was het ook gewoon een zwak vruchtje. En doordat ik nu steeds zo misselijk ben (ik zit ziek thuis, werken lukt niet, ben zo moe omdat ik ook 's nachts wakker lig van de misselijkheid), ben ik ook meer daar op gericht dan andere dingen. Wel maak ik mij druk of ik wel gezond en genoeg eet. Ik kom echt niet aan die richtlijnen.  Van de verloskundige moet ik multivitaminen slikken dus dat doe ik braaf :)
 
Dank jullie wel dames. Ik merk dat ik sinds vanochtend heel relaxed ben, heb nu 100% zekerheid en ga er zoveel mogelijk van genieten. Ook heb ik een soort van verliefd gevoel in mijn buik, ik zit echt letterlijk op die roze wolk.

Hoe ver ben je ook alweer Gogotine? Wat vervelen dat je je zo ongelofelijk beroerd voelt, lijkt me niet leuk :( Ik voel me daarentegen echt top, enorm energiek en vrolijk nog, op de ongelofelijk pijnlijke borsten na geen lichamelijke klachten. Ik pas nu al mijn BH's niet meer dus dat beloofd wat :(

 
Fleur gefeliciteerd wat goed dat je nu echt bevestiging hebt!! En vooral helemaal relaxt bent ook Lekker genieten meid van je mooie nieuws! Heb je de dokter of vk al gebeld?

Wat vreselijk gogotine hele dag ziek en misselijk zijn is niks! Heb je al eens geprobeerd gelijk te eten s'morgens? Ik heb gelezen dat dat nog wel eens helpt met name beschuit met slappe thee.. Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt! Zo kun je niet echt genieten hé? Ook fijn om te horen dat het waarschijnlijk geen kwaad kan ik zit mezelf gewoon weer veeeeeel te druk te maken,heb ook weer de meest afschuwelijke dingen gelezen over lege vruchtzakjes etc ik moet er gewoon echt mee ophouden!!

Ook heb ik net de vk gebeld ik ben toch wel 5 weken en ik heb 30 mei me eerste afspraak! Laat het maar gauw 30 mei zijn dan hebben we de eerste mijlpaal gehad!

Beterschap gogotine en fleur ga lekker genieten vandaag van je mooie nieuws!
 
Ja heel erg leuk, ben nog geen slingers aan het ophangen en taart aan het bakken hoor, eerst de 12 weken halen. Er kan nog een hoop misgaan helaas.

Ik heb net toevallig een mail gestuurd naar de verloskundige met al mijn gegevens, ik krijg per mail een bevestiging en een telefoonnummer om een afspraak te maken. Dokter bel ik van de week even inderdaad.

30 mei al.. Spannend! ik kan ook niet wachten hoor. Hoe voel je je verder Desiree?
 
Spannend allemaal he! Wanneer gaan jullie het jullie ouders etc vertellen? Ik heb het na de eerste echo bij 8 weken gedaan. daarna ook mijn werkgever ingelicht ivm die vreselijke misselijkheid. Ik had het liever pas na 12 weken op een leuke manier verteld aan mijn werkgever maar ik kon even niet anders. Voor de rest weten een aantal vrienden het van mij al. De rest volgt later, maar moet zeggen dat ik niet kan wachten om het van de daken te schreeuwen! Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik zwanger ben, die roze wolk komt langzamerhand dichterbij :)! Ik ben nu 10 weken.

 
Ik wil het pas bij 12 weken vertellen of later, ook even afhankelijk van hoe het gaat verlopen, hoe ik me voel en hoe ik eruit zie. Ik zit wel al te fantaseren over de manier waarop ik het ga vertellen, hoe heb jij het tegen jouw familie verteld gogotine?
 
Terug
Bovenaan