Ik word er gek van!

Hahaha echt hé! Ik kijk even hoelang ik me kan beheersen  hoop tot morgen ochtend inderdaad. heb vandaag weer hele lichte buikpijn heb wel gelezen dat dat vrij normaal is maar maakt je toch gelijk weer onzeker hé!

Ahw das schattig inderdaad! Ik kan me voorstellen dat je zo vaak naar de wc gaat. Voor de rest moet je helaas toch gewoon echt afwachten. Weet je al wat je vanavond gaat doen met het feestje en mocht je nog niet ongesteld zijn?

 
Van die lichte buikpijn heb ik ook wat gelezen indd, dat schijnt normaal te zijn. ik zit echt heel de dag alles te Googlen, moet daar ook eens mee stoppen want ik kan mezelf echt gek maken. Sowieso is iedere zwangerschap anders en uniek :)

Voor vanavond nog geen concreet plan, ik denk dat ik een flesje tonic in mijn tas doe, een leeg glas ergens pak en zogenaamd flink los ga op de gin tonic ;). Of ik betrek mijn vriend erbij, dat ik een aantal wijntjes bestel en dat hij mijn drankjes moet opdrinken als niemand kijkt haha, maar dat vond hij weer niet zo'n goed idee.

Heb je je kunnen bedwingen met de test? Hoe is jouw reuk trouwens? De mijne echt bizar goed.
 
Ja vreselijk hé je leest de meest vreselijke dingen op Google en idd geen 1 zwangerschap is te vergelijken!

Ik zit ondertussen met dorst en een volle blaas op de bezorger te wachten! Grrrr hij is een half uur te laat!!  het zit me echt niet mee met die testen! Wil m namelijk toch doen heb gelezen als je niet veel drinkt en je plas ophoud dan kun je elk moment van de dag testen.

Hahahaha je vriend straks stom dronken en jij nergens last van die tonic is wel een idee vind ik opzich! Las net ook ergens dat iemand dubbel fris in een wijnglas had besteld maar dan moet er wel net zoiets zijn natuurlijk..

Dat merk ik volgens mij nog niet zo heel erg,ik hoor sowieso altijd al wel van mensen dat ik een goeie reuk heb dus mischien dat ik het daarom niet zo merk.

<span style="line-height: 1.5;"> </span>
 
Heb je de test inmiddels al gedaan??  Ben benieuwd!

Hier nog geen menstruatie. Net een nieuwe test gehaald van clearblue, ga hem maandag doen, heb tot nu toe alleen maar kruidvat testen gedaan.

Dubbel fris is een goeie! Maar als iemand het toevallig ruikt of proeft ben je wel direct de sjaak haha.
 
Ja! Ik ben ongeveer 4/5 weken zwanger aldus cb met een cyclus van 28 dagen ik denk dat ik daar ongeveer wel in de buurt zit. Ik denk dat ik maandag maar gewoon de verloskundige bel?  Wat zou jij doen? Vind t lastig haha

Jeeej goed nieuws!! Ik heb van 2-beshure de testen gehad ik vond die ook fijn en zijn goedkoop. Idd maandag ben je 2 overtijd dan moet je mischien wel eindelijk eens wat meer gaan zien! Ik vind het nog steeds heel spannend voor je!!

Hahaha niet uit handen geven dan! Ben benieuwd wat je nu gedaan hebt uiteindelijk! Veel plezier alvast!
 
Oke toch nog een prille zwangerschap, maar wel erg leuk dat je bevestiging hebt. En qua vk.. ik moet je eerlijk bekennen dat ik werkelijk geen idee heb van de vervolg stappen bij een eventuele positieve test.. wanneer ik een positieve test heb, neem ik denk ik eerst contact op met huisarts, die kan mij hopelijk verder helpen.

En feestje gisteren ging perfect. Bij binnenkomst werd er prosecco uitgedeeld, toen mijn vriend erbij betrokken, glazen steeds naast elkaar neerzetten en ik steeds het meest lege glas pakken en zogenaamde slokjes nenen. En de rest van de avond spa rood met een citroentje, terwijl het gezelschap dacht dat het gin tonic was :) gelukkig was het zelfservice. Als jij vanavond uit eten ga, zal dat wat lastiger zijn.

Alvast veel succes en plezier met het etentje met je familie. Alleen jij weet dat moederdag ook een beetje voor jou geldt vandaag ;)
 
Ja maar wel weer verder dan ik dacht ik dacht. zelf dat ik korter zwanger zou zijn maar idd ik vind het fijn dat ik bevestigd heb en dat mijn cyclus deze keer korter is geweest anders was ik minder lang zwanger..

De huisarts doet niks voor je, je moet tegenwoordig gewoon zelf de vk bellen en die geeft alles door aan je dokter. Je krijgt een intake gesprek bij 8 weken en je moet allerlei vragen beantwoorden  mocht je medicijnen of iets gebruiken dan zal dat besproken worden met de dokter of dat je er dan zelf heen moet of zoiets haha maar in eerste instantie heeft ie er niks mee te maken en krijgt hij daar zelf bericht van.maar mocht je het fijner vinden kun je altijd de dokter bellen.

Wat een goeie! Jullie waren dus goed op elkaar afgestemd! Voor de rest ook een beetje plezier kunnen hebben of maar metb1 ding bezig? Is wel apart hé dat je zo'n groot geheim met je meedraagt! Hoe voel je je verder vandaag?



Wij hebben een bbq thuis omdat het zulk mooi weer is,extra lastig dus ik Had gister bedacht Jilzz en de alcohol vrije variant te kopen en dan om te wisselen onder het mom deze Had ik thuis los staan hihi maar helaas door het mooie weer was er gister bijna niks meer in de supermarkt en moeten we ons aan plan a houden. Gelukkig ben ik niet de enige prille zwangere dus ik hoop dat de aandacht vooral naar haar is,al zou ik achteraf te horen krijgen dat ze t allang wisten. Ik zie er wel tegen op hoor pff maja idd een speciaal gevoel geeft me deze moederdag me wel en wie weet geld die ook stiekem voor jou!!

Ga je m morgenmiddag doen of?



 
Ik heb het gisteren super naar mijn zin gehad! Ik ben de afgelopen dagen enorm druk en vrolijk dus alcohol totaal niet gemist. Straks is de verjaardag van de kleinste van mijn zus en kreeg net al een appje van mijn zus dat er een indrukwekkende 4 liter sangria van prosecco koud staat pfff dus ben me metaal aan het voorbereiden haha.

Dat wist ik niet van de huisarts, maar zo gauw ik een positieve test heb,neem ik wel contact op met de vk, die kan mij dan iig vertellen hoe het verder moet want ik heb echt geen idee.
<p style="text-align: left;">Verder voel ik me goed! Wel last van mijn nek schouders en rug, dat heb ik nog niet eerder gehad. Ik kan ga deze week ergens een test doen, nog geen menstruatie te bekennen dus ben al een stuk relaxer.</p>
<p style="text-align: left;">Maar kan je vanmiddag de gin tonic truc niet doen? Zogenaamd gin tonic drinken en de gin weglaten? En ervoor zorgen dat jij degene bent die steeds je eigen drinken verzorgt? en wanneer iemand wel vraagt of je wat wilt drinken zeg je gewoon, doe maar een watertje tussendoor vanwege de hitte. Deed ik gisteren ook haha. Ik was gisteren enorm trots op mezelf dat ik iedereen voor de gek heb gehouden.</p>
<p style="text-align: left;">Hoe voel jij je vandaag?</p>
 
Terug
Bovenaan