Ik word er gek van!

Gelukkig dan heb je toch wat afleiding en dat is alleen maar goed! Ik snap dat je trots op jezelf bent! Ojee dat meen je niet! Dus nu moet je weer de truc van gister uitvoeren Hahaha gelukkig dat je aardig vrolijk bent dan denken ze allemaal dat het van de drank komt haha

Nou dat Had gekunt als ze dat hadden.. maar nee ik moet aan de dubbelfris en of water inderdaad. Normaal drink ik ook nog eens altijd standaard een colaatje als ik dus geen wijn drink ( komen daar sowieso elke zondag middag even)  maar goed ook dat kan niet meer.1 glaasje wel maar ik kan niet de hele middag op 1 glas teren hahahaha gelukkig gaan we later heen dus koffie heb ik zogenaamd thuis al gehad en dan ga ik m'n act maar gewoon opvoeren in de hoop dat ze niks raars aan me merken.. 1 iemand van de familie weet dat ik gestopt ben met de pil dus ik denk dat die gelijk vraagtekens bij mij neer zet maar goed het is niet anders het moet.

Spannend ik ben heel benieuwd naar je volgende test! Ben je ook nog misselijk? Rug begon het met mij ook mee,later trok het met vlagen menstruatie pijn naar me onderrug dat heb ik elke dag wel een beetje als ik veel doe voor de rest heb ik nog geen klagen wel merk ik dat er veel gaande in me buik is die is erg onrustig en heb ik MEGA last van me hormonen van blij naar onzeker van onzeker naar boos huilen en weer blij zijn pff me vriend heeft t al wel te voorduren

Ik denk dat ik morgen als ik er even de tijd voor heb de vk maar gewoon bel inderdaad en dan hoor ik wel van haar hoe en wat.

Veel succes en plezier vanmiddag op de verjaardag! Dat ze ons geheim maar niet door zullen hebben hihi
 
Bij ons gaat het helaas niet vanzelf. We zijn al 1 jaar bezig om zwanger te raken. Helaas gisteren weer ongesteld geworden. En ik heb een lange cyclus dus weinig kansen. Ik voel me wel nog misselijk vanmorgen na het drinken van koffie. Ik wil eigenlijk eens naar een homeopaat gaan of een acupuncturist. Iemand ervaring mee?
 
@Jill90 wat noem jij een lange cyclus? Mijn laatste cyclus is 35 dagen. Volgens mij valt dat nog binnen de norm 'normaal'.  Over homeopathie kan ik je geen antwoord geven. Hoop dat je snel op een of andere manier zwanger raakt. Ben je al bij de huisarts geweest?
 
Hoi Jill wat ontzettend naar voor je :( maar inderdaad wat desi zegt Het ligt eraan wat jij onder lang verstaat.Je kunt ook temperaturen om te kijken of je een eisprong hebt ( geen ervaring mee)  ik heb wel gelezen dat je dat sowieso beter kunt doen voor je naar de huisarts gaat zodat hij daar inzicht in heeft. of heb je al eens ovulatietesten geprobeerd? ( ik kan ook daar niet over mee praten)

 
Met vlagen wel misselijk maar voel me goed.

En vanmiddag komt wel goed Desiree, ik merkte gisteren dat helemaal niemand op mij  en al helemaal niet doorheeft wat ik drink, achteraf druk gemaakt om niks. Vanmiddag ga ik aantal keren mijn glas volgooien en leegkieperen in de heg of achter de bank haha. Jij ook heel veel plezier en succes

 
Hoi meiden!

Sorry voor de late reactie. ik kan via mijn telefoon echt slecht reageren en ik heb niet altijd zin (zeker nu niet met dit lekkere weer ;)) om de computer op te starten.

Gefeliciteerd Fleur! Hopelijk binnenkort gewoon een dikke vette duidelijk streep zodat het je meer zekerheid geeft.

Ik heb gelijk de volgende dag gebeld nadat ik de test had gedaan, maar ik had getest 4 dagen na mijn NOD. Ik ben uitgegaan van mijn gemiddelde cyclus en niet van de langste cyclus. Ik zou gewoon bellen Desiree, wat maakt het uit. De afspraak voor de intake duurt toch nog een hele tijd maar het is fijn dat je wanneer je vragen hebt, dan kan bellen naar de verloskundige. Ik had de intake met de verloskundige met 8 weken en toen is ook een eerste echo gemaakt. de echter termijnecho heb ik aankomende vrijdag, spannend!

het niet kunnen slapen is mij niet onbekend! Veel witte afscheiding ook en die zere borsten (zijn al flink groter inmiddels! :)). Helaas heb ik ook erg veel last van misselijkheid, weken al de hele dag en nacht, soms goede dagen en soms hele slechte dagen (heel de dag overgeven), het hoort erbij, maar het valt mij zwaarder dan verwacht. Een roze wolk moet nog komen, maar die komt nu wel steeds meer :)

Wat betreft niet drinken heb ik geen tips, ik dronk sowieso al heel vaak niet zodat het nu ook niet opvalt :)
 
Ladies, ik had niet alle berichten nog gelezen zie ik, dus mijn bericht van hierboven is een reactie op oudere berichten.

Jill90: ik heb wel ervaring met een acupuncturist, afgelopen dinsdag geweest voor een behandeling tegen de erge misselijkheid. Moet eerlijk bekennen dat ik gelijk die avond 2 keer heb overgegeven en woensdag ook heel dag alles er uit heb gegooid dat ik dacht: dit doe ik nooit meer! Maar sinds donderdag voel ik mij wel beter, voornamelijk psychisch en dat is ook echt heel veel waard. Van die misselijkheid werd ik echt knettergek! Ik wist vaak niet waar ik het moest zoeken en dacht: veeg mij maar op.

Ik zou het als ik jou was gewoon een keer proberen, niet geschoten is altijd mis! Succes ermee! En als je ben geweest, deel je dan je ervaring? Ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan