In juli gestopt met de pil: lotgenoten gezocht.

Hoi Fifi: allereerst hartelijk gefeliciteerd ! Super !!!

Het is een ware babyboom aan het worden op het forum: links en rechts lees ik allemaal positieve berichten. Laat ons hopen dat dit virus besmettelijk is en ons allemaal gaat aansteken !!!

Ik las inderdaad in een andere topic dat zij ook veel last heeft gehad van een rothumeur. Ook ik heb af en toe drogere ogen en zelfs vorige week donderdag een rood oog: gesprongen bloedvat. Zielig he........
Gisterenavond had ik het mega koud: de verwarming ging hoger maar nog had ik het steenkoud. Mijn man had het niks koud maar haalde wel even een ochtenjas voor me (lief he) die ik me over mijn dikke kleding heb aangedaan !

Mijn humeur is nu wel weer gezakt en ik heb verder geen klachten: geen witte afscheiding en geen opmerkelijke anders voelende en ogende pijnlijke borsten/tepels etc. Wel heel af en toe een ongi gevoel en lage rugpijn en heel soms een beetje borstpijn zonder dat ik er aan kom, maar dat had ik de vorige 4 maanden ook.
Vanmorgen gaf de weegschaal een kilo meer aan en dat heb ik ook als ik ongi moet worden. Ik wacht het maar af: zaterdag weet ik meer.
Vind wel de tijd nu heel erg langzaam gaan.

Hoe is het met jullie allemaal ?

Liefs, Silvia

Syl, ik duim voor je....
Ik zit nog te wachten op een eisprong...... Mijn NOD is pas rond 19-12 dus moet nog veeeeeeeeeeel klussen en wachten voor het zo is.
xxx Claudine

Hoi meiden

Kom net uit mn werk en denk siek even op t forum... poeh wat n hoop berichten!

Fiffi: van harte gefeliciteerd, super! Heel veel geluk gewenst!

Clauine: Ik weet echt niet meer wat vroeg of laat is betreft die ovulatie testen. Het liefst  smijt ik de dingen in de afvalbak. Maar wil gewoon weten of ik uberhaupt nog wel een positieve test ga krijgen!!!!!  Vanavond probeer ik t nog een keer, zit inmiddels al op dag 19! Op welke dag zit jij inmiddels?

Jeetje Sylvia, jij hebt een heftig weekje achter de rug!
Nou meid nog even volhouden. En zolang je niet ongesteld bent is er niks aan de hand hoor. Het kan echt nog steeds heel goed dat je zwanger bent! Die symptomen zijn ook zo verwarrend allemaal. Wanneer ga je testen, wacht je nog tot zaterdag? Iniedergeval sterkte de komende dagen!

Sterre: begrijp jou reactie.
Toen wij begonnen had ik ook zoiets van "ïk zie t allemaal wel". Maar na een paar mislukte pogingen en teleurstellingen wordt je toch onzeker
Ben zelf ook pas na 4 maanden begonnen met ovulatie-testen. Probeer me er ook niet de hele dag mee bezig te houden. Maar ja een verlangen naar een kind zet je niet zo maar even op zij. Ik wens jou inelk geval heel veel geluk toe komende maand en hopelijk hoef je niet zo lang te wachten!

liefs

Hallo Dames,

Ik ben ook in juli gestopt met de pil, maar pas sinds 2 maanden zonder condoom bezig... Dus ben toe aan de 2e ronde. Ik zou graag met jullie mee praten als dat ok is...

Mijn vriend en ik zijn net verhuist naar een koopwoning en ik heb per 1 febr een nieuwe baan dus veel veranderingen geweest. Nu zitten we in rustiger vaarwater en hebben besloten er helemaal voor te gaan... Volgende week donderdag of vrijdag zou ik weer ongesteld moeten worden maar hoop dus dat het uitblijft....

Merk wel dat ik het moeilijk vind om voor me te houden. Het is fijn om het met anderen te kunnen delen. Naast je vent natuurlijk... Dus hoop dat jullie er nog iemand bij kunnen hebben haha

Groetjes floor

Hallo Meiden,

Je kan aan het aantal berichten merken dat het forum weer mee werkt!!!
Gezellig Flxxrtje dat je meekletst! Het is soms erg moeilijk om je enthousiasme en onzekerheden voor jezelf en je partner te moeten houden. Zeker omdat partners niet altijd even goed begrijpen waarom vrouwen zich nou zo druk maken....  Maar hier kan je alles lekker spuien; frustraties, onzekerheden maar natuurlijk ook de leuke dingen.

Ikke: Hoelang is je cyclus normaal gesproken??? Ik ben nu pas op dag 8. Als ik deze maand weer een normale cyclus zou hebben dan moet ik rond 4 december mijn eisprong hebben. Welke tests gebruik jij? Ik heb die van Sensitest. Daar moet je wel geduldig mee zijn want pas na 10-15 minuten zijn de strepen duidelijk zichtbaar.

En Syl hoe is het met jou vandaag? Humeur al wat opgeklaard?

Alle andere meiden al symptomen voor de NOD???

Liefs,
Claudine

Hoi,

Claudine: dank je voor de je enthousiaste reactie! Merk wel dat jullie er al veel meer in zitten en ook al vruchtbaarheidstest gebruiken. Zover ben ik nog niet... Hoop dat t zonder lukt, maar lijkt me wel prettig wat meer zekerheid te hebben over wanneer je eisprong is. Mijn mestruatie is altijd heel regelmatig geweest, ook zonder de pil. Kan je er dan niet vanuit gaan dat de eisprong dan ondgeveer elke  cyclus rond zelfde dag plaatsvindt? Of merken jullie dat dat toch erg verschilt...

Jullie moeten me maar ff goed bijpraten merk ik al wel haha...

Groetjes floor

He Floor,
Helaas blijft voor mij die eisprong ook nogal onduidelijk. Merk bij mezelf dat die niet regelmatig is. Als je cyclus onregelmatig is dan houdt dat in dat je eisprong dat ook is. Sommige vrouwen merken aan de afscheiding die de baarmoeder produceert wanneer de eisprong ongeveer is. De afscheiding is dan helder en draderig (lekker praatje he ) Zelf merk ik hier niet veel van dus vandaar dat ik na 4 pogingen de tests ben gaan gebruiken. Wel is het volgens mij dat ongeveerd 14 dagen na je eisprong je menstruatie moet volgen (we hopen dus allemaal dat die weg blijft) Die 14 dagen klopt  bij mij wel redelijk maar er gaan bij mij wel  aardig wat testjes doorheen voordat ik die eisprong  heb gesignaleerd. Moet ook eerlijk bekennen dat ik een beetje nonchalant ben in die dingen en volgens mij daardoor vorige maand mijn eisprong heb gemist.

Hoop dat het bij jou allemaal mee zit en dat je die hulpmiddelen allemaal niet nodig hebt. Ik ben  inmiddels bezig met de 6e poging. 19 december is mijn NOD dus heb nog even te gaan.

xx Claudine  

Hoi Claudine,

Bedankt voor de uitleg... Ik ben nu toe aande 2e ronde pas dus alles is nog nieuw. Merk wel dat ik me opgeblazen voel en vreemde krampen in mn onderbuik voel. Hoeft natuurlijk niks te betekenen maar nu valt het ineens allemaal op... haha
Mijn NOD is  6 of 7 december. Ligt eraan of mijn cyclus nu 27 of 28 dagen duurt. ot nu toe 28 dagen maar vorige maand een dag eerder ongesteld geworden.

Wel erg prettig om je gevoel en bevindingen met anderen te kunnen delen. Ben heel benieuwd en duim ook voor jullie dat t zo rond de sint en kerst raak mag wezen...

Groetjes floor

Terug
Bovenaan