In juli gestopt met de pil: lotgenoten gezocht.

Ik word helemaal gek van dit forum dit is al de vierde keer dat ik dit bericht probeer te plaatsen.

Silvia: dat zoeken op internet en jezelf helemaal gek maken is heel herkenbaar. Mijn man begint al te zuchten als ik een zin begin met "ik las net op internet dat" hahaha!
Maar ja als je een tikje nieuwsgierig en eigenwijs bent....

Mijn menstruatie is gelukkig weer over (erg laat en hevig deze keer). Mijn ei moet springen tussen 4 en 9 december volgens mijn berekening. Heb de ovulatietests weer in huis dus kan weer aan het speuren en klussen gaan. Mijn man heeft weer niets te klachen komende dagen.

Zo'n overzicht maken moeten we zeker doen als het forum eens mee wil werken!!!

xx Claudine

Hallo allemaal

Jeetje wat n gedoe met dat forun. Je moet wel geduld hebben om n berichtje achter te laten.
Nou Sylvia nog even geduld houden en laat je niet te gek maken door dat internet. Als je daar op gaar zoeken krijg je er allen maar meer vragen bij i.p.v. een antwoord te krijgen.
Vraag mij niks over eisprongen... Ik voel nix, merk nix en meet nix. Wordt er zo onzeker van! Had gister ook eigenlijk moeten klussen, maar door omstandigheden is dit ook niert gebeurd. pfff wat kan een mens zich soms druk maken he?
De balans tot nu toe:

December:

1          - NOD Sylvia
2
3
4          ei claudine?
5          "                           "
6          "                           "
7          "                           "
8          "                           "
9            - NOD Lisa
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19          NOD Claudine
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

ps dacht dat de 8e mijn nod was, maar tis de 9e. Mn ei heb ik maar weggelaten, want dat zou ik echt niet weten. Hoop hoe dan ook dat we de 20e een feestje kunnen bouwen!!!

liefs

Hallo dames

Daar ben ik nog even vroeg op de ochtend.
Even een vraagje: Wat betekent het als je een duidelijk 2e lijn hebt (LH test), maar wel lichter  dan de testlijn. Hij moet even donker of donkerder zijn, toch???
En oja ikke heet Lisa.

Liefs

Ikke: dat betekent dat je flink moet gaan klussen want je eisprong komt eraan. Als ze beide even donker zijn is de dag van de eisprong dus extra knuffelen nu kan geen kwaad!!
SUCCES!!!

Claudine

Hoi Allemaal,

Zal maar niks meer zeggen over het forum he: bah bah bah bah bah.
Ik typ dan ook even een wat algemener berichtje: ben blij als dit geplaatst wordt !

Ik weet het echt niet deze maand. Ik ben tot nu toe heel heel heel erg rustig: vreemd.
Maar ben wel reeel dat het weer niet gelukt kan zijn ondanks onze inspanningen.
Af en toe voel ik wel wat buikpijn; trekkend gevoel, raar gevoel en soms ook menstruatieachtig. Heel soms doen mijn borsten wel eens een beetje pijn zonder dat ik er aan kom en wat lage rugklachten. Maar ja, alle andere 4 keren had ik ook klachten hetzij toen wel eerder en heftiger, maar ja ik heb nog een dikke week, dus wat niet is kan nog komen.......

Ik kan dus helemaal geen touw vastknopen aan mijn lichaam. Deze maand is ook nog eens mijn temperatuur tweemaal met bijna een hele graad gestegen ! Een keer voor de LHpiek en een keer twee dagen erna.
Wel ik heb mijn eisprongslijm gemerkt: de dagen ervoor en erna was het droog, dus dat verschil was goed op te merken. Maar wanneer de eisprong dan is ???
De ene test zegt binnen 48 uur en de andere na 20-48 uur van de LHpiek gemeten.
En op het net staat dat het slijm voor de eisprong optreedt om het zaad in op te kunnen vangen en vasthouden en voor te bereiden. Efin, regelmatig klussen is de enige manier: . En ook hierover zijn de meningen verdeeld betreft het om de dag klussen of iedere dag.

Rest ons niks anders dan wachten en wachten en wachten.

Liefs, Silvia

ps. De tweede streep op een test moet even donker of donkerder zijn !
Succes voor diegene die aan het testen zijn en sterkte voor diegene die aan het wachten zijn.

Hallo meiden

Hoe is het met jullie?
Voor jou is het echt spannend nu he Sylvia?
Is het nog vol te houden, merk je al iets? Ben erg benieuwd hoe het met je gaat.

Claudine hoe gaat het met jou?  
Vol goede moed begonnen aan deze ronde?

Zelf ben ik echt zo vreselijk onzeker. Test nu vanaf donderdag 2 streepje bij de LH testjes, maar het 2e streepje blijft lichter als de testlijn.
Gisteravond was hij iets donkerder dan de vorige keren, maar nog steeds te licht.
Snap er nix van!!!!  Haal me van alles in mn hoofd: Ben ik wel vruchtbaar? Vanavond nog maar een keer testen, zit nu op dag 18. Vorige maand ben ik toen gestopt met testen. En zolas jullie weten heb ik toen maar 6 dgn getest en geen positieve test gehad!
Het zou toch wel een geruststelling zijn als ik nou eens een keer een goede test in mijn handen had.....
Hoe dan ook: Mijn man en ik knuffelen maar rustig door

Liefs

x

Hoi Ikke: hou vol met testen ! Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt !

Ik heb een vreselijke dip gehad en heb nog steeds een mega persthumuer: gezellig he !?
Vrijdag daalde mijn temperatuur met een graden, dus een zwangerschap zit er niet in.
Wel snap ik nisk van mijn temp: twee dagen voor mijn LHpiek steeg tie met een graden en twee dagen erna weer ! 4 dagen bleef tie fijn hoof en nu is tie weer gezakt naar de waarde vlak voor mijn LHpiek........???

Vrijdag kwam ik dus terecht in de dip omdat het weer niet is gelukt. Oke, 100% zeker weet ik het nog niet, maar ga er eigenlijk wel van uit. We waren zo teleurgesteld: deze maand extra lang en veel geklust. We snappen het niet meer, dan zou je toch denken dat het wel MOET lukken: wat moeten we dan nog doen. We voelen ons machteloos.

Ik heb vrijdag veel gehuild en sindsdien heb ik een mega pokkehumeur: bij het geringste schiet ik uit mijn slof en komen de tranen weer.
Heb ik daarbij ook nog droge ogen ( donderdag zelfs een rood oog: zielig he ?!) en heel toe een beetje buikpijn.
Soms denk ( en hoop ) ik wel eens dat het misschien zwangerschaptekenen zijn, maar als ik naar mijn temp. schema kijk is alle hoop weer vervlogen.

Nee, ik heb gewoon een dikke vette PMS: .

Als ik weer zo nodig ongesteld moet worden deze maand, nou dan mag het morgen wel komen, als daarmee ook mijn PMS verdwijnt. En dan kunnen we op naar ronde 6: zucht, snif snif snif.

Liefs, Silvia

Hoi Meiden,

Hoe is het met jullie?
Balen Sylvia dat PMS..... je moet is kijken of je baat hebt bij teunisbloemolie. Dat schijnt te helpen bij PMS en daarnaast moet het ook je cyclus verkorten en de eisprong stimuleren. Ben daar deze maand ook maar eens mee begonnen want die cyclus van vorime maand (38 dagen + hevige menstruatie) was niet grappig. Heb volgens mijn man ook last van stemmingswisselingen. Zelf vind ik het wel mee vallen . hahaha!

Ikke: Gaat het al beter met de ovulatie tests?? Ik ben ook weer druk in de weer met die krengen maar tot nu toe nog geen ei getraceerd.  Misschien ook nog wel een beetje vroeg....

Wat hard werken hè dat zwanger worden .

Liefs,
Claudine

Terug
Bovenaan