In juli gestopt met de pil: lotgenoten gezocht.

Claudine: bedankt voor de tip ! Ga ik zeker halen als ik zaterdag ongesteld ben geworden.
Ja, arme mannen he: die hebben af en toe toch wat met ons te stellen.

Heeft een van jullie ook al eens getemperatuurd ? Ik snap er niks meer van.
Deze maand is tie bij mij twee maal met een graden gestegen en een paar dagen geleden met een graden gezakt. En nu is tie vanmorgen weer met een graden gestegen !
Snap er helemaal niks meer van !!!

Ik zie het zaterdag wel. Ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve LHtest te pakken hebben !!! Succes iedereen !

Liefs, Silvia

Syl: stop met dat temperaturen hoor je maakt jezelf helemaal gek. Ik heb dat ook geprobeerd maar mijn temperatuur schommelt ook heel erg. Dacht ook een cyclus oooo mijn temperatuur blijf hoog..... zou het??? Maar helaas misschien was het griep maar zeker geen zwangerschap..  

xxx

Hallo,

Ik ben Sterre en wil in februari voor de echt beginnen. Als ik jullie verhalen lees, vraag ik me wel eens af of jullie er niet allemaal TEVEEL mee bezig zijn, temperatuur, test hier, test daar.Misschien denk ik daar over een paar maanden wel heel anders over, maar nu denk ik dat dit misschien ook wel van invloed is op het lukken om zwanger te raken.

Misschien maak ik nu een aantal mensen kwaad, maar dat is niet mijn bedoeling. Nogmaals wellicht denk ik er over een aantal maanden precies hetzelfde over!!

In ieder geval veel succes bij het "maken"van een klein groot wondertje!!

Liefs Sterre!

Hoi Sterre,

Kan me goed voorstellen dat je zo denkt: dat hoor ik wel eens meer.
Maar als je er veel mee bezig bent of zou zijn heeft dit geen invloed op het zwanger raken: dat weet ik van een verloskundige vriendin.

Als je eenmaal echt gaat voor zwanger worden ben je er toch vanzelf mee bezig. Ik kan me niet voorstellen dat mensen er helemaal niet mee bezig zouden zijn, zeker niet als het langer dan een half jaar duurt.

Nog even en dan kunnen jullie ook voor de echie gaan klussen !

Groetjes, Silvia

Hoi Sterre,
Ik dacht ook altijd dat ik nooit wanhopig zou worden. Maar als het op een gegeven moment langer dan een half jaar gaat duren (en iedereen in je omgeving raakt "per ongeluk" zwanger ) ga je toch aan jezelf twijfelen.

Hoop dat julie meer geluk hebben!

groeten,

Claudine

Hé Syl,
Ik las net een forum bericht van Mootje1 die net ondekt heeft dat ze zwanger is. Zij schreef ook geen symptomen te hebben maar volgens haar partner wel een enorm pokke humeur te hebben gehad..... Dus verlies de hoop niet.

Claudine

quote: Claudine81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-11-2007 13:38:51'));

Hé Syl,
Ik las net een forum bericht van Mootje1 die net ondekt heeft dat ze zwanger is. Zij schreef ook geen symptomen te hebben maar volgens haar partner wel een enorm pokke humeur te hebben gehad..... Dus verlies de hoop niet.

Claudine

quote: fifi81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-11-2007 13:46:24'));

quote: Claudine81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-11-2007 13:38:51'));

Hé Syl,

Claudine
Hallo allemaal,
ik heb eerder al eens gereageerd op jullie berichten.ben hier nu dus terug!ben zelf ook in juli gestopt met pil.gisteren heb ik een positieve test gedaan.was al eindje overtijd,maar had geen enkel zwangerschapssymptoom!zelfs geen pijnlijke borsten.dit is mijn 2de zwangerschap en bij de eerste had ik ook nergens last van.raar maar waar.dus, je ziet maar, niet iedereen heeft deze ongemakken.ik was inderdaad wel erg humeurig de laatste tijd (volgens mijn man dan).laatst zei hij nog:"ofwel wordt je ongi, ofwel is't iets anders".het resultaat is dus zwanger.dus niet wanhopen dames.ik hoop dat het voor jullie allen ook snel zal lukken.groetjes

Terug
Bovenaan