Innesteling of niet?

Hier geen testjes meer... vandaag ongesteld geworden. Mega drukke dag gehad op werk, nu pas thuis. Ik sta voor de klas en kwam er halverwege de dag achter. Was echt even flink slikken. Net even uitgehuild bij manlief en dit weekend lekker aan de wijntjes ;-). 
Phoe meiden ik hoop voor jullie op beter nieuws.. wat is dit rot zeg... ik ben er echt van overtuigd dat er iets heeft gezeten, hoe naïef ook misschien. Ik denk dat de innestelling niet goed is gegaan en dat daar door mijn hcg niet is opgelopen. 
@dwaalichtje, dat klinkt heeeel goed, ik had dat ook bij mijn zoontje, bleek innesteling te zijn geweest :)
 
 
@Klaproos. Balen Meid!
Ik ga morgen een vroeg testje wagen. Zoveel kosten ze nou ook weer niet en dan kan ik ongeacht de uitslag weer een dagje minder obsessief ermee bezig zijn. De afgelopen twee maanden kon ik na een negatieve test ook wat beter wachten dan voor die test. De eventuele teleurstelling kan ik wel hebben. Ik heb vandaag mijn kat teruggevonden na 11 dagen vermissing, dus ik heb nog wat positiviteit in overschot!
 
@klaproos,, pff jij ook al! Had zo gehoopt op ander nieuws van jullie. Zat elke dag nieuwschierig en hoopvol te wachten op goed antwoord. Helaas. Baal zo erg voor je en ik voel écht met je mee. Ik heb ook het gevoel dat er wat heeft gezeten maar dat de innesteling niet goed ging zoals jij zelf aan gaf. Samen op naar een nieuwe ronde, een positieve hopelijk!!! 
 
@Rosly, gaan we zeker doen! Scheelt toch een beetje dat er hier wat meiden in hetzelfde schuitje zitten. Fijn om het met jullie te kunnen delen!
@Dwaallichtje, dat is zeker goed nieuws! Fijn dat jullie haar/hem terug hebben gevonden!
@Citrus klinkt spannend! Die wachtweken tussendoor zouden ze eigenlijk moeten kunnen afschaffen ;-) die onzekerheid is maar niks. 
@mamaaa hoe is het met jou verder?
 
Wat balen meiden! Had zo gehoopt dat het leuk nieuws zou zijn voor jullie! 
@Dwaallichtje laat je het morgen weten? Ben benieuwd! Wanneer is je NOD? 
Ik heb vandaag getest en zag een licht 2e streepje. Kan het nog niet goed geloven komende dagen nog een paar testen doen in de hoop dat ze donkerder worden... en als ik niet toch nog ongesteld wordt...
 
Ik heb negatief getest (11 DPO). Maar het bloed bij het afvegen was wel meer rood dan roze/bruin en ik heb nu ook echt de buikpijn die bij menstruatie hoort. Daarnaast is mijn temp met 0.2 graden gezakt naar 36,9. Ik ben bang dat ik dus door moet naar de volgende ronde. Vandaag een dagje Efteling, dus fijne afleiding.
 
Dwaallichtje dat is balen! Had het zo gehoopt! Fijn dat je vandaag in ieder geval wat afleiding hebt! Sterkte en heel veel plezier vandaag! 
Hoop zo dat ik je snel mag feliciteren! 
 
 
Meiden! 
Kon het niet laten om vanmiddag nog eens te testen! De test is veel duidelijker! 
IK BEN ZWANGER! 
Nog zo onwerkelijk! Denk dat ik het pas echt geloof als ik de 1e echo zie! Spannend! 
Hoop zo dat er nog meer zullen volgen! 
 
Terug
Bovenaan