Innesteling of niet?

We zitten wel allemaal in hetzelfde schuitje zeg! Is toch eigenlijk heel gek? Misschien is het toch iets psychologisch allemaal, of het is gewoon iets wat veel vaker voorkomt maar mensen vertellen het gewoon niet, ik weet het ieg niet meer
Hier nogsteeds niet ongesteld maar vannacht om half 2 beneden gezeten met een beschuitje met suiker omdat ik zo misselijk was... Verder vanochtend ook ontzettend misselijk, krampen etc. Toch getest, nogsteeds helemaal wit... 
Net een clearbleu gekocht voor eind deze week (denk dat ik hem bewaar voor zaterdag of als ik eerder positief test vrijdag ivm het bellen van de vk als het allemaal goedkomt). 
Ik sprak vanochtend een vriendin die mij een aantal maanden met zo'n zelfde situatie in vertrouwen had genomen. Zij heeft een week (!) gewacht op een positieve test... Wat er ook gebeurt, ik wil graag duidelijkheid, deze week allemaal belangrijke werkafspraken dus dagelijks misselijk zonder duidelijkheid zou me niet echt helpen. 
Lieve meiden, heel veel sterkte met de onzekerheid.. ik duim voor jullie allemaal! 
 
 
Jeetje, allemaal het zelfde... Iemand moet toch positief testen of beter ALLEMAAL!!!! Ik heb nog geen bloed gezien en ook niet het gevoel dat ik binnenkort ongesteld wordt. Mijn borsten blijven heel gevoelig, en ik heb alleen maar trek in patat en als ik een bepaalde groente eet moet ik bijna overgeven terwijl ik het eerst echt lekker vond. Wel apart maar ik denk er verder niet te veel over na. Probeer ook niet te veel bezig te zijn met zwanger/niet zwanger. Maar overal reclames en het lijkt wel alsof tegenwoordig iedereen om me heen zwanger is... Heel vervelend!
 
wanneer gaan jullie weer een test doen? 
 
Had alleen getest met de testen van action maar heb vanmiddag toch nog maar test van kruitvat gekocht 2 voor 5.
 
Als ik morgen nog niet ongesteld ben dan doe ik morgen ochtend nog een test...
 
Snap er gewoon helemaal niks van! Wat kan een lichaam toch raar in elkaar zitten! 
Wanneer gaan jullie weer testen? 
 
Ik heb trouwens de hele tijd het idee dat ik ongesteld wordt maar dan is het nog steeds gewoon afscheiding terwijl het voelt alsof er bloed uit me stroomt. Dus best veel afscheiding.(sorry voor het vieze verhaal)
Is er iemand die dit ook herkend? 
 
Ik heb nu testen van een vriendin gekregen die veel gevoeliger zijn... net getest natuurlijk, super dom want 0 hcg aan het eind van de dag na veel drinken... hihi negatief dus... 
Ik vind het maar lastig loslaten, als ik jou zo lees Rosly wou ik dat ik dat wat meer kon. Gelukkig vanaf morgen lekker weer aan het werk. Ik ga morgenochtend nog een keer met die gevoelige testen testen. 
Heb hier een cb liggen maar die laat ik liggen voor eind van de week. Vind dat echt zonde van mijn geld om die nu al te gebruiken #hollander 
Ik ben zo benieuwd wanneer de eerste zwangerschap zich gaat aandienden!
Succes ook met alle kwaaltjes, ik ga op tijd mijn bed in vanavond in elk geval, en heb vandaag mijn droge crackers en dropjes gehaald om morgen de misselijkheid wat onder controle te houden.
 
@mammaaaa 
ik herken dat wel hoor! Ik heb dat ook, steeds naar de wc rennen om te kijken of ik ongesteld ben of niet, maar dan is het alleen maar slijm!
 
@KlapRoos,
Ik ben ook benieuwd wanneer de eerste zwangerschap aangekondigd wordt. Hoop zelf dat ik ook zo een aankondiging kan doen. Ben die onzekerheid wel zat nu. Wil ook gewoon graag mijn vriend verrassen als het positief is, met de test en leuk rompertje... Hij heeft laatst ook paar baby kleding stukjes gekocht omdat hij er heilig van overtuigd is dat ik zwanger ben. Zelf begin ik het nu ook wel steeds meer heb.... Maar durf gewoon niet te hopen! Ik ga donderdag of vrijdag weer testen als dan geen bloed te zien is! 
 
Het is wel maar een heel klein beetje wat gepaard gaat met best heftige buikkrampen. Heb in ieder geval duidelijkheid maar niet de duidelijkheid die ik wilde en stiekem had verwachtte. Ik had nog hoop. Maar helaas. Ben er toch wel heel erg kapot van, meer dan verwacht!
 
Terug
Bovenaan