Innesteling of niet?

Ik hou jullie zeker op de hoogte! Spannend! 
Ben nog zo voorzichtig... ben zo bang dat het nog fout zal gaan! Beetje naief misschien maar vind het erg spannend..
 
Ja is ons 2e kindje en het was inderdaad de 1e ronde! Hoe is het mogelijk he? Had het niet verwacht. Eerste keer heb ik een miskraam gehad waarvan ik niet wist dat ik zwanger was. Van mijn zoontje was ik ook gelijk in ronde 1 zwanger en is gelukkig goed gegaan. 
Toch maak je je dan op een bepaalde manier zorgen! Ik hou jullie op de hoogte! En jullie mij ook? 
 
Ik heb een beetje mee zitten lezen.
Me man en ik zijn sinds deze maand gestart. Na 9 jaar spiraal weet ik niet echt mijn cyclus, en beide zussen hebben PCOS en cystes. Dus erg spannend allemaal.
De gyn heeft me eierstokken bekeken veel eitjes geen cystes en verwacht geen problemen.
Ik ben vanaf 1 september ook begonnen met tempen aangezien ik niet weet wanneer ik zou menstrueren.
Als ik me waardes afga en terugdenk naar verschijnselen heb ik mijn ovulatie de 9e gehad en zal het nu dus afwachten zijn of het nu al gelukt is of nog niet.
Verder niet echt klachten op heel licht gevoelige tepels na maar dat is dan ook pas met aanraking. Meer niet
Ik ben benieuwd, zou wat zijn als het zo snel gelukt is terwijl ik heb zitten piekeren over of ik uberhaupt een cyclus heb. Kan natuurlijk nogsteeds zo zijn dat de test straks negatief is en me menstruatie gewoon niet komt. Maar ik houd moed ?
Groetjes
 
@Mammaaa, logisch toch dat het spannend blijft? Is niet niks hoor zo'n prille zwangerschap. Bij mijn zoontje was het toen ook in 1x raak, nou ik heb die eerste weken nog net niet hele dagen met mijn benen omhoog op de bank gezeten in de hoop dat ie bleef zitten :p vond het toen ook zoo spannend. Zou dat bij een 2e denk ik weer hebben hoor. 
@Feyre, wat spannend zeg! Met al die ervaringen in je omgeving kan ik me goed voorstellen dat het extra spannend is!
@Rosly & @Redbone, hoe is het met jullie? 
Hier alles rustig, een beetje bekomen van de schrik van het ongesteld worden en vandaag lekker aan het genieten van mn man en zoon. Gisteren wel een vervelend voorval op mijn werk waarbij een collega wel heel duidelijk hinten of ik niet zwanger was, heb daarna even een potje zitten huilen (terwijl ik heel goed weet dat 'niet meteen in 1 ronde raak' helemaal niet gek is) voelde me gewoon echt even rot. Wij gaan er in elk geval een leuk weekend van maken met wat feestjes hier in het dorp. 
Omdat ik een vrij korte cyclus heb (meestal...) denk ik dat we volgend weekend alweer aan het werk kunnen voor een 2e ronde, dat geeft wel weer goede moed. 
 
@mammaaa van harte gefeliciteerd!!?
en erg jammer dat de rest negatief test.. ik heb zelf ook niet positief getest en ook ik geef de hoop op dat het dit keer raak zou zijn.. wel nog steeds last van de “symptonen”. 
26e echo bij gynocoloog en hopelijk komt er dan meer duidelijkheid!
hoe gaat het verder met iedereen?
nog mensen die goede hoop hebben deze ronden?
ik hoop echt dat ik snel lees dat het bij nog meer meiden is gelukt!
Houden jullie ons op de hoogte? Lees graag mee!
xxx
 
Terug
Bovenaan