Innesteling of niet?

Rosly
Wat jammer zeg! Echt balen! Leef helemaal met je mee! Je hebt nu inderdaad wel duidelijkheid maar juist de verkeerde! Hoop voor je dat het de volgende ronde raak is! Ik duim voor je! 
Hier nog niet ongesteld en zwangerschaps testen blijven negatief die van vanochtend was spierwit! 
Ik ga er dus ook echt niet meer vanuit dat ik zwanger ben en dat het een van deze dagen toch doorzet! 
 
 
@Rosly. Wat vervelend! Huil maar lekker even uit!
@Mammaaaa. Zolang je nog niet ongesteld bent geworden kan het toch nog steeds. Ik had mijn cyclus ook helemaal verkeerd. Die pijnen in mijn buik, waarvan ik eerst dacht dat het innesteling was, denk ik nu van dat het mijn eisprong was. 
 
@Rosly nee! Wat rot... snap dat je er even flink doorheen zit meis! Knuffel!
Hier ook nogsteeds spierwitte testen... ben vandaag zo ongelofelijk moe, misschien wel van alle spanning maar het lijkt wel alsof mijn lijf op volle toeren bezig is met iets, maar geen idee meer met wat. Pijnlijke borsten beginnen ook te komen maar ik durf niks meer te hopen. Heb een beetje hetzelfde als mammaaaa, ga me maar instellen op ongesteldheid. 
De komende dagen ga ik ook niet testen. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben gooi ik er wel weer een test tegenaan.  
@dwaallichtje zoiets kan natuurlijk ook, hoe is het met jou verder? 
 
@KlapRoos Ik heb nu hoofdpijn, mogelijk een beginnende migraine. De afgelopen dagen af en toe wat lichte steekjes onderin mijn buik, maar niet echt sterk of aanhoudende pijn. Beide "symptomen" heb ik sowieso wel eens, dus ik durf daar niet vanuit te gaan. Mijn schimmelinfectie is nog niet helemaal over, dus mijn afscheiding is daarvan een beetje vreemd. Mijn borsten voel ik in ieder geval niet.
Kortom, ik weet het gewoon nog niet. Zondag ga ik nog een keer testen.
 
@Dwaallichtje, klinkt idd wat verwarrend en tegenstrijdig. Wanneer zou je NOD zijn geweest (sorry, heb het niet precies gevolgd van iedereen...)?
 
Hoi hoi. Ik zit nu ook in dit schuitje " innesteling of niet" gister tempdaling van 0.1 vandaag weer +0.1 en gister heel licht roze ministreepje tussen afscheiding. 2 maanden terug had ik dit ook maar helaas, zou kunnen dat dat wel innesteling was maar niet goed gegaan. Weet dus niet wat ik hiervan moet vinden. Vandaag op 6dpo, cyclus van 29dgn. 19 september testdag. 
Verder geen andere symptomen, alleen juist minder dan normaal! Altijd na eisprong pijnlijke tepels en nu niet echt noemenswaardig. Weird...
 
KlapRoos Mijn vorige NOD had ik op 9 september, ook omdat ik op de nacht van 2/3 september een innesteling dacht te hebben gevoeld. Omdat ik nu denk aan de hand van temperaturen dat dit mijn eisprong is geweest heb ik mijn NOD verplaatst naar 17 september. Maar ik wil de 16e eigenlijk al testen ivm een familiefeestje.
Ik had vannacht een beetje roze bij het afvegen. Vanochtend niks meer. De steekjes zijn nu wel iets sterker. Ik hoop dus zoooo erg dat dit het échte teken is van een innesteling...
 
Terug
Bovenaan