Innesteling of niet?

Hallo allemaal !!
ik probeer al 4 maanden zwanger te raken en nog steeds niet gelukt. Nu heb ik 7 sep mijn eisprong gehad en sindsdien dagelijks lichte krampjes in mijn baarmoeder en ongeveer waar je ook de eisprong voelt. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken en zou ik vandaag a morgen de innesteling moeten hebben. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben of zit het maar tussen me oren ? 
 
@Klaproos,
 
hmm ik weet niet zo goed hoe het met mij gaat. Ik vind het heel moeilijk om te accepteren dat jk niet zwanger ben. Krijg ook de heletijd net zoals jij de vragen: ben je al zwanger? Of ben je niet stiekem zwanger? Mijn moeder blijft vragen ook als ik zeg dat ik ongesteld ben geworden en er dus geen kleinkind komt. Zegt ze; maar je borsten blijven groeien en ze zijn toch nog steeds gevoelig? Zucht, helaas is het wel zo omtrent mijn borsten maar goed. Een zwangerschap is het niet, wat het dan wel is weet ik niet. Aankomende ronde zit er als het goed is helaas niet in. Mijn vriend moet voor werk 2 weken naar het buitenland.... Extra balen dus en dat alleen zijn in deze tijd is ook verschikkelijk! Voel me echt beroerd.
 
@Rosly, wat onwijs rot en vervelend dat je je zo voelt zeg. Ik kan me dit zo goed voorstellen! Ik was er na die 1e opmerking al klaar mee. 
Wat super stom ook dat je vriend dan naar het buitenland moet, misschien de dag voor hij vertrekt en de dag dat hij terugkomt toch maar een gokje wagen? Die zaadjes blijven wel even leven he :p
Kan het verschil in maat van je borsten niet te maken hebben met het stoppen met anticonceptie? En misschien heeft er bij jou wel wat gezeten wat toch niet goed genesteld is... niet zwanger zijn wil niet altijd zeggen dat er geen bevruchting heeft plaatsgevonden.
Sterkte meis, schrijf het hier lekker van je af!
@Pozynoea Het kan er zeker iets mee te maken hebben hoor! Nu blijft het vrouwenlichaam (zoals je hierboven vast gelezen hebt) een gek systeem maar je weet maar nooit. De innesteling zou je ook kunnen voelen en daarna is de kans dat je wat meer last krijgt van kwaaltjes! Spannend hoor!
@Witteroos ik probeer terug te lezen waarom je bij de gyn loopt maar kan het niet vinden.. Zijn jullie in een vruchtbaarheidstraject bezig? Hopen dat hij of zij goed nieuws voor je heeft de 26e! XX
 
@Klaproos, ja ik ben er ook wel goed klaar mee, met die opmerkingen! Ja we gaan wel een gokje wagen, dag voor vertrek en dag van thuiskomst. Maar verwacht er niks van. Ik heb nooit anticonceptie geslikt of gebruikt. Mijn huidige vriend was ook mijn 1e echte vriend waarmee ik seks heb gehad. Dus voorheen nooit nodig gehad. En mijn vriend en ik hebben het ook nooit met conceptie gedaan, altijd eruit halen voor het klaarkomen, hahaha. Dus mazzel dat nooit zwanger ben geworden. Alleen nu mag het wel gebeuren hoor. We zijn zo toe aan een kleintje. 
 
Ja ik denk ook dat er wat gezeten heeft. Enigste wat ik me af vraag is, een week voordat ik ongesteld werd had ik weer vruchrbaarheids slijm, geen ovu test gedaan. Maar heb wel is eerder gehad dat ik 2x vruchtbaar ben geweest. Dus misschien? Nee zal wel niet. Wil er ook niet mee bezig zijn. Ga voor de zekerheid wel over een weekje een test doen. Had van mijn moeder vernomen dat mijn oma en overgroot oma ook zo zwanger waren. Die hadden ook 2x een eitje en werden ook ongesteld, dus wie weet. Probeer er verder niet aan te denken en mezelf voor te nemen dat ik niet zwanger ben! Maar ik zal jullie op de hoogte houden als ik volgende week toch een testje ga doen. 
Hoe gaat het verder met jou?
 
Hoe staat het ermee voor met de rest? 
 
Heb namelijk wel is eerder gehad dat 2 cyclussen door elkaar heen gingen. Maar kans is zo klein want is bijna onmogelijk natuurlijk 2 eisprongen. Dus zal wel niks zijn!
 
Hoi dames! Hier wordt het nu ook spannend. Gisteren een daling van temp met 0.3graden op 8dpo en vandaag schoot hij weer terug met 0.3 graden. Vanmiddag heeeeel licht roze/beige? Afscheiding. Alsof er een ministukje mee vermengt was. 
Of een voorbode want mijn menstruatie is al over 3 dagen. 
Verder geen vreemde symptomen. Alleen gevoelige borsten en soms wat prikjes in mijn onderbuik naar dit beide heb ik elke maand. Enige is dat ik normaal al na eisprong gevoelige tepels krijg en deze maand stuk later... 
Hier mijn temp kaartje. 
 
 
Terug
Bovenaan