Innesteling of niet?

@Rosly ja gaat goed met de zwangerschap. Heb eigenlijk niks te klagen. Ben alleen veel sneller moe en heb erg veel last van mijn onderrug. Heb 1 oktober de eerste echo! Spannend! 
Hoe gaat het met jou? 
@Citrus ben ook wel benieuwd..? 
 
Sorry dames! Dit topic was zo vervgezakt dat hij even niet meer in het rijtje stond...en ik het dus vergeten was ;)
Mijn temp zakte plots dinsdagochtend en dat was voor mij een duidelijk teken. Meteen kwam ik wat spotting tegen ook en nu goed ongesteld...helaas :(  daarentegen ben ik wel blij met mijn perfecte cyclus van 28 dagen en dat mijn temp het zo goed aangeeft. Duidelijke eisprong en denk ik ook de innesteling die dan om vast een goede reden is mislukt. 
Wat fijn mammaaa dat je je goed voelt, spannend de echo! 
Rosly, dicht bij elkaar! Die van mij nu 16 okt ?
 
@mammaaa, YEEE, spannendd!!! Ben zo benieuwd! Wil je het geslacht weten? Zo ja ga je hier dan ook delen? :) 
 
@citrus, oh echt? Leuk, kunnen we elkaar op de hoogte houden of het deze maand wel lukt. Hoelang ben jij al bezig voor een wondertje?
 
@Rosly ja is echt spannend. Kijken er echt naar uit! Ja we willen het geslacht wel weten haha en zal het hier dan ook met jullie delen! 
Spannendddd! 
 
Ik ga vanavond met de verloskundige bellen omdat ik symptomen blijf houden van een zwangerschap! En omdat het in mijn familie zit dat vrouwen zwanger zijn zonder dat ze het wisten... Moet ik me na laten kijken of het een zwangerschap is of dat ik cystes heb of iets anders. Ik moet om 6uur bellen en overleggen. Ik ben doodsbang.
 
Hallo allemaal, 
 
wat balen voor jullie die ongesteld zijn geworden. En gefelicteerd die toch het geluk aan hun kant hadden!
 
Ik zit nu in hetzelfde schuitje. Dit is ronde 2/3 voor ons. Ik voel nu al 3 dagen soort ongesteldheidspijn/krampen echt onderin. Normaal heb ik dat pas als ik echt ongesteld ben, daarvoor nooit. 
 
Ik moet pas de 30e ongesteld worden. Ook vind mijn man mijn borsten groter en lijkt het soms of ik ook steekjes/blupjes voel. Maar ik wil mezelf ook niet gek maken, want vraag me af of je nu wel iets kan voelen. 
 
NOg even 1,5 week op het wachtbankje zitten dus en hopen dat het gelukt is! 
 
Terug
Bovenaan