Innesteling of niet?

Ook zit ik onder de puistjes, veel meer dan anders en op andere plekken. En kan soms mijn stemming echt van de een op andere seconde heel anders zijn... 
 
Spannende periode
 
Jahoor dames. Ik moet een echo gaan maken! Het kan zijn dat ik of 1. Miskraam heb gehad, 2. Toch zwanger ben of 3. Dat er iets anders mis is. Hoop 2 en anders 1.  Wil echt geen narigheid op mijn eierstokken. Heb wel pas over 1/2weken de echo. Vet irritant dus zo lang wachten!
 
He meiden,
Sorry ik heb een erg hectische week gehad op mijn werk dus even geen tijd gehad om te reageren.
Mijn NOD ligt ook rond 11 oktober, eigenlijk iets eerder maar ik wil het dit keer iets langer afwachten. Heb vandaag toch maar ovu-testen gekocht bij action, gewoon voor mijn eigen zekerheid. Ik heb namelijk altijd het idee dat mijn ovulatie een stuk eerder is dan mijn app berekent maar ik begin daar nu aan te twijfelen en wil graag wat meer duidelijkheid. 
Ik ben deze maand wat relaxer. Begin november gaan we op vakantie dus als het niet lukt kan ik daar lekker alles eten en heb ik ook geen last van kwaaltjes. Als het wel lukt kan ik in elk geval lekker rustig aan doen voor een week ;-). 
Afgelopen week sprak ik trouwens een bekende van mij en zij vertelde (ze is psycholoog) dat het blijkbaar echt kan zijn dat je jezelf zwanger kan denken. Het is dan niet dat je jezelf voor de gek houdt maar dat je psyche zich al aan het voorbereiden is op een mogelijke zwangerschap.
@Mammaa, ook spannend en leuk zeg! 1 oktober is ook echt al snel! Zoo leuk dat je het allemaal met ons deelt!
@Noaaa, dat wachtbankje is vreselijk! Het kan van alles betekenen maar het kan ook zijn dat het niks is. Ik vond dat erg frustrerend.  
@Citrus, balen dat je toch ongesteld bent geworden. Gezellig dat je ook meeschrijft, is altijd fijn ergens je hart te kunnen luchten! Leuk ook een 3e kindje! Hoe zijn je ervaring w.b.t zwangerraken bij nummer 1 en 2?
@Rosly, getsie, wat onwijs rot zeg! En ook dat je nog zo lang moet wachten op een echo! sterkte meis!!x
 
 
Hey klaproos. 
Bij mijn eerste 11 jaar geleden stopte ik in december met de pil en was ik meteen in januari eerste ronde zwanger. Bij mijn 2de 6 jaar geleden was ik de 2de maand al zwanger. En bij hem de eerste maand idd enorm schijnzwanger. Ik had de symptomen, zelfs misselijk. Bizar fenomeen. 
En nu (al) de 5de ronde. Ik had dit totaal niet verwacht natuurlijk, omdat het zo snel ging. Ben nu bijna 33. Waarom zou het nu langer duren...toch de leeftijd? Of toch wat mis bij ins in de tussentijd. Je weet t niet. 
 
Ja, de echo gaat niet door. Ze willen deze maand afwachten kwa menstrustie of eventuele zwangerschap mocht het lukken. Heb wel vruchtbaarheids slijm maar mijn ovulatie testen blijven negatief. Net ergens gelezen dat ovulatje testen waardeloos zijn en alleen maar voor het geld is. Ook mijn huisarts / gynaecoloog zeggen dat een ovulatie test niet echt betrouwbaar is en dat wanneer hij positief is je je ovulatie eigenlijk al ‘gehad’ hebt en dus vrijen op dat moment weinig zin heeft. Dus we gaan verder zonder ovulatie testen en we zien het wel wanner het lukt!
 
Mijn man is nu ook in het buitenland dus deze maand gaat het denk ik niet lukken maar wie weet. Hoe gaat het bij de rest?
 
@Rosly, wat rot dat ze alles nog even willen afwachten en balen dat je man in het buitenland is. Afscheiding is denk ik ook een goede raadgever hoor, daar heb ik bij mijn zoontje toen in de eerste ronde succes mee gehad ;-). 
@Citrus, dat lijkt me ontzettend frustrerend... leeftijd kan wel invloed hebben lees je overal (ik word binnenkort 32 dus heb me er even in verdiept) maar het zou toch niet zo lang hoeven duren zou je denken. Lastig hoor, hopen dat het deze maand wel raak is voor jullie hoe ver ben je op het moment in je cyclus?
Hier alles rustig, heb wel ovulatietesten gehaald deze maand, gewoon voor wat meer zekerheid. zaterdagochtend gezellig gehad en zondagavond ook. Zondag had ik een dikke LH-piek-streep, vruchtbaar slijm en maandag flinke krampen. Ik denk dus dat mijn eisprong zich heeft aangediend. Ik ben blij dat we dit weekend onze kansen hebben benut. Misschien vanavond nog even een keertje voor de zekerheid ;-). Verder ben ik er vrij relaxed over, we gaan binnekort op vakantie dus als het nu niet lukt is niet zwanger op vakantie niet heel erg. Daarnaast probeer ik het allemaal maar wat los te laten. Ik ben wel al mijn kwaaltjes aan het bijhouden in de hoop dat ik hier volgende maand (mocht het nu niet gelukt zijn) wat profijt van heb. Dat had ik de eerste keer niet gedaan en vind ik nu best onhandig. 
 
Zojuist een ovulatie test gedaan en jahoor, ik heb bij LH-piek gevonden, yee! Zondag voor het laatst seks gehad. Is er toch nog een mogelijkheid om zwanger te raken? Wat denken jullie? Pff zenuwen weer. Maar ik wil er deze maand echt niet te veel mee bezig zijn voor zover het lukt met al die reclames en vragen haha! 
 
Terug
Bovenaan