He meiden,
Sorry ik heb een erg hectische week gehad op mijn werk dus even geen tijd gehad om te reageren.
Mijn NOD ligt ook rond 11 oktober, eigenlijk iets eerder maar ik wil het dit keer iets langer afwachten. Heb vandaag toch maar ovu-testen gekocht bij action, gewoon voor mijn eigen zekerheid. Ik heb namelijk altijd het idee dat mijn ovulatie een stuk eerder is dan mijn app berekent maar ik begin daar nu aan te twijfelen en wil graag wat meer duidelijkheid.
Ik ben deze maand wat relaxer. Begin november gaan we op vakantie dus als het niet lukt kan ik daar lekker alles eten en heb ik ook geen last van kwaaltjes. Als het wel lukt kan ik in elk geval lekker rustig aan doen voor een week ;-).
Afgelopen week sprak ik trouwens een bekende van mij en zij vertelde (ze is psycholoog) dat het blijkbaar echt kan zijn dat je jezelf zwanger kan denken. Het is dan niet dat je jezelf voor de gek houdt maar dat je psyche zich al aan het voorbereiden is op een mogelijke zwangerschap.
@Mammaa, ook spannend en leuk zeg! 1 oktober is ook echt al snel! Zoo leuk dat je het allemaal met ons deelt!
@Noaaa, dat wachtbankje is vreselijk! Het kan van alles betekenen maar het kan ook zijn dat het niks is. Ik vond dat erg frustrerend.
@Citrus, balen dat je toch ongesteld bent geworden. Gezellig dat je ook meeschrijft, is altijd fijn ergens je hart te kunnen luchten! Leuk ook een 3e kindje! Hoe zijn je ervaring w.b.t zwangerraken bij nummer 1 en 2?
@Rosly, getsie, wat onwijs rot zeg! En ook dat je nog zo lang moet wachten op een echo! sterkte meis!!x