Innesteling of niet?

Rosly het kan best hoor, zaad blijft vaak een dag of 2-3 wachten op je ei... omdat vandaag je piek is is morgen ongeveer je eigsprong. Als het zaad van je man dus inderdaad sterk genoeg is en dus lang blijft wachten zou het toch nog kunnen, al is de kans groter als je vandaag en morgen nog seks hebt maar wat niet kan kan niet...
Ook zijne r vrouwen die buiten de 'vruchtbare periode' zwanger worden dus onmogelijk is het in ieder geval niet...
Veel succes!
 
Super fijn dat je hem ieg gevonden hebt, goed nieuws ook dat ie er is!! Verder denk ik dat JoHanna gelijk heeft en dat het nu gewoon afwachten is.. Je had ook vruchtbaar slijm toch? daar kan zaad wel het beste in overleven heb ik begrepen dus misschien helpt het. 
 
Ik zie het wel. Probeer nergens op te hopen maar leuk is het wel als het lukt! Ergens hoop ik stiekem dat het volgende maand lukt. We gaan eind Oktober een weekje weg, verrassings weekje van mijn vriend. En wil dan liever niet (mocht het zo zijn) de hele ochtend of dag? kotsmisselijk zijn! Dus we gaan het afwachten. Anders is het een leuk verrassings kado voor mijn vriends verjaardag! Ben benieuwd bij wie het deze ronde lukt! 
 
Pff ik maak mezelf helemaal gek hier. Dacht dat ik er wel nuchter onder kon zijn... dus niet
 
Ik hoor rond de 30e ongesteld te worden. Vorige week dus al beetje soort ongesteldheidskrampen gehad. 
Nu ben ik vanaf zondag al ziek, echt koorts, hoofdpijn. Ziek ben ik echt al in jaren niet meer geweest. Gisteren had ik 2 veegjes roze afscheiding. En vanavond weer. 
Volgens mij voel ik ook elke keer steekjes links onderin.
Nog even paar dagen goed in spanning dus...
 
 
 
 
 
@Rosly hihi ik heb precies hetzelfde met onze vakantie ;-).
@Noaaa dat klinkt wel spannend zeg.. kan natuurlijk van alles zijn.. Hou je ons op de hoogte? Hoop voor je dat het een innesteling is en dat het geen beginnende ongesteldheid is. Beterschap in elk geval!
Hier echt een btje een rotdag vandaag. Tijdens mijn werk flinke krampen die nergens op kunnen slaan. Het is nog te vroeg voor een innesteling en te laat voor een eisprong (LH is duidelijk voorbij), ik word er dus vooral een soort chagerijnig van dat ik alsnog dingen voel. Maar even goed slapen vannacht dat is het morgen allemaal vast weer beter ;-) 
 
Hee, hoe is het met iedereen??
 
Vandaag mijn eisprong gehad want ik heb hem echt overduidelijk gevoeld. Wat dus betekend geen baby want we hebben 4 dagen voor de eisprong voor het laatst gemeenschap gehad en dat is wel erg lang ervoor. Helaas. Op naar ronde 3. Hoop zo dat jullie wel een positieve test in handen hebben deze maand. 
 
@Noaaa, hoe staat het met jou er voor? Al een testje gedaan? Of inmiddels al ongesteld? Ben benieuwd! Ga duimen voor je!
 
Rosly Jammer :( hopelijk lukt het snel! in sommige gevallen kan zaad langer als 48 uur leven soms wel tot een week. maar ik zou idd nergens vanuit gaan ook.
Hier ook Ronde 2 voor mij 1e kindje voor me man de 2e. Volgens me app aankomende zondag dat de vruchtbare dagen ingaan. maar dat neem ik een beetje met een korreltje zout omdat ik pas 1 menstruatie heb gehad en officieel geen cyclus duur nog weet. ik had de app op 28d ingezet en ik was 2 dagen eerder ongesteld dus hij leest het nu als 26d. Ik ga er daarom bij testen om te zien wanneer de ovulatie begint te komen, ook temperatuur ik dagelijks dus dat helpt ook.
als het klopt dan zou me ovulatie rond de 3e a 5e liggen en me NOD tussen de 15e en 17e.
gister iig nog negatieve ovulatie test xD
 
@Rosly, dat is jammer! Maar miss wel fijner om te weten voor de volgende ronde. Hopen dat het dan lukt!
 
nou gisteren weer 1/2 keer beetje roze. En vanochtend klein beetje donker bruin. Maar het zet niet door. 
 
Dus geen idee wat het nou is, beginnend ongesteldheid of toch anders? Toch nog even paar dagen afwachten. Ik heb dus ook nog niet getest en wil dat pas volgende week doen. Door de griep kan eventuele ongesteldheid ook langer wegblijven 
 
Terug
Bovenaan