Innesteling of niet?




Zwanger- & Babybox
Blog
Forum
Meer



 











Welkom Melanie, je bent nu ingelogd. Voeg hier je kind(eren) en/of zwangerschap toe zodat je snel bij de artikelen komt die voor jou interessant zijn!



Home > Forums > Zwanger worden > Zwanger proberen te worden > Ongesteld, innesteling? Weet het niet meer….


Ongesteld, innesteling? Weet het niet meer….





blond82
05/06/2010 om 23:59REACTIE | REPORT




Mijn verwachtte NOD was tussen 4-6 juni. Op 3 juni had ik een soort slijmdraadje met een beetje felrood bloed erdoor, daarna wat roze afscheiding. Ik was er heilig van overtuigd dat het het begin van mijn menstruatie was, maar hierna niks geen roze afscheiding of bloed meer gehad. Zo vreemd… Wil eigenlijk nog niet testen, vind het nog te vroeg en vind die teleurstelling vervelend. Nu hoor ik wel eens de term innestelingsbloeding. Maar dat heb ik bij mijn 1e kindje niet gehad. Hoe ziet dit eruit en kun je dat rond je NOD hebben?




 Sorteer reacties van nieuw naar oud

 





Linda76
07/06/2010 om 00:00REACTIE | REPORT | QUOTE




Ik zat afgelopen weekend in precies hetzelfde schuitje, alleen was het bij mij een voorbode van mijn menstruatie die is afgelopen nacht toch is doorgekomen helaas. Al had ik wel dat bij mij het lichte bloedverlies aanhield, het begon vrijdagmiddag en vanmorgen brak het echt door. Ik hoop voor je dat het niet je menstruatie is want volgens mij kan dat wel dat je bloed verliest in het prille begin van een zwangerschap alleen was dat bij mij dus niet het geval! Duim voor je! Je zou wel kunnen testen, op je NOD moet je genoeg HCG in je urine hebben om positief te testen wanneer je zwanger bent!







Mini
07/06/2010 om 00:00REACTIE | REPORT | QUOTE




hoi hoi,
allereerst hoop ik dat je zwanger mag zijn,maar een innestelingbloeding kan je verwachten rond de 6 tot 9 dagen na je eisprong.Vanaf de bevruchting duurt het gemiddelt 6-8 dagen dat de bevruchte eicel zich innestelt, en daarbij kan je een innestelingbloeding krijgen.Hopelijk weet je zo wat meer,
en lastig is het altijd weer dat afwachten, zou het dit… zou het dat…
succes ermee,groetjes mini







Bloempje27
08/06/2010 om 00:00REACTIE | REPORT | QUOTE




Ook als je zwanger bent kan je lichaam denken dat ie moet menstrueren. Ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap gehad. Precies op de NOD licht bloedverlies zoals jij het beschrijft. Maar daarna was het over. Ik heb toen toch gelijk een test gedaan en positief.Mijn schoonzus heeft rond haar NOD ook 2 weken bruinverlies gehad… dacht dat ze ongie was. Die keer daarop bleef haar ongie weg. Ze deed een test zwanger. Toen ze met 8 weken bij de VK kwam voor een echo, bleek ze al 12 weken te zijn. Een bloeding rond haar NOD dus!
ik zou zeggen: testen maar! En zeker omdat ze al ruim voorbij je NOD zit.
Het kan ook een innestelingbloeding zijn. Als een late eisprong hebt gehad. reken eens terug?? Of heb je een ovulatietest gedaan? Dan weet je het precies dus. Zo niet: 6 – 10 dagen geleden… kan er daar misschien een eitje bevrucht zijn? Zo ja… dan zou ik van daaruit 14 dagen rekenen en in het weekend dus gaan testen. Zeker als je niet ongie bent.
Succes!







blond82
08/06/2010 om 00:00REACTIE | REPORT | QUOTE




Ik hoop het bloempje, dat jouw verhaal ook op mij van toepassing is. Ik ga morgen denk ik testen. Na het stoppen van de pil was mijn cyclus 33 en 35 dagen. Ik ben nog wat bang dat het nog helemaal niet regelmatig is en dat het maar zo in de 40 dagen kan worden. Ook ben ik niet gerust op dat beetje bloed. Maar goed….morgen zal ik het weten.







Meiisie
13/09/2018 om 12:56REACTIE | REPORT | QUOTE




Hallo 
Ik moet 17 sept ongesteld worden maar ik verlies nu heel licht bloed wat kan dat zijn? 
 
Gr meiisie







Gebruiker10091966
28/09/2018 om 14:08BEWERKEN | REACTIE | REPORT | QUOTE




Hallo allemaal
Ik moest 22 september ongesteld worden echter had ik allerlei vage klachten, misselijkheid , buikpijn ,krampen .
Echter werd ik niet ongesteld .
Testen gedaan en die waren negatief.
Sinds afgelopen woensdag heb ik licht bloed verlies . Alleen bij afvegen heb ik licht roze bloed . heb enorm veel last van krampen onder in mijn buik. ik heb zelfs een witte sliert gehad. Het voelt allemaal heel anders dan bij mijn vorige menstruaties . Ik ben overigens een jaar van de pil af en sinds kort vrijen we zonder voorbehoedsmiddel . 
Ik vraag mij af of iemand dit herkent ?
Ik heb maandag ,woensdag en donderdag een test gedaan. 










 



Zwanger- & Babybox
Blog
Forum
Meer



 











Welkom Melanie, je bent nu ingelogd. Voeg hier je kind(eren) en/of zwangerschap toe zodat je snel bij de artikelen komt die voor jou interessant zijn!



Home > Forums > Zwanger worden > Zwanger proberen te worden > Ongesteld, innesteling? Weet het niet meer….


Ongesteld, innesteling? Weet het niet meer….





blond82
05/06/2010 om 23:59REACTIE | REPORT




Mijn verwachtte NOD was tussen 4-6 juni. Op 3 juni had ik een soort slijmdraadje met een beetje felrood bloed erdoor, daarna wat roze afscheiding. Ik was er heilig van overtuigd dat het het begin van mijn menstruatie was, maar hierna niks geen roze afscheiding of bloed meer gehad. Zo vreemd… Wil eigenlijk nog niet testen, vind het nog te vroeg en vind die teleurstelling vervelend. Nu hoor ik wel eens de term innestelingsbloeding. Maar dat heb ik bij mijn 1e kindje niet gehad. Hoe ziet dit eruit en kun je dat rond je NOD hebben?




 Sorteer reacties van nieuw naar oud

 





Linda76
07/06/2010 om 00:00REACTIE | REPORT | QUOTE




Ik zat afgelopen weekend in precies hetzelfde schuitje, alleen was het bij mij een voorbode van mijn menstruatie die is afgelopen nacht toch is doorgekomen helaas. Al had ik wel dat bij mij het lichte bloedverlies aanhield, het begon vrijdagmiddag en vanmorgen brak het echt door. Ik hoop voor je dat het niet je menstruatie is want volgens mij kan dat wel dat je bloed verliest in het prille begin van een zwangerschap alleen was dat bij mij dus niet het geval! Duim voor je! Je zou wel kunnen testen, op je NOD moet je genoeg HCG in je urine hebben om positief te testen wanneer je zwanger bent!







Mini
07/06/2010 om 00:00REACTIE | REPORT | QUOTE




hoi hoi,
allereerst hoop ik dat je zwanger mag zijn,maar een innestelingbloeding kan je verwachten rond de 6 tot 9 dagen na je eisprong.Vanaf de bevruchting duurt het gemiddelt 6-8 dagen dat de bevruchte eicel zich innestelt, en daarbij kan je een innestelingbloeding krijgen.Hopelijk weet je zo wat meer,
en lastig is het altijd weer dat afwachten, zou het dit… zou het dat…
succes ermee,groetjes mini







Bloempje27
08/06/2010 om 00:00REACTIE | REPORT | QUOTE




Ook als je zwanger bent kan je lichaam denken dat ie moet menstrueren. Ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap gehad. Precies op de NOD licht bloedverlies zoals jij het beschrijft. Maar daarna was het over. Ik heb toen toch gelijk een test gedaan en positief.Mijn schoonzus heeft rond haar NOD ook 2 weken bruinverlies gehad… dacht dat ze ongie was. Die keer daarop bleef haar ongie weg. Ze deed een test zwanger. Toen ze met 8 weken bij de VK kwam voor een echo, bleek ze al 12 weken te zijn. Een bloeding rond haar NOD dus!
ik zou zeggen: testen maar! En zeker omdat ze al ruim voorbij je NOD zit.
Het kan ook een innestelingbloeding zijn. Als een late eisprong hebt gehad. reken eens terug?? Of heb je een ovulatietest gedaan? Dan weet je het precies dus. Zo niet: 6 – 10 dagen geleden… kan er daar misschien een eitje bevrucht zijn? Zo ja… dan zou ik van daaruit 14 dagen rekenen en in het weekend dus gaan testen. Zeker als je niet ongie bent.
Succes!







blond82
08/06/2010 om 00:00REACTIE | REPORT | QUOTE




Ik hoop het bloempje, dat jouw verhaal ook op mij van toepassing is. Ik ga morgen denk ik testen. Na het stoppen van de pil was mijn cyclus 33 en 35 dagen. Ik ben nog wat bang dat het nog helemaal niet regelmatig is en dat het maar zo in de 40 dagen kan worden. Ook ben ik niet gerust op dat beetje bloed. Maar goed….morgen zal ik het weten.







Meiisie
13/09/2018 om 12:56REACTIE | REPORT | QUOTE




Hallo 
Ik moet 17 sept ongesteld worden maar ik verlies nu heel licht bloed wat kan dat zijn? 
 
Gr meiisie







Gebruiker10091966
28/09/2018 om 14:08BEWERKEN | REACTIE | REPORT | QUOTE




Hallo allemaal
Ik moest 22 september ongesteld worden echter had ik allerlei vage klachten, misselijkheid , buikpijn ,krampen .
Echter werd ik niet ongesteld .
Testen gedaan en die waren negatief.
Sinds afgelopen woensdag heb ik licht bloed verlies . Alleen bij afvegen heb ik licht roze bloed . heb enorm veel last van krampen onder in mijn buik. ik heb zelfs een witte sliert gehad. Het voelt allemaal heel anders dan bij mijn vorige menstruaties . Ik ben overigens een jaar van de pil af en sinds kort vrijen we zonder voorbehoedsmiddel . 
Ik vraag mij af of iemand dit herkent ?
Ik heb maandag ,woensdag en donderdag een test gedaan. 










 
Hallo allemaal
 
Ik moest 22 september ongesteld worden echter had ik allerlei vage klachten, misselijkheid , buikpijn ,krampen .
 
Echter werd ik niet ongesteld .
 
Testen gedaan en die waren negatief.
 
Sinds afgelopen woensdag heb ik licht bloed verlies . Alleen bij afvegen heb ik licht roze bloed . heb enorm veel last van krampen onder in mijn buik. ik heb zelfs een witte sliert gehad. Het voelt allemaal heel anders dan bij mijn vorige menstruaties . Ik ben overigens een jaar van de pil af en sinds kort vrijen we zonder voorbehoedsmiddel . 
 
Ik vraag mij af of iemand dit herkent ?
 
Ik heb maandag ,woensdag en donderdag een test gedaan. 
 
Ik had oud bloed verlies tijdens de innesteling. Dus echt bruin/rood. Een avond gehad met krampen en achteraf bleek dit de innesteling te zijn geweest waarbij een bloedvat is geraakt.  Ik zou pas begin volgende week weer testen als ik jou was. Gemiddeld is de innesteling 9 dagen na de eisprong dus ongeveer 5 dagen voor je NOD. Succes! Hopelijk is het idd een innesteling
 
Ik heb sinds vandaag ook last van beginnende krampen onderin. Niet heel sterk maar wel iets wat ik niet eerder begin zo vroeg heb gehad. Hoop dat het misschien toch nog gelukt is maar we wachten af en ga me er niet te veel mee bezig houden voor zo ver klopt! Hoe is het met de rest? 
 
@Rosly, wat balen als het deze maand niet raak kan zijn... Misschien toch een kansje? Ga voor je duimen, misschien heeft je man wel gewoon goed zaad en zijn er toch een paar overlevers geweest ;-). 
@Noaa, spannend zeg! Gek dat het niet doorzet, zou me flink onzeker maken, je hebt je NOD al gehad toch? En voor je gemoedsrust testen? Of is dat niet zo nodig? 
Ik heb even uitgezocht wanneer ik bij m'n zoontje de innestelingsbloeding heb gehad, dat was ongeveer 6/8 dagen voor NOD (4 dagen later testte ik toe overigens positief) ik weet nog dat ik toen ook echt flinke krampen heb gehad. Deze week stond echt in het teken van krampen maar natuurlijk veel te vroeg dus ik probeer mijzelf maar te blijven vertellen dat het tussen mijn oren zit, onbewust heb ik het gevoel dat het hem deze ronde ook niet gaat worden, ook dat zit natuurlijk tussen m'n oren ;-). Man wat kan je jezelf gek maken zeg...  Ik hoop vooral dat er in m'n buik iets rondzwemt wat zich over een paar dagen lekker gaat innestellen... 
 
Nou meiden. Ik heb deze maand wel aardig goed last van krampen. Andere krampen dan ik afgelopen maand had. Dit voelt echt alsof iets aan het samen knijpen is en dan weer ontspant dan weer samenknijpt. En seks is gevoeliger. Mocht deze maand weer niet raak zijn, en dus geen zwangerschap, dan ga ik een controle echo doen voor eventuele cystes! Die krampen deze maand vinden sinds gisteren (3dagen na ovulatie) plaats. Ben er verder niet misselijk of wat dan ook bij. Wel gevoelige en opgezwollen borsten maar ik denk dat dat gewoon komt door hormoonverandering! 
 
Rosly...of superzaad!! Hopelijk ben je gewoon zwanger en anders, wat goed dat je meteen actie onderneemt, zo hoor ik het graag. Je hebt maar 1 lijf, wees er zuinig op :)
Klaproos...even geleden, maar je blvroeg op welke dag ik zit... ik zit nu op dag 13 van de 28. Vorige maand op dag 17 een LH piek en daarna ook temp stijging.  En ik denk dat ik nu ietsje voorloop gezien de LH testen. Gok op dag 15 of 16 eisprong dus deze dagen gaan we er extra voor :)
Daarna dat killing wachtbankje he...pffff
 
Terug
Bovenaan