Innesteling of niet?

Jaa, op de één of andere manier voel ik me wel beginnend zwanger! Ik voel me heel anders dan afgelopen maand. Minder trek, veel buikkrampen! Vooral die buikkrampen herken ik niet! Ik hoop het zo erg. Dit keer ga ik pas testen na NOD en niet ervoor dan is de teleurstelling minder! 
 
Citrus wat spannend voor jou zeg! Hoop dat het lukt!!! Wanneer is je NOD? 
 
Spannend hoor Rosly, 
Mijn nod is 16 okt. Een voor ons erg speciale datum (hou ik voor mezelf, maar wilde het wel benoemen)daarom weet ik nu zeker dat we ook die dag pas testen en niet eerder. 
Wanneer is die van jou ook alweer? Hoelang zit je nog in de zenuwen? 
 
Helaas, hier heeft toch de ongesteldheid doorgezet. 
 
Ik heb al ovulatietesten in huis gehaald, dus deze maand toch iets beter op letten en kijken of het dan lukt! 
 
Rest allemaal succes met nog even wachten en hopen dat het lukt! 
 
Hallo dames, 
Nou vandaag mijn 1e echo gehad... eerst uitwendig geprobeerd maar zagen toen alleen vruchtzakje.. toch maar inwendig en toen zagen we een dooierzakje en een klein beebje... alleen ze zag wel t een en ander maar kon niet met 100% zeggen of ze al hartactie zag. Hebben verder dus ook nog geen exacte termijn. Ze denken dat ik een latere innestelling heb gehad. Nu moet ik volgende week maandag weer terug voor een echo! 
Wel spannend hoor pff... 
Hoe gaat het met jullie allemaal? 
 
Mammaaaa spannend allemaal! En nu weer wachten.
Noaaa jammer. Dat is zo balen hopelijk heb je meer inzicht met de ovu testen.
Rosly en Citrus worden jullie ook zo gek van het wachten ? hopelijk positief nieuws meiden!
Ik kan vanmiddag weer een ovu test doen na het werk. Ik heb er alleen een hard hoofd in en denk niet dat er enig verandering is. Temp is met 0.1 graad omhoog maar dat heeft ie al eerder gedaan dus zal niks bijzonders zijn. Hoop dat er wel een eisprong komt deze maand
 
@Mammaa, wat rot zeg, en wat spannend ook. hoop echt voor jullie dat alles goed is!
@Citrus, veel plezier de komende dagen ;-). Hopen dat je op die bijzondere datum een positieve test hebt! 
@Rosly, dit klinkt wel goed hoor.
@Noaaa, ik hoop dat de ovu testen je wat meer duidelijkheid gaan geven, wel balen zeg. Dacht echt dat het wel raak zou zijn bij jou...
@Feyre, hoop het ook voor je! 
Hier een NOD op 9 oktober maar heb besloten het dan nog even af te wachten tot de 11e (eigenlijk om dezelfde reden als jij Rosly). 
Dat wachtbankje vind ik ook echt vreselijk.
Merk dat mijn borsten op het moment flink gevoelig zijn. Wat jij zegt van die krampen Rosly heb ik ook gehad de afgelopen dagen. En echt huilen om alles (of eigenlijk om niks ;-) )... 
Nu is dat allemaal weer wat minder en dat maakt me weer onzeker. Bij mijn zoontje had ik een innestelingsbloeding dus eigenlijk zit ik daar een soort op te wachten. Dat was toen ong 4 dagen voor NOD... 
Ik weet niet zo goed of er iets gaande is. Ik merk dat ik veel 'kwaaltjes' van vorige maand ook heb en die streep ik dus al af. Alleen die borsten die groeien vind ik opvallend.... 
 
 
Net de ovu test gedaan. Zag het streepje ieta duidelijker maar niet heel veel, moet wel echt goed kijken. Dus de eisprong zal nog wel even op zich laten wachten ? nu dag 12 van de cyclus
 
Terug
Bovenaan