@Mammaa, wat rot zeg, en wat spannend ook. hoop echt voor jullie dat alles goed is!
@Citrus, veel plezier de komende dagen ;-). Hopen dat je op die bijzondere datum een positieve test hebt!
@Rosly, dit klinkt wel goed hoor.
@Noaaa, ik hoop dat de ovu testen je wat meer duidelijkheid gaan geven, wel balen zeg. Dacht echt dat het wel raak zou zijn bij jou...
@Feyre, hoop het ook voor je!
Hier een NOD op 9 oktober maar heb besloten het dan nog even af te wachten tot de 11e (eigenlijk om dezelfde reden als jij Rosly).
Dat wachtbankje vind ik ook echt vreselijk.
Merk dat mijn borsten op het moment flink gevoelig zijn. Wat jij zegt van die krampen Rosly heb ik ook gehad de afgelopen dagen. En echt huilen om alles (of eigenlijk om niks ;-) )...
Nu is dat allemaal weer wat minder en dat maakt me weer onzeker. Bij mijn zoontje had ik een innestelingsbloeding dus eigenlijk zit ik daar een soort op te wachten. Dat was toen ong 4 dagen voor NOD...
Ik weet niet zo goed of er iets gaande is. Ik merk dat ik veel 'kwaaltjes' van vorige maand ook heb en die streep ik dus al af. Alleen die borsten die groeien vind ik opvallend....