Innesteling of niet?

Hoi allemaal,
@Klaproos: ik heb precies hetzelfde, ik heb ook de 9/10 de mijn NOD. Erg spannend allemaal!!
Het enigste wat in nu voel is ook mijn borsten en lijken ook groter te worden. Nog even afwachten nu...
 
Mijn borsten beginnen nu ook langzaam beetje te groeien weer. En de krampjes nemen iets af. Hoop zo op goed nieuws. Zal zo’n ontzettend leuk kado zijn voor mijn vriends verjaardag! Aaaahh wachten is verschikkelijk! 
 
@klaproos je mag bijna testen. Ben zo benieuwd.
 
@mamma, oh wat spannend! Ben zo benieuwd! Nog even volhouden en dan kan je hopelijk het hartje horen kloppen! 
 
@Feyre, het zou toch niet gek zijn als je je eisprong rond de 14e dag hebt? dan zou je morgenochtend bijv. je LH piek kunnen hebben toch (heb er niet zo veel verstand van)? 
@Lisannee, oeh spannend zeg! Hoeveelste ronde is dit voor jullie? Wij zitten nu in ronde 2, ben alles heeel fanatiek aan het bijhouden. De vorige ronde heeft mijn lijf me zo voor de gek gehouden dat ik nu, als het niet zo mocht zijn, in elk geval een overzichtje heb van wat er gebeurt is. Het grote verschil is hier vooral mijn borsten. Vandaag echt wel flink pijn en ze lijken wel groter te worden (vooral rechts... erg charmant hihi).... Ga voor je duimen! 
@Rosly, hoop t ook voor je meid! Moet zeggen dat bij mij de krampen met vlagen komen, soms ineens heftig en soms ook een paar uur rustig. Zou wel leuk zijn op de verjaardag van je vriend!
 
@Klaproos: Toevallig voor ons is het ook de tweede ronde?! Ben ook alles aan t bijhouden in zo app dat je je cyclus een beetje gaat begrijpen. Heb wel duidelijk mijn eiersprong gevoelt had toen ook knaltesten. Jij ook? 
 
Jaa bij mij komen ze ook met vlagen. Werd vannacht wakker en had best wel last van krampen. Kon er niet goed van slapen. Mijn rechter borst groeit ook als kool... Die linker blijft een beetje achter hangen. Inderdaad erg charmant haha. Ik zit nu op dag 7 na eisprong. Ben zo ontzettend benieuwd. Misschien dat ronde 2 voor ons meer geluk geeft! 
 
Klaproos ik kan helaas niet in de ochtend testen. Ochtend urine wordt afgeraden. Ik kan pas rond een uur of 5 testen.
Heb telkens het gevoel dat ze niet werken voor me. Ben nu met die van sensitest bezig en heb er ook nog veel van 2besure alles dipsticks
 
Lisanne, ja, ik had ook een duidelijke test een dag later vruchtbaar slijm. dus heel duidelijk. Ik had zondagavond een LH piek, maandag denk ik eisprong gehad. Helaas maandag geen gebruik van kunnen maken maar zondagavond en zaterdagochtend wel, dus hoop nu dat dat voldoende gaat zijn ;-). Ik vind dat dat bijhouden wel helpt om mn hoofd wat rustiger te houden. Ben er echt relaxer onder dan de vorige keer. 
Rosly, spannend zeg! Wat ik bij mijzelf merk ik dat ik precies de andere kwaaltjes heb dan vorig maand, nu veel meer pijn in mijn borsten, vandaag echt extreem moe (al heb ik wel een drukke week ook hoor) en ineens al 2 dagen geen afscheiding meer. Wel vandaag de hele dag steken in mijn linker lies. Vanochtend iest misselijkheid en soms een wat vol gevoel maar dat heb ik wel vaker dus daar ga ik maar geen conclusies aan verbinden. Ronde 2 wordt gewoon onze ronde ;-) 
Feyre wat vervelend zeg, hopen dat je een dikke streep hebt vanavond!
 
Klaproos: Nou nu je het zegt... Ik heb inderdaad deze maand ook andere klachten. Vol gevoel ipv juist trek, krampen die komen in vlagen, veel pijnlijkere borsten, hoofdpijn en vermoeidheid. Hoop het inderdaad zo erg dat dit ONZE ronde wordt!!!!! Bevallen we ongeveer tegelijk. Vet leuk! 
 
Vind deze forum echt ontzettend fijn. Voelt vertrouwd, warm en begrepen! Fijn dames! 
 
Terug
Bovenaan