Innesteling of niet?

Oh en ik heb sinds vandaag last van vage misselijkheid. Ik ben misselijkheid maar niet helemaal. Wil zo graag dat het al volgende week is... Haat het wachten, wie heeft dat bedacht haha
 
Klaproos helaas na lange na niet een dikke streep. Maar aanzienelijk makkelijker te zien. Wel nog echt licht maar hoefde niet me ogen samen te knijpen voor de focus ? we gaan gewoon verder met testen
Rosly lichaam zit sowieso raar in elkaar. Welke idioot heeft het verzonnen om maar 2 a 4 dagen in de maand als het niet langer duurt vruchtbaar te zijn terwijl we technisch gezien bestaan om ons voort te planten (ik ben zelf niet gelovig)
 
Rosly Ik heb precies hetzelfde, heel fijn om hier mijn hart te kunnen luchten. Soms voel ik me echt een zeur met mijn emoties enzo, zeker tegenover mijn (nuchtere) man en dan is het fijn dat er hier een hoop begrip is! Hoe leuk zou het zijn als we tegelijk zijn straks! 
Feyre Balen, nogsteeds geen dikke streep... misschien is je piek op een ander moment van de dag en heb je hem daarom niet helemaal helder. Bewaar je de testen wel? Ik heb ze bewaard in de hoop er volgende maand iets meer overzicht over te hebben mocht het deze maand niet raak. 
Ik ben trouwens wel gelovig maar dat maakt niet dat ik het geen onmogelijke tijd vind hoor die weken dat je moet wachten en het 'verplicht' aan de slag in de vruchtbare dagen. Was toch fijn geweest als we ergens een groen of rood lampje ingebouwd hadden zodat we gewoon zouden weten waar we aan toe waren ;-) 
 
KlapRoos bedoel verder niks met het gelovige hoor ? ik laat iedereen in z'n waarde, bet was meer van dat wordt voornamelijl gezegd okk al ben ik zelf niet gelovig. Ik ga ervan uot dat ik hem nog niet gemist heb. Ben vrij snel na me menstruatie gaan testen. Eerst 4 dagen met action bleven spierwit en toen met sensitest. Ik bewaar ze allemaal, plak ze op de bijgeleverde kalender ? en daarnaast merk ik het aan me temp. Sinds menstruatie continue tussen 36.6 en 36.8 toen ik me ovulatie had vorige maand bleef me temp tussen de 37 en 37.3
 
Feyre snap ik hoor ;-) . Spannende dagen dus, die van action werkte bij mij wel goed trouwens. Wel handig dat je ook nog tempt, dan heb je dubbele check. 
 
KlapRoos jazeker is voornamelijk afwachten of het helderder wordt en een obulayie komt. Tempen doe ik ook echt daarvoor dubbele check of die er idd was en voor mezelf voor cyclus inzicht
 
Wat een gezelligheid hier! En spannend allemaal dames!
Ik zit nog niet zo heel erg lang op het forum, maar ben nu in een aantal topics actief. Maar wil je graag ook toevoegen aan deze, de gezelligheid en warmte straalt er vanaf hier hihi.
Ik had gisteren zeer waarschijnlijk mijn eisprong en dus ook geklust gisteren :) Nu afwachten, spannend!!
 
De krampjes blijven hoor. Wordt er echt gek van. Ben er nu wel klaar mee!! Heeft iemand van jullie bij vorige zwangerschappen innestelingsbloeding gehad en zo ja wanneer was dat? Hoeveel dagen voor NOD of hoeveel dagen DPO?
 
Terug
Bovenaan