Innesteling of niet?

@Rosly, 
vanochtend getest, wederom negatief, maar ook niet ongesteld geworden. 
Ik heb trouwens getest met tests van het merk TEST. Was er niet bekend mee en gezien het de enige voor handen waren heb ik die maar meegenomen. Vandaag heb ik een clearblue gehaald en predictor, ga ze beide morgen even proberen morgen vroeg. 
 
@KellTessa,
 
oeh spannend. Ik ga morgen ook testen met clearblue. stuur je gelijk een berichtje als je de uitslag weet? Succes morgen en ik ga duimen voor je!!!
 
veel liefs!!
rosly
 
Hey rosly,
spannend!!! Hopen dat het niet doorzet voor ons beide! We houden hoop. Laat je me weten morgen. Groetjes iedereen een goede nacht! 
 
Hallo allemaal,
 
Vandaag mijn NOD dag. Vanochtend gestest en weer NEGATIEF. Ik kap met testen en wacht tot mijn menstruatie doorzet. Is hij bij jou al doorgezet Redbone?
 
en KellTessa wat was de uitslag van jou test? 
 
Groetjes
 
@rosly
Ik zit weer in precies hetzelfde schuitje. Gisteren m'n NOD, vandaag getest en negatief. Ik wacht nu weer tot het weekend met testen, maar ik ben de hoop een beetje kwijt. 
 
@Dwaalluchtje,
 
zelfde! Ik ben de hoop ook kwijt en wacht mijn menstruatie maar rustig af. Anders in Weekend testen! Blijf wel gevoelige borsten hebben, en soms ineens super misselijk.
 
@Rosly,

Wederom negatief. Nog geen gervoel dat ik ongesteld moet worden. Wederom nog steeds alst van vermoeidheid en gevoelige borsten met af en toe steken in de baarmoerder streek. Soms ook zijrug pijn..... 

Ik ga vrijda a.s. weer testen als ik niet ongesteld wordt.
 
Nou meiden hier precies hetzelfde... hele weekend allerlei symptomen, gisteravond getest en vanochtend ook, allebei negatief... 
Ook dus afwachten wanneer ik ongesteld ga worden, want dat lijkt op zich te laten wachten. 
Heb al de hele dag flinke krampen, maar alleen maar afscheiding zoals afgelopen week. Verder vanochtend misselijk en soms wat last van mijn borsten.. maar inmiddels kan het ook gewoon een aankomende ongsteldheid zijn. 
@Redbone, ik was bij mijn zoontje ook direct zwanger, voelt toch een soort gek dat het nu waarschijnlijk niet zo is. Alsof mijn lijf het inderdaad niet zo makkelijk meer oppakt als 3 jaar terug. 
Met welke testen hebben jullie getest? Ik met action maar lees een btje wisselende ervaringen namelijk.
 
Terug
Bovenaan