Innesteling of niet?

@KellTessa, ik zie ineens dat jij wel verschillende testen hebt gebruikt... blijkbaar maakt dat dus niet zoveel uit :-( 
Vind het echt zo rot voor jullie meiden!
Ik ben overigens eens gaan terugzoeken, ik zit nu op dag 26, ik heb een vrij korte cyclus. Maar ik had vorig weekend en de dagen ervoor heftige (innestlings?) krampen. Als dat zo is zou het nog kunnen dat mijn HCG nog niet hoog genoeg is om nu al positief te testen.
Ik denk dat ik met jullie meedoe meiden, voor nu wachten op de ongesteldheid en als deze niet komt eind van de week (ik weet niet of ik vrijdag vol ga houden hoor) testen. 
 
Pff wat een stresss!!!!!!! Ben klaar met die onzekerheid. Ik wil het nu weten. Ik ga donderdag weer testen als ik niet ongesteld ben geworden. Hoop zo dat het gewoon raak is. Mijn moeder vertelde ineens dat mijn borsten enorm gegroeid zijn en die vroeg vandaag ineens of ik zwanger was. Blijft lastig zeker vanwege die onzekerheid. Ben ook echt kotsmisselijk ineens sinds vanochtend. Apart hoe ons lichaam werkt. Hoop zo dat onze lochamen ons niet voor de gek houdt. 
 
Ik zit nu oo dag 29. Normaal is mijn cyclus 29 dagen. Heb wel laatst een cyclus gehad van 36 dagen... Dus wie weet is er nog hoop en is mijn hcg waarde gewoon nog enorm laag. Houden we elkaar oo de hoogte?
 
Pff wat een stresss!!!!!!! Ben klaar met die onzekerheid. Ik wil het nu weten. Ik ga donderdag weer testen als ik niet ongesteld ben geworden. Hoop zo dat het gewoon raak is. Mijn moeder vertelde ineens dat mijn borsten enorm gegroeid zijn en die vroeg vandaag ineens of ik zwanger was. Blijft lastig zeker vanwege die onzekerheid. Ben ook echt kotsmisselijk ineens sinds vanochtend. Apart hoe ons lichaam werkt. Hoop zo dat onze lochamen ons niet voor de gek houdt.    Ik zit nu oo dag 29. Normaal is mijn cyclus 29 dagen. Heb wel laatst een cyclus gehad van 36 dagen... Dus wie weet is er nog hoop en is mijn hcg waarde gewoon nog enorm laag. Houden we elkaar oo de hoogte?
 
@klaproos,
 
ik heb echt met van alles getest. Etos merk, kruidvat merk, clearblue, TEST, trekpleister enzv... Allemaal NEGATIEF. Ben echt teleurgesteld in mijn lichaam maar goed...
 
@Rosly & Klaproos,

Ja ik dacht ook echt doe het express met verschillende tests je weet maar nooit, sommige zijn gevoellige dan anderen. 

Ik heb nu nog een Clearblue Digital liggen en nog 1 predictor express. Ik weet ook niet of ik het vol hou tot vrijdag, vond het al moeilijk om te wachten tot me NOD.

Ik heb overigens nu wel een raar drukkend gevoel in me in me linker zij. Het doet geen pijn of zo maar heb dat nog niet eerder gehad. 

@Dwaallichtje, wat rot dat jij wederom negatief hebt getest :( 
 
Hooihooi,
Nu 1 dag na NOD, nog steeds niet ongesteld en extreem gevoelige borsten en beetje onderbuik krampen en vanochtend heel veel slijm. Ga morgen of donderdag weer testen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. 
 
Hoe gaat het met de rest?
 
 
Hey dames!
wat rot om te horen dat jullie allemaal negatief testen..
maar helaas doe ik met jullie mee! Ik dacht vrijdag echt dat ik ongesteld ging worden doordat ik krampen had die ik altijd heb als ik ongesteld moet worden.
ben uit eindelijk niet ongesteld geworden en vanmorgen nog getest; negatief...
wel last van opgeblazen gevoel, beetje opgezette buik, misselijk, hoofdpijn, gevoelige borsten (mijn vriend zegt dat ze ook groter worden?)  stemmingswisselingen en mijn onderrug...
ik test met de test van de action.?
Heb nou al een paar keer getest sinds vrijdag en steeds negatief.. mijn vriend hoopt heel erg dat ik zwanger ben maar ook ik begin langzaam een beetje de moed te verliezen en denk dat m’n lichaam me gewoon voor de gek houdt.. ben die onzekerheid en het wachten echt zat.. helpt ook niet mee dat mijn vriend elke dag vraagt als hij thuis komt van zn werk; en? Al zwanger? ......... 
Ik hoop met jullie mee meiden! Er moet toch op z’n minst wel 1 van ons positief testen deze maand?! 
 
Hier precies hetzelfde verhaal...
Niet ongesteld  geworden en als ik test is hij negatief. Ik test ook met de testen van de action. Heb wel steeds krampen en het gevoel ongesteld te worden.. mijn vriend zegt idd ook dat mijn borsten groter zijn.. verwacht niet dat de test nog positief zal worden. Denk toch echt dat ik ongesteld ga worden! 
Wat een rot situatie he? Hoop toch echt dat een van ons positief gaat testen! 
 
 
 
Terug
Bovenaan